Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό πατίνι UrbanGlide All Road 2

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό πατίνι UrbanGlide All Road 2 carandmotor

Τα ηλεκτρικά πατίνια της γαλλικής UrbanGlide είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά και εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πρώτοι το All Road 2.

Όλο και περισσότεροι κάτοικοι των αστικών κέντρων επιλέγουν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις τους Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα, τα γνωστά πλέον και στο ελληνικό κοινό ως ΕΠΗΟ.

Με την κίνηση στους δρόμους να χτυπάει κόκκινο τις ώρες αιχμής, την εύρεση θέσης στάθμευσης να έχει γίνει πιο δύσκολη από ποτέ και το κόστος των ορυκτών καυσίμων να βρίσκεται στα ύψη, τα ΕΠΗΟ παρουσιάζονται δικαιολογημένα ως μια συμφέρουσα και δελεαστική πρόταση για μικρές σε απόσταση μετακινήσεις στον αστικό ιστό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό πατίνι UrbanGlide All Road 2 carandmotor

Οι παραπάνω είναι άλλωστε και οι λόγοι που η μικροκινητικότητα έχει μπει για τα καλά στην ατζέντα ακόμη και παραδοσιακών κατασκευαστών αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας. Οι τελευταίοι έχουν να αντιμετωπίσουν σκληρό ανταγωνισμό από προϋπάρχουσες και καθιερωμένες εταιρείες στον συγκεκριμένο τομέα αλλά και νέες που στοχεύουν αποκλειστικά στην κάλυψη των αναγκών μας αγοράς που μεγαλώνει σε όλο τον κόσμο με φρενήρη ρυθμό.

Μια από αυτές τις εταιρείες είναι και η γαλλική UrbanGlide, η οποία διαθέτει μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών ποδηλάτων και πατινιών. Όλα τα μοντέλα της UrbanGlide χαρακτηρίζονται από τις σχετικά προσιτές τιμές, σε σχέση με τις προδιαγραφές τους. Αυτό ισχύει και για το ηλεκτρικό πατίνι All Road 2 που έφτασε στα γραφεία του Car and Motor για να να αποδείξει ότι αξίζει μια θέση στην καθημερινότητα των κατοίκων των πόλεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαστάσεις στο άνω άκρο της κατηγορίας

Σίγουρα το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς στο ηλεκτρικό All Road 2 είναι οι φυσικές του διαστάσεις που τοποθετούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας βοηθώντας έμμεσα τον αναβάτη του να γίνεται πιο εύκολα αντιληπτός από τους υπόλοιπους οδηγούς όταν κινείται στον δρόμο.

Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό πατίνι UrbanGlide All Road 2 carandmotor

Με την κολόνα του τιμονιού διπλωμένη, το μήκος του All Road 2 φτάνει στα 120 εκατοστά και αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι πάνω του θα νιώσουν άνετα και οι ψηλότεροι του μέσου όρου αναβάτες, χάρη και στο ρυθμιζόμενο σε ύψος τιμόνι. Το μεγάλο μήκος σημαίνει παράλληλα ότι χρειάζεται και αντίστοιχα μεγάλο πορτμπαγκάζ για εκείνους που θέλουν να το χρησιμοποιούν σε συνδυασμό με το αυτοκίνητό τους, ως λύση στη μετακίνηση του «τελευταίου» χιλιομέτρου.

Φυσικά το θέμα του μεγέθους στην μεταφορά του ηλεκτρικού πατινιού της UrbanGlide, ισχύει περισσότερο για τα αυτοκίνητα πόλης και λύνεται με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα ο αναβάτης του All Road 2 δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα κατά τη χρήση ασανσέρ ούτε στα μέσα μαζικής μεταφοράς και σε αυτό συμβάλλει αποφασιστικά το «σπαστό» τιμόνι που ελαχιστοποιεί το πλάτος του πατινιού γρήγορα και πολύ εύκολα.

Το δεύτερο στοιχείο που δείχνει ότι το All Road 2 θα εξυπηρετήσει καλύτερα εκείνους που δεν χρησιμοποιούν αυτοκίνητο στην καθημερινότητά τους, αλλά κινούνται αποκλειστικά με αυτό σε μικρές αποστάσεις, χρησιμοποιώντας ίσως και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είναι το βάρος του. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή το All Road ζυγίζει 22 κιλά και αυτό, ενώ δεν φαίνεται σε κανένα σημείο κατά την οδήγησή του, θα δυσκολέψει λίγο στο βάλε-βγάλε του πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου, ειδικά τις γυναίκες.

Όλα τα απαραίτητα στον εξοπλισμό

Για την κατηγορία τιμής ο εξοπλισμός του All Road 2 δεν φαίνεται να υπολείπεται. Εκτός από τα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα, το πατίνι της UrbanGlide φέρει κόρνα και φλας, αλλά και μία μικρή έγχρωμη και ευανάγνωστη LCD οθόνη που ενημερώνει τον αναβάτη για τα ενεργειακά αποθέματα της μπαταρίας των 48 V, την ταχύτητα κίνησης, την μερική και τη συνολική απόσταση που έχει διανυθεί, αλλά και τα Volt της μπαταρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσω των κουμπιών της οθόνης ο αναβάτης μπορεί επίσης να ρυθμίζει την ταχύτητα κίνησης του All Road 2 σε τρία διαφορετικά επίπεδα. Στο «1» κινείστε με ταχύτητες βαδίσματος, ενώ στο «3» μπορείτε να φτάσετε έως και την θεωρητική τελική ταχύτητα των 25 χλμ./ώρα.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης δισκόφρενα τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω τροχό, τα οποία συνεργάζονται με δαγκάνες που ενεργοποιούνται μέσω συρματόσχοινου και επιβραδύνουν γρήγορα και αποτελεσματικά το All Road 2.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημείο που κάνει επίσης το πατίνι της γαλλικής εταιρείας να ξεχωρίζει είναι η ανάρτηση που φέρει για τον εμπρός τροχό με ένα ελατήριο για κάθε καλάμι του πιρουνιού του.

Με έως και 40 χλμ. αυτονομίας

Το All Road 2 φέρει ηλεκτρικό κινητήρα 500W και 48V, ο οποίος βρίσκεται από πλευράς απόδοσης ένα σκαλί πιο πάνω από τα μοτέρ των 350W. Το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ δείχνει «ζωηρό» στα χαρτιά και αυτό γίνεται αντιληπτό και στην πράξη αφού στο τράβηγμα της σκανδάλης το ηλεκτρικό πατίνι επιταχύνει δυνατά και φτάνει γρήγορα έως και τα 23 χλμ./ώρα της τελικής του ταχύτητα που είδαμε σε επίπεδο δρόμο, με αναβάτη βάρους 90 περίπου κιλών.

Με το παραπάνω βάρος το πατίνι της UrbanGlide δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα ούτε σε μικρές και μεγαλύτερες ανηφόρες και θα καταφέρει να διατηρήσει και εκεί την τελική του ταχύτητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μπαταρία που φέρει το All Road 2 είναι 480 Wh. Για την φόρτιση της απαιτούνται σύμφωνα με τον κατασκευαστή περίπου πέντε ώρες, κάτι που δείχνει να συμφωνεί και με τους χρόνους φόρτισης που είχαμε και εμείς κατά τη διάρκεια της δοκιμής του.

Με αυτή την μπαταρία και αναβάτη 90 κιλών, η αυτονομία του ηλεκτρικού πατινιού των Γάλλων ξεπέρασε τα 30 χιλιόμετρα με μία φόρτιση κατά τη διάρκεια της δοκιμής και σίγουρα θα φτάσει πιο κοντά στα 40 χιλιόμετρα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής με έναν ελαφρύτερο αναβάτη.

Γρήγορη και οικονομική μετακίνηση κάθε μέρα

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής του το All Road 2 απέδειξε στην πράξη ότι αποτελεί μια χειροπιαστή λύση μικροκινητικότητας στο κυκλοφοριακό χάος του κέντρου της Αθήνας. Σε διαδρομές της τάξης των πέντε χιλιομέτρων από και προς το γραφείο (10 χιλιόμετρα σύνολο), το ηλεκτρικό πατίνι της UrbaGlide προσέφερε τις πολύτιμες υπηρεσίες του αδιαμαρτύρητα σε ώρες αιχμής ξεγλιστρώντας με χάρη στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πρωτεύουσας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα το All Road 2 τα κατάφερε άκρως ικανοποιητικά και όταν του ζητήθηκε να καλύψει μεγαλύτερες αποστάσεις φτάνοντας από το κέντρο της Αθήνας ακόμη και στον Πειραιά, ενώ δεν προβληματίστηκε ούτε σε ανηφόρες με κλίση λίγο πάνω από το 15% διατηρώντας την ταχύτητα του πάνω από τα 18 χλμ./ώρα.

Σημαντικό στοιχείο που βελτιώνει τα επίπεδα άνεσης είναι η φαρδιά ποδιά που επιτρέπει άνετο πάτημα και σε πόδια μεγαλύτερων διαστάσεων με τις αντιολισθητικές λωρίδες να προσφέρουν έξτρα πρόσφυση σε όλους τους τύπους υποδημάτων που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς με ηλεκτρικό πατίνι.

Η εμπρός ανάρτηση παίζει επίσης τον δικό της σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση των κραδασμών που δημιουργούνται από τις ανωμαλίες του δρόμου, κάτι στο οποίο συμβάλλουν και οι τροχοί με τα φουσκωτά ελαστικά που φτάνουν συνολικά σε διάμετρο τις 10 ίντσες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ασφάλεια θα νιώσει ο αναβάτης κινούμενος και κατά τις νυχτερινές ώρες αφού τα φώτα του πατινιού έχουν την ένταση που απαιτείται για να σας κάνουν αντιληπτούς από τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Μικρή ένσταση για το εμπρός φωτιστικό σώμα, με την ένταση και το εύρος της δέσμης που παράγει να μην είναι αρκετά για να φωτίσουν το δρόμο επαρκώς μπροστά σας όπως θα έπρεπε. Όπως είπαμε όμως η ένταση που παράγουν τα φωτιστικά σώματα είναι αρκετή για να γίνετε αντιληπτοί από τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, ενώ με τις ταχύτητες που θα κινηθείτε δεν πρόκειται να βρεθείτε προ εκπλήξεων αναφορικά με τις ανωμαλίες του δρόμου.

Γενικά το All Road 2 χαρακτηρίζεται από υψηλά επίπεδα στιβαρότητας, αφού δεν παρουσιάζονται κάποιου είδους στρέβλωσες, στο σώμα ή τον λαιμό του πατινιού ούτε σε έντονες κακοτεχνίες. Αυτό δείχνει και την προσοχή που έχει δώσει η UrbanGlide στην ποιότητα κατασκευής του All Road 2 με το πολύ καλό φινίρισμα των μεταλλικών του επιφανειών και τις ελάχιστες δυνατές ανοχές και στο σύστημα αναδίπλωσης της κολόνας του τιμονιού -δεν δημιουργούνται τζόγοι- να αποτελούν περαιτέρω απόδειξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

All Road 2 για όλους τους δρόμους της πόλης

Το All Road 2 δείχνει να έχει όλα τα φόντα για να επιτελέσει με επιτυχία τον ρόλο του και να κινήσει τον αναβάτη του γρήγορα και οικονομικά στον αστικό ιστό. Είναι ποιοτικά κατασκευασμένο, φέρει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και στην τιμή που είναι διαθέσιμο αποτελεί, δεδομένης της σχετικά μεγάλης σε χωρητικότητα μπαταρίας, της εμπρός ανάρτησης αλλά και του ισχυρού του μοτέρ, ένα καθόλα αξιόλογο μοντέλο σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.

Τα πατίνια της UrbanGlide διατίθενται στην ελληνική αγορά από τη Divitec AE, υπεύθυνη για την εγγύηση και το service, μέσω δικτύου καταστημάτων και online shops.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Ηλεκτρικός 500 Watt
Μετάδοση: Απευθείας στον πίσω τροχό
Διαστάσεις (Μήκος, Πλάτος, Ύψος), 1.200 χλστ., 210 χλστ., 340 χλστ., διπλωμένο, κατά προσέγγιση
Τροχοί: 10 ίντσες εμπρός-πίσω
Χωρητικότητα μπαταρίας: 480 Wh
Τελική ταχύτητα: 25 χλμ./ώρα
Βάρος: 22 κιλά
Τιμή: 749 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ