Πάνε μόνο μερικές ημέρες από τη συνάντησή μας με το ID.Buzz στην πανέμορφη Αστυπάλαια και την παγκόσμια πρεμιέρα του.
Ένα μοντέλο που αποτελεί ουσιαστικά τη μετενσάρκωση του θρυλικού Bulli της Volkswagen. Το θυμίζει αν και σε αντίθεση με το εμβληματικό μοντέλο, είναι εκσυγχρονισμένο, αμιγώς ηλεκτρικό και με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα.
Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις του κατά το λανσάρισμα θα έχουν μπαταρία 82 kWh η οποία παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων, που βρίσκεται και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Όχι κι άσχημα. Μπορεί όμως και καλύτερα.
BUY NOW
Πόσο καλύτερα; GTX καλύτερα! Αυτό είναι το χαρακτηριστικό όλων των σπορ εκδόσεων της σειράς ID και το ID.Buzz φαίνεται πως δεν θα στερηθεί αυτής. Κατά πάσα πιθανότητα θα έχει την ίδια μπαταρία που έχει και τώρα κι αν θελήσουμε να εκτιμήσουμε πιθανές δυνατότητες, θα κοιτάξουμε το ID.5 GTX. Γιατί; Διότι πατούν στην ίδια πλατφόρμα (MEB).
Το εν λόγω μοντέλο έρχεται με 295 άλογα και 460 Nm ροπής. Τιμές που θα μπορούσαν να συνοδεύουν το ID.Buzz GTX. Βέβαια όπως συμβαίνει και με τα ID.4 και ID.5, η GTX έκδοση θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα.
Οι εκδόσεις GTX δεν έχουν όμως μόνο κρυφές χάρες, έχουν και αισθητικές λεπτομέρειες που μαρτυρούν το χαρακτήρα τους. Και θα έχει ενδιαφέρον η ενσωμάτωσή τους σε ένα Minibus όπως το ID.Buzz.
Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένεται να προκύψουν μετά το καλοκαίρι, μαζί φυσικά με την επίσημη επιβεβαίωση πως θα υπάρξει αυτό το μοντέλο. Προς το παρόν, ακόμα δεν έχουν ανοίξει οι παραγγελίες για το «απλό» ID. Buzz. Υπομονή λοιπόν!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ