Το αυτοκίνητο της Xiaomi «έμεινε» στη μέση του δρόμου -Πώς θα αποζημιωθεί ο ιδιοκτήτης

Xiaomi breakdown

Οι πωλήσεις του Xiaomi SU7 πηγαίνουν καλά από τότε που παρουσιάστηκε ωστόσο το ηλεκτρικό μοντέλο του κινέζικου κολοσσού ηλεκτρονικών ειδών δείχνει να παρουσιάζει δυσάρεστα για τους ιδιοκτήτες του προβλήματα νεότητας.

Αναμφίβολα εντυπωσιακή είναι η πρώτη απόπειρα της Xiaomi στην κατασκευή αυτοκινήτων και μάλιστα αμιγώς ηλεκτρικών με το SU7 να δείχνει ότι έχει όλες τις προδιαγραφές για να συναγωνιστεί με… αυτοπεποίθηση τον ανταγωνισμό από όπου και αν προέρχεται αυτός.

Ωστόσο στην πράξη το ηλεκτρικό sedan δείχνει να αντιμετωπίζει προβλήματα που συνήθως δεν χαρακτηρίζουν τις προτάσεις των παραδοσιακών κατασκευαστών με πολλές αναφορές από τους ιδιοκτήτες του για βλάβες που κάνουν την εμφάνισή τους χωρίς καν να έχει συμπληρωθεί κάποιος σεβαστός αριθμός χιλιομέτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένα SU7, το οποίο άφησε τον οδηγό του στα κρύα του λουτρού και παρέδωσε πνεύμα με μόλις 39 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του. Κατόπιν μάλιστα επικοινωνίας με την Xiaomi, ο οδηγός του αυτοκινήτου ενημερώθηκε ότι το SU7 που είχε στην κατοχή του έπρεπε να επιστρέψει στο εργοστάσιο ώστε να καθοριστεί ο λόγος που… "πέθανε" εν κινήσει, λίγα λεπτά μετά την παράδοσή του από αντιπροσωπεία των Κινέζων.

Ο οδηγός του SU7 απομακρυνόταν από την αντιπροσωπεία με το καινούργιο του αυτοκίνητο και λίγα χιλιόμετρα αργότερα βρισκόμενος σε αυτοκινητόδρομο είδε ένα προειδοποιητικό μήνυμα στον πίνακα πληροφοριών που τον ενημέρωνε ότι το αυτοκίνητο θα σταματούσε άμεσα την πορεία του και ότι αυτός θα έπρεπε να επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το SU7 ενημέρωσε τον οδηγό και με ένα δεύτερο μήνυμα στο οποίο αναφερόταν ότι υπήρχε βλάβη στο σύστημα μετάδοσης και ότι το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να επιλέξει ταχύτητα, ούτε την όπισθεν.

Το Xiaomi SU7 επέστρεψε στην αντιπροσωπεία με γερανό, με τους τεχνικούς εκεί να μην μπορούν να καθορίσουν τα αίτια της βλάβης και τον ιδιοκτήτη του να ενημερώνεται ότι θα έπρεπε να επιστρέψει στο εργοστάσιο για περαιτέρω ελέγχους.

Ο εξοργισμένος οδηγός απαίτησε από την Xiaomi να του παραδοθεί εκ νέου κάποιο άλλο ολοκαίνουργιο SU7 και όχι αυτό που είχε στην κατοχή του (όταν επισκευαστεί), κάτι που τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι αδύνατο καθώς όλα τα sedan που παράγει η Xiaomi, περίπου 10.000, έχουν προπωληθεί.

Σύμφωνα με αναφορές που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, η Xiaomi προσπαθεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και βρίσκεται υπό διαπραγματεύσεις με τον ιδιοκτήτη για να του επιστρέψει ολόκληρο το ποσό που κατέβαλλε για την αγορά του αυτοκινήτου αλλά και όποια επιπλέον έξοδα είχε λόγω της βλάβης του SU7.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ