
Η επένδυση της κορεατικής εταιρείας σε μια νέα HEV αρχιτεκτονική δείχνει ότι η υβριδική τεχνολογία των αυτοκινήτων είναι εδώ για να μείνει. Τι προετοιμάζουν οι Κορεάτες για τα μελλοντικά τους υβριδικά.
Η Hyundai αναμένεται να λανσάρει μέσα στο 2026 μια ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική υβριδικών αυτοκινήτων, καθώς και νέες μονάδες ισχύος, όχι μόνο για τα premium μοντέλα της Genesis αλλά και για τα πιο προσιτά αυτοκίνητα τόσο της Hyundai όσο και της Kia.
Η νέα πλατφόρμα, που θα προσφέρει τη δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης και στους πίσω τροχούς, θα υποδεχθεί -σε ό,τι μας αφορά περισσότερο- μια νέα υβριδική μονάδα με κινητήρα 1.6 turbo, για πιο προσιτά μοντέλα όπως το Tucson, με ελαφρώς αυξημένη ροπή (380 Nm) και καλύτερη απόδοση καυσίμου κατά 4%.
BUY NOW

Επίσης, η ίδια καινούρια αρχιτεκτονική θα υποδεχθεί και το νέο υβριδικό σύνολο του Palisade Hybrid, που διαθέτει turbo βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η συνολική ισχύς αγγίζει τους 334 ίππους και τα 460 Nm ροπής, με βελτίωση στην κατανάλωση κατά 45% σε σύγκριση με τον απλό θερμικό κινητήρα 2.5T.

Αυτό το υβριδικό σύστημα, λοιπόν, τώρα με τη νέα πλατφόρμα θα προσφερθεί και με τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Αυτό επιβεβαιώθηκε για το 2026, και για επιλεγμένα μοντέλα της Genesis - κυρίως μεγαλύτερα, πιο premium και με υψηλότερο περιθώριο κέρδους.

Η Hyundai εφαρμόζει δύο ηλεκτροκινητήρες μέσα στο κάλυμμα του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο πρώτος αναλαμβάνει την εκκίνηση του θερμικού μοτέρ, την παραγωγή και αποθήκευση ενέργειας, ενώ ο άλλος είναι υπεύθυνος για την κίνηση και την ανάκτηση ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος. Αυτό βελτιώνει την απόδοση, την κατανάλωση, την ποιότητα κύλισης και τη μείωση θορύβου, κάνοντας τη λειτουργία πολύ πιο εξευγενισμένη.

Για την τετρακίνηση, η Hyundai επιβεβαίωσε ότι θα προσφέρει τόσο μηχανικά AWD συστήματα όσο και νέα e-AWD, μέσω της τοποθέτησης ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Μαζί έρχονται και νέες τεχνολογίες όπως οι e-Handling 2.0, e-Ride 2.0, Stay Mode, V2L και η έξυπνη ανάκτηση ενέργειας, επηρεασμένες από τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Το Stay Mode επιτρέπει τη χρήση συστημάτων όπως κλιματισμός και infotainment με τη μπαταρία, χωρίς να ενεργοποιείται ο κινητήρας. Το V2L δίνει τη δυνατότητα φόρτισης εξωτερικών συσκευών, μετατρέποντας το όχημα σε κινητό σταθμό ενέργειας - κάτι που είναι χρήσιμο τόσο για επαγγελματίες όσο και για τους εκδρομείς.

Όλα τα παραπάνω θα εφαρμοστούν σταδιακά στη νέα γκάμα υβριδικών του ομίλου Hyundai, η οποία περιλαμβάνει και τις Kia και Genesis. Στόχος της νέας αρχιτεκτονικής είναι να προσφέρει απόδοση από 100 έως 330 ίππους, μαζί με premium οδηγική εμπειρία και υψηλή τεχνολογία.