Η Ridepanda ήταν η πρώτη ψηφιακή αντιπροσωπεία στον κόσμο, που αφορούσε αποκλειστικά οχήματα μικρο-κινητικότητας και η επιτυχία της, δεν πέρασε απαρατήρητη από θηρία της παγκόσμιας αυτοκίνησης.
Έτσι, το εν λόγω brand έλαβε επένδυση της τάξης των 3.75 εκατομμυρίων δολαρίων, ώστε να μπορέσει να ακολουθήσει την τάση της παγκόσμιας αγοράς. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών ποδηλάτων, πατινιών κτλ έχουν εκτοξευθεί και η «αναβάθμιση» της Ridepanda σε κάθε τομέα ήταν απαραίτητη.
Μπήκαν λοιπόν νέοι επενδυτές στο παιχνίδι και δεν μιλάμε για άγνωστους επενδυτές αλλά εταιρείες όπως οι Porsche Ventures, Yamaha Motor Ventures, Proeza Ventures και General Catalyst.
BUY NOW
Παρότι το ευρύτερο πλάνο βιώσιμης κινητικότητας αφορά τη κοινή χρήση φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων που καλύπτουν τις ανάγκες αστικών μετακινήσεων, οι δύο συνιδρυτές της εταιρείας, Chinmay Malaviya και Charlie Depman, εντόπισαν την επιθυμία του κοινού για κτήση ηλεκτρικών ποδηλάτων και πατινιών. Αμφότεροι είχαν προϋπηρεσία σε εταιρείες που στηρίζοντας στην κοινή χρήση και είχαν από πρώτο χέρι εμπειρία για τις επιθυμίες των πελατών.
Προσπάθησαν λοιπόν να τις κάνουν πραγματικότητα μέσω της Ridepanda και πέτυχαν φλέβα χρυσού., Η πλατφόρμα τους προσφέρει τα πάντα σε ότι αφορά στη μικρό-κινητικότητα, όχι μόνο φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα (e-bikes, e-mopeds, e-scooters) αλλά επίσης αξεσουάρ, πακέτα συντήρησης, υπηρεσιών κ.α.
Παράλληλα, λύνει τα χέρια εταιρειών προσφέροντας πακέτα «εταιρικών οχημάτων», προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της πόλης στην οποία έχουν βάση: για παράδειγμα είναι διαφορετικές οι ανάγκες στη Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο ή το Μαϊάμι.