Τα 14 στοιχεία που κάνουν το BMW i Vision AMBY να ξεχωρίζει

BMW i Vision Amby

Με το i Vision AMBY, το πρώτο pedelec (ποδήλατο με ηλεκτρική υποβοήθηση) για αστική χρήση, το BMW Group παρουσίασε μία οραματική λύση σε δύο τροχούς για την αστική κινητικότητα του αύριο.

Ας δούμε τους 14 λόγους που κάνουν το συγκεκριμένο δημιούργημα του γερμανικού ομίλου να ξεχωρίζει!

No1
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης διαθέτει τρεις κατηγορίες ταχύτητας: έως 25 km/h για ποδηλατοδρόμους, έως 45 km/h για κέντρα πόλεως και έως 60 km/h για δρόμους πολλαπλών λωρίδων και εκτός αστικών περιοχών.

No2
AMBY σημαίνει “adaptive mobility” κι αποτελεί την ερμηνεία της BMW γύρο από τη βασική φιλοσοφία προσαρμοζόμενης αστικής κινητικότητας σε δύο τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

No3
Το BMW i Vision AMBY έχει τη μορφή ενός pedelec υψηλών ταχυτήτων, που σημαίνει ότι ο χρήστης πρέπει να κάνει συνεχώς πετάλι για να επωφελείται από την υποβοήθηση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

No4
Τα προγράμματα ταχύτητας (speed modes) που διατίθενται για τον αναβάτη αποθηκεύονται στο app του smartphone τους. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει ο ίδιος τα modes, ενώ αναγνωρίζεται αυτόματα η τοποθεσία και ο τύπος του δρόμου μέσω τεχνολογίας geofencing και η σχετική ρύθμιση της μέγιστης ταχύτητας γίνεται αυτόματα.

No5
Προσφέρει μία εξαιρετικά ποικίλη γκάμα εφαρμογών. Επεκτείνει το εύρος χρήσης ενός συμβατικού ηλεκτρικού ποδηλάτου μέσα από έξυπνες τεχνολογίες που σχετίζονται με τα τρία προγράμματα οδήγησης (riding modes).

No6
Η σχεδίαση του BMW i Vision AMBY είναι έντονα αθλητική και ανάλαφρη οπτικά. Η μοντέρνα γεωμετρία του πλαισίου είναι ένα μίγμα αγωνιστικού ποδηλάτου και σπορ e-bike, αλλά η κάθε λεπτομέρεια δηλώνει ότι είναι ικανό για πολύ περισσότερα από ένα απλό συμβατικό ηλεκτρικό ποδήλατο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

No7
Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο κέντρο του πλαισίου. Το ενεργειακό περιεχόμενο των 2.000 Wh επιτρέπει αυτονομία έως 300 km, ανάλογα με το riding mode. Χάρη στην τεχνολογία ταχείας φόρτισης, επαναφορτίζεται σε τρεις ώρες.

No8
Η μετάδοση της ισχύος γίνεται με οδοντωτό ιμάντα με χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης, ενώ το κιβώτιο ενσωματώνεται στο σύστημα κίνησης. Ένα προηγμένο μονόμπρατσο ψαλίδι – μοναδικό για μοντέλο της BMW Motorrad – συνδέει τον πίσω τροχό με το πλαίσιο.

No9
Η διαδρομή της ανάρτησης 120 mm μπροστά και πίσω είναι ιδανική για όλες τις χρήσεις εντός και εκτός πόλης σε ταχύτητες έως 60 km/h. Οι ζάντες 27,5” εφοδιάζονται με μεγαλύτερα και φαρδύτερα ελαστικά από όσο συνήθως ώστε να διασφαλίζεται εξαιρετική άνεση και ασφάλεια ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες.

No10
Το τιμόνι έχει σχεδιαστεί ως τμήμα του πλαισίου και αποπνέει μία ιδιαίτερα τεχνική και υψηλής ποιότητας αίσθηση. Μία λεπτή, οριζόντια φωτεινή λωρίδα LED ενσωματώνεται στο φαρδύ τιμόνι και υπογραμμίζει την προηγμένη τεχνική εμφάνιση αυτού του τμήματος του πλαισίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

No11
Το κάθετο πίσω φως LED ενσωματώνεται στον άξονα της σέλας. Κάτω από αυτό, μία οθόνη e-ink απεικονίζει το πρόγραμμα οδήγησης (riding mode) που χρησιμοποιείται.

No12
Η βιωσιμότητα δε σταματά στη φιλοσοφία του οχήματος: το πλαίσιο (δευτερογενές αλουμίνιο) μαζί με τα εξαρτήματα του τιμονιού και το κάλυμμα της μπαταρίας (“floating grey polymers”) μπορούν να αναγνωρίζονται με σαφήνεια καθώς κατασκευάζονται από τα ίδια ανακυκλωμένα υλικά που συναντάμε σε εξαρτήματα του BMW i Vision Circular. Τα υλικά αυτά μπορούν να ανατροφοδοτούνται στον κύκλο υλικών του BMW Group πιο εύκολα μόλις το προϊόν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής του.

No13
Το smartphone λειτουργεί ως κλειδί: οι χρήστες μπορούν να προετοιμάσουν το BMW i Vision AMBY για χρήση, να φορτώσουν τις αποθηκευμένες κατηγορίες αδειών οδήγησης και να εφαρμόσουν το απαιτούμενο επίπεδο ασφαλιστικής κάλυψης ‘on demand’ από ένα app. Επίσης διατίθενται και άλλες βασικές λειτουργίες και ερωτήματα κατάστασης (π.χ. το τρέχον και προγραμματισμένο επίπεδο φόρτισης), όπως με το BMW app.

No14
Ο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος άξονας σέλας υπόκειται σε βιομετρική βελτιστοποίηση για να ταιριάζει με το προφίλ που είναι αποθηκευμένο στο app, και οι ρυθμίσεις γίνονται σύμφωνα με τα καταχωρημένα δεδομένα– όπως το ύψος και το μήκος των ποδιών του αναβάτη εσωτερικά – πριν την εκκίνηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ