Η X-Tomi Design «ξαναζωντανεύει» το Volkswagen Passat R Variant… εικονικά, φέρνοντάς το στο προσκήνιο από εκεί που το άφησε η γερμανική εταιρεία το 2010, με το ισχυρότερο τότε μοντέλο, το R36.
Ή για να είμαστε πιο σωστοί, προσπαθεί, διότι εκείνη την εποχή το συγκεκριμένο αυτοκίνητο απέδιδε 299 ίππους. Σήμερα, μια «απλούστερη» plug-in υβριδική του έκδοση φτάνει σε ιπποδύναμη έως τους 272 ίππους. Επομένως, για να έχει πραγματικά νόημα κάτι αντίστοιχο, θα έπρεπε όπως καταλαβαίνετε να είναι αρκετά πιο… καυτό.
Για παράδειγμα, θα μπορούσε ενδεχομένως η Volkswagen να διαθέσει στο R έναν ακόμα πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ώστε να συνδράμει από τη μεριά του στην επίτευξη σημαντικά μεγαλύτερης ισχύος. Αυτή την στιγμή, το μοντέλο χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκίνητο μοτέρ, που ουσιαστικά προέρχεται από το Golf R. Βέβαια στο τελευταίο, η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 320 ίππους.
BUY NOW
Όμως από την άλλη, γιατί να μην τοποθετηθεί κάποιος V6 κινητήρας, από την στιγμή που χωράει κάτω από το καπό; Και πιθανότατα υπάρχει χώρος. Σαν του Touareg R, με τους 462 ίππους. Ίσως βέβαια αυτό να μείωνε την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, που είναι 100 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 19,7 kWh.
Όπως και να ‘χει, το σκίτσο της X-Tomi Design δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις του. Μεγάλες εισαγωγές αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα, εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου και φρένα, δυναμιτίζουν οπωσδήποτε το σκηνικό. Με λίγα λόγια, ο αυριανός πύραυλος «R» θα πρέπει να δικαιολογεί την ύπαρξή του. Και αν αυτό συμβεί, τότε αναμφίβολα θα έχει τη δυνατότητα να βάζει… στην πίστα όλη την οικογένεια!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ