Μερικές φαινομενικά μικρές λεπτομέρειες ενός αυτοκινήτου μπορούν να αποκαλύψουν μεγάλο μέρος του παρελθόντος του.
Η αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου γνωρίζει άνθηση τον τελευταίο καιρό και οι επιλογές που έχουν οι υποψήφιοι αγοραστές μπορεί να μην είναι οι ενδεδειγμένες. Όταν ελέγχει ένα αυτοκίνητο ο πελάτης συνήθως κοιτάει τα σημαντικά και ότι τραβάει το μάτι, αλλά όχι τις μικρές λεπτομέρειες. Δηλαδή, μικρά πράγματα όπως οι βίδες και τα παξιμάδια μπορούν να πουν πολλά για το παρελθόν του αυτοκινήτου.
Ο έλεγχος του αυτοκινήτου που σκέφτεστε να επιλέξετε ξεκινά με το αμάξωμα. Ανοίγουμε λοιπόν όλες τις πόρτες και κοιτάμε την κεφαλή κάθε βίδας. Θα πρέπει όλες να είναι άθικτες, χωρίς ίχνη ή βαθιές γρατζουνιές.
BUY NOW
Σε αντίθετη περίπτωση, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ξεβιδώθηκαν, αφαιρέθηκαν δηλαδή οι πόρτες. Και οι πόρτες συνήθως αποσυναρμολογούνται μετά από ένα σοβαρό ατύχημα. Φυσικά, υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά σε γενικές γραμμές, μια ταλαιπωρημένη κεφαλή βίδας με επιφανειακή σκουριά πάνω της είναι ένας λόγος να το ξανασκεφτείτε.
Στη συνέχεια, πρέπει να ανοίξετε το εμπρός καπό και να ελέγξετε τις βίδες που συγκρατούν τα φτερά. Και εδώ όλα θα πρέπει είναι ίδια, άθικτα και καλυμμένα ελαφρώς με εργοστασιακή βαφή. Η επισκευή μετά από ένα ατύχημα μπορεί να γίνει πολύ προσεκτικά. Αλλά το ίχνος στην κεφαλή της βίδας μπορεί πάντα να διακριθεί. Αν βρείτε τέτοια ίχνη, σημαίνει ότι το φτερό έχει αντικατασταθεί ή επισκευαστεί.
Ένα άλλο ενδιαφέρον μέρος για να ελέγξετε στον χώρο του κινητήρα είναι το δυναμό. Αν δείτε ότι οι βίδες στερέωσης είναι “δουλεμένες”, θα πρέπει να είστε αρκετά προσεκτικοί. Η διάρκεια ζωής του πολλές φορές ξεπερνά τα 100.000 χλμ. Εάν το αυτοκίνητο που σκέφτεστε να αγοράσετε έχει λίγα ψηφία στον ολικό χιλιομετρή και το δυναμό έχει αντικατασταθεί, να ξέρετε ότι τα χιλιόμετρα που σας λένε δεν είναι πραγματικά.