Έβαλες νοθευμένη βενζίνη; Πώς θα το καταλάβεις, τι πρέπει να κάνεις

ανεφοδιασμός αυτοκινήτου

Η κακή ποιότητα των καυσίμων στη χώρα μας εξακολουθεί να αποτελεί ένα διαρκή κίνδυνο για τους ιδιοκτήτες των οχημάτων, καθιστώντας την έγκαιρη διάγνωση του προβλήματος πιο σημαντική από ποτέ.

Αντιμέτωποι με το φαινόμενο της νοθείας στα υγρά καύσιμα βρίσκονται χιλιάδες οδηγοί καθημερινά στη χώρα μας, θέτοντας σε κίνδυνο την «υγεία» και τη μακροζωία του οχήματός τους.

Κι αυτό γιατί οι βλάβες που μπορεί να προκαλέσει σε έναν κινητήρα το νοθευμένο ή το κακή ποιότητας καύσιμο είναι πολλές και σημαντικές, καθιστώντας την έγκαιρη διάγνωση του προβλήματος εξαιρετικά κρίσιμη για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Μολονότι, λοιπόν, είναι σχεδόν αδύνατον να εντοπίσει κανείς το νοθευμένο ή το κακής ποιότητας καύσιμο τη στιγμή που ανεφοδιάζεται με αυτό, στην συνέχεια υπάρχουν σημάδια τα οποία θα πρέπει να μας ανησυχήσουν και να μας οδηγήσουν σε ένα service ώστε να αποφύγουμε το κακό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Νοθευμένο καύσιμο

Είναι σύνηθες ένα αυτοκίνητο που έχει ανεφοδιαστεί με νοθευμένο καύσιμο να ενημερώνει τον οδηγό του μέσα από τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων. Το περίφημο «λαμπάκι» του Check Engine ίσως ανάψει ακόμα και στην περίπτωση που όλα δείχνουν φυσιολογικά, συνεπώς δεν θα πρέπει να το αγνοήσουμε αν θέλουμε να αποφύγουμε μια μεγαλύτερη και σαφώς πιο κοστοβόρα βλάβη.

Η αλλαγή στη λειτουργία του κινητήρα είναι ένα ακόμα σημάδι που θα πρέπει να μας ανησυχήσει. Φαινόμενα όπως η θορυβώδης λειτουργία, η αδυναμία να διατηρηθεί σταθερό το ρελαντί, η περιορισμένη απόδοσή του, αποτελούν ισχυρές ενδείξεις ότι το καύσιμο με το οποίο ανεφοδιαστήκαμε δεν διαθέτει την ενδεδειγμένη ποιότητα ή σύσταση.

Το χρώμα των καυσαερίων, η ανεξήγητα υψηλή κατανάλωση καυσίμου ή ακόμα και η δυσκολία έναυσης του κινητήρα έρχονται να προστεθούν στη μακρά λίστα των συμπτωμάτων, τα οποία θα πρέπει να μας ανησυχήσουν και να μας οδηγήσουν για τον απαραίτητο έλεγχο στο συνεργείο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Νοθευμένο καύσιμο

Θυμηθείτε ότι όσο πιο σύντομα αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα τόσο μικρότερες θα είναι και οι συνέπειές του, συνεπώς έχουμε κάθε λόγο να δράσουμε άμεσα κι αν είναι εφικτό να ακινητοποιήσουμε το όχημά μας.

Από εκεί και πέρα, αν όντως το πρόβλημα το έχει προκαλέσει νοθευμένο ή κακής ποιότητας καύσιμο, οφείλουμε να αδειάσουμε το ρεζερβουάρ και να αφαιρέσουμε πλήρως και τις επικαθήσεις σε αυτό, να αντικαταστήσουμε το φίλτρο καυσίμου, να ελέγξουμε την αντλία καυσίμου, το σύστημα ψεκασμού και τους σπινθηριστές.

Αν είμαστε τυχεροί, το κόστος επισκευής θα περιοριστεί στον έλεγχο, τον καθαρισμό ή την αντικατάτασταση περιφερειακών μερών του κινητήρα, ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να αποκλήσει το ενδεχόμενο μια πιο σοβαρής ζημιάς, η οποία θα απαιτεί την παρέμβαση σε πιο κρίσιμα μέρη.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ