Η Volvo ολοκλήρωσε το 2021 σημειώνοντας 698.693 πωλήσεις και καταφέρνοντας να εμφανίσει αύξηση στις πωλήσεις της συγκριτικά με το 2020.
Πρόκειται για μια πολύ καλή επίδοση της Σουηδικής εταιρείας, σε μια χρονιά κατά την οποία το παγκόσμιο πρόβλημα με τους ημιαγωγούς έχει οδηγήσει σε πολλές καθυστερήσεις παραγωγής και μείωση των πωλήσεων πολλών κατασκευαστών.
Σε σχέση με το 2020, η αύξηση των πωλήσεων της Volvo ήταν 5,6%.
BUY NOW
Πολύ σημαντικό στοιχείο της επίδοσης της μάρκας αποτέλεσε η σημαντική αύξηση των πωλήσεων των μοντέλων Recharge, δηλαδή των πλήρως ηλεκτρικών και των plug-in υβριδικών. Ειδικότερα, σε σχέση με το 2020 οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 63,9%, με τα μοντέλα του είδους να αποτελούν πλέον το 27% επί συνολικά των πωλήσεων της μάρκας το 2021.
Μεγάλη αύξηση (316%) είχαν και τα Volvo που πωλήθηκαν online το 2021.
Ανά περιοχή, η Ευρώπη με 293.471 πωλήσεις παραμένει η πιο σημαντική αγορά της Volvo, η οποία σε σχέση με το 2020 έκλεισε με αύξηση 1,8%. Αμέσως μετά ακολούθησε η Κίνα με 171.676 πωλήσεις (+3,0%), ενώ οι Η.Π.Α. άγγιξαν τις 122.173 πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση 10,9%.
Στα μοντέλα, το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της μάρκας με 215.635 πωλήσεις ήταν και το 2021 το Volvo XC60, ακολουθούμενο από το XC40 με 201.037 πωλήσεις και το XC90 με 108.231 αυτοκίνητα. Και τα τρία μοντέλα είχαν αύξηση στις πωλήσεις τους συγκριτικά με το 2020.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ