Volkswagen και Audi επενδύουν σε θερμικούς κινητήρες

vw-audi

Μετά τη μείωση της ζήτησης των αγοραστικού κοινού για τα ηλεκτρικά μοντέλα, η Volkswagen και η Audi αποφάσισαν να επενδύσουν μεγάλα ποσά, προκειμένου να εκσυγχρονίσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Οι πωλήσεις των EVs για την VW έπεσαν το 2024 κατά 2,7%, ενώ αυτές της Audi ακόμα περισσότερο, κατά 7,85%. Συνολικά λοιπόν τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων του Group, έχουν πτώση 3,4%. Έτσι οι δύο εταιρείες θα καθυστερήσουν τους στόχους που σχεδίαζαν για την Ευρώπη. Η μετάβαση στην αποκλειστική ηλεκτροκίνηση, δεν πρόκειται να συμβεί έως το 2033.

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό Golf (Mk9) αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν από το τέλος της δεκαετίας, αλλά θα πωλείται παράλληλα μαζί με το υφιστάμενο ICE Mk8. Πέρα από την Volkswagen και την Audi, η στρατηγική αυτή θα συμπαρασύρει και τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου, όπως την Skoda και την Seat/Cupra.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
vw-audi b

Το ίδιο θα κάνει και η Porsche, αφού οι παραδόσεις της Taycan έχουν μειωθεί κατά 49%. Οι σκέψεις του κατασκευαστή είναι να τοποθετήσει πλέον θερμικούς κινητήρες στα νέα μοντέλα, τα οποία προορίζονταν να είναι ηλεκτρικά. Και αν αναφερθούμε στην Bentley, εκείνη έχει ήδη καθυστερήσει κατά ένα χρόνο την παρουσίαση του πρώτου της EV. Έχει αναβληθεί και από το 2025, θα γίνει το 2026.

Ομοίως θα κινηθεί και η Lamborghini. Το 4θέσιο Lanzador θα κάνει την πρεμιέρα του το 2029, αντί για το 2028. Κάπου την ίδια περίοδο θα κάνει το ντεμπούτο της και η δεύτερη γενιά Urus, που θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Παρ’ όλα αυτά στην αγορά θα παραμείνουν τουλάχιστον μέχρι το 2030, η Revuelto V12 και η Temerario V8.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ