Το κόλπο για να παρκάρεις εύκολα και να μη χτυπάς τις ρόδες του αυτοκινήτου σου
Ένα απλό τρικ υπόσχεται να κάνει ευκολότερο το παρκάρισμα και να μας απαλλάξει από ζημιές που μπορεί να κοστίσουν ακριβά.
Σε Γολγοθά εξελίσσεται καθημερινά η υπόθεση παρκάρισμα στα αστικά κέντρα, με τους οδηγούς να αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες στο να βρουν μια ελεύθερη θέση στάθμευσης.
Ακόμα, όμως, και αν καταφέρουν να την εντοπίσουν, αυτή ενδέχεται να μην είναι συμβατή με το μήκος του οχήματός τους, ή να είναι υπερβολικά στενή, με αποτέλεσμα να απαιτούνται κάποιοι αριστοτεχνικοί χειρισμοί που εκτοξεύουν τον βαθμό δυσκολίας, ακόμα και για τους πιο έμπειρους οδηγούς.
BUY NOW
Οι μεγαλύτερες δυσκολίες αφορούν στο παρκάρισμα παράλληλα με το πεζοδρόμιο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να αποδειχθεί ακανθώδης και η διαδικασία παρκαρίσματος κάθετα στο κράσπεδο. Οι περισσότεροι οδηγοί αδυνατούν να υπολογίσουν την απόσταση που μεσολαβεί από το κράσπεδο και τον μπροστινό προφυλακτήρα του οχήματός τους, με αποτέλεσμα να προκαλούν φθορές είτε στο αμάξωμα, είτε στους τροχούς ΙΧ τους.
Λύση σε αυτόν τον πονοκέφαλο που ακούει στο όνομα «κάθε παρκάρισμα» υπόσχεται ότι μπορεί να δώσει ένας χρήστης του Tik Tok, μέσω ενός ιδιαίτερα απλού τρικ.
Σε συνθήκες κάθετου παρκάρισματος με τη «μούρη», τότε ο οδηγός, όσο πατάει το γκάζι, πρέπει να έχει ταυτόχρονα καρφωμένο το βλέμμα στο κάτω μέρος του εξωτερικού καθρέφτη του. Όταν αυτό ευθυγραμμιστεί με το κράσπεδο, τότε πρέπει να πατήσει το φρένο, μιας και η απόσταση που μεσολαβεί μεταξύ του μπροστινού προφυλακτήρα και του κράσπεδου είναι περίπου 30 εκατ.
Όσον αφορά το κάθετο παρκάρισμα με την όπισθεν, ο οδηγός πρέπει πρώτα να ρυθμίσει τον εξωτερικό καθρέφτη του, ώστε όταν τον ανρικρίζει να βλέπει στην κάτω εσωτερική γωνία του, το χερούλι της πόρτας του.
Την ώρα, λοιπόν, που κινείται με την όπισθεν προς το κράσπεδο, πρέπει να παρακολουθεί μέσω του καθρέφτη το χερούλι της πόρτας. Όταν αυτό συμπέσει οπτικά με το κράσπεδο, τότε και σε αυτή την περίπτωση η απόσταση μεταξύ του πίσω προφυλακτήρα του αυτοκινήτου και του πεζοδρομίου είναι περί τα 30 εκατ.
Ακολουθώντας αυτό το ιδιαίτερα απλό τρικ, ο οδηγός μπορεί να διασφαλίσει ότι δεν θα φθείρει το αμάξωμα ή τους τροχούς του αυτοκινήτου του, γλιτώνοντας ζημιές που μπορεί να του κοστίσουν ακριβά.