Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε τις after market αεροτομές;

Spoiler 1

Τα περισσότερα από τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά δεν καλύπτουν καμία προδιαγραφή και δεν έχουν υποστεί δοκιμές εξέλιξης.

Η αεροδυναμική είναι ένας από τους κύριους παράγοντες στο σχεδιασμό των σύγχρονων αυτοκινήτων. Πριν προχωρήσει στην παραγωγή ενός καινούριου μοντέλου, ο κατασκευαστής πρέπει να το δοκιμάσει σε αεροδυναμική σήραγγα, μελετώντας και φυσικά εξαλείφοντας τα όποια προβλήματα στην αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος.

Spoiler 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αεροτομή στο πορτμπαγκάζ ή την οροφή μπήκε στα σπορ αυτοκίνητα πριν από αρκετές δεκαετίες και βοήθησε στην αεροδυναμική, τον έλεγχο και φυσικά την πέδηση στις υψηλές ταχύτητες μιας πίστας. Το συγκεκριμένο αεροδυναμικό βοήθημα υιοθετήθηκε αμέσως από τους κατασκευαστές διαφόρων αξεσουάρ, υποσχόμενοι να βελτιώσουν όλους τους τομείς που επιδρά και μία εργοστασιακή αεροτομή.

Πρέπει να ξέρετε ότι εκτός από το γεγονός ότι μέρος του σπόιλερ είναι κατασκευασμένο από χαμηλής ποιότητας πλαστικό, κανείς δεν έχει δοκιμάσει ποτέ την απόδοσή του σε μία αεροδυναμική σήραγγα. Και αυτό συμβαίνει γιατί θα αυξάνε σημαντικά το κόστος της παραγωγικής διαδικασίας για την εξέλιξη σπόιλερ για κάθε ένα μοντέλο της αγοράς. Έτσι, σμιλεύουν έναν γενικό “μπούσουλα”, και το μόνο που κάνουν είναι να τον προσαρμόζουν λίγο πολύ για να ταιριάζει ακριβώς στο σημείο στήριξης. Αυτή είναι όλη η επιστήμη. Και τι βελτιώνει ή χειροτερεύει αυτό το σπόιλερ, κανείς δεν νοιάζεται. Εσείς βέβαια νομίζετε ότι έχει βελτιωθεί η αεροδυναμική του.

Spoiler 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μία επώνυμη αεροτομή υψηλών προδιαγραφών, δοκιμασμένη σε αεροσήραγγα, εγκατεστημένη σύμφωνα με όλους τους κανόνες σε αυστηρά καθορισμένα μέρη, όπως γράψαμε παραπάνω, είναι σε θέση να βελτιώσει την ροή του αέρα στις υψηλές ταχύτητες και να βελτιώσει συνολικά την απόδοσή του. Αλλά μια αεροτομή οικονομικής επιλογής και χαμηλής ποιότητας, κατασκευασμένη στην Κίνα, χαλάει τα πάντα και δεν μπορεί να προσφέρει έργο.

Δεδομένου ότι τα περισσότερα προϊόντα της αγοράς δεν έχουν δοκιμαστεί με κανέναν τρόπο σε αεροδυναμική σήραγγα, δεν χρειάζεται να περιμένουμε θαύματα. Και αντίστροφα: η σταθερότητα του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες θα επιδεινωθεί, η κατανάλωση καυσίμου θα αυξηθεί και ο αεροδυναμικός θόρυβος θα εκτοξευθεί. Εάν αποφασίσετε να εγκαταστήσετε μια πίσω αεροτομή, τότε πρέπει να το κάνετε με σύνεση και κόστος. Επιλέξτε ένα προϊόν εξαιρετικά υψηλής ποιότητας που δεν είναι μόνο κατάλληλο για το αυτοκίνητό σας, αλλά θα φέρει πραγματικά κάποια οφέλη. Διαφορετικά, είναι απλώς σπατάλη χρημάτων και ζημιά στο αυτοκίνητο σας.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ