Τι δεν πρέπει να πείτε στο συνεργείο -Οι 3 παγίδες που πρέπει να αποφύγετε

Synergeio 1

Υπάρχουν κάποια πράγματα στη ζωή που δεν χρειάζονται εξήγηση εάν θέλετε να γίνει σωστά η δουλειά σας, όπως για παράδειγμα η συντήρηση του αυτοκίνητου σας.

Η επίσκεψη σε ένα συνεργείο για τη συντήρηση του αυτοκινήτου απαιτεί συγκεκριμένο κώδικα επικοινωνίας με τους μηχανικούς για να μην βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

Το συνεργείο είναι η κλινική του αυτοκινήτου, το μέρος όπου πραγματοποιείται η περιοδική του συντήρηση και επιδιορθώνονται τυχόν βλάβες και σφάλματα που έχουν παρουσιαστεί.

Synergeio 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την πάροδο του χρόνου η συντήρηση του αυτοκινήτου δημιουργεί συνήθως μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ του οδηγού και των ανθρώπων που εργάζονται σε ένα συνεργείο, οι οποίες εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό και από τον κώδικα επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε όταν συνομιλούμε μαζί τους.

Αυτή η επικοινωνία πρέπει να γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο αν γνωρίζουμε τον μηχανικό που έχουμε απέναντί μας και ακόμη περισσότερο αν δεν τον γνωρίζουμε, στην περίπτωση που επισκεπτόμαστε για πρώτη φορά ένα συνεργείο για service ή το κάνουμε έκτακτα λόγω ζημιάς που έχει προκύψει.

Synergeio 3

Η επίσκεψη στο συνεργείο απαιτεί και συγκεκριμένες φράσεις που δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ποτέ στους διαλόγους μας με τους μηχανικούς, για να μην τους προσβάλλουμε -αν πρόκειται για καλούς επαγγελματίες- και για να μην μας εκμεταλλευτούν -αν πρόκειται για… «πονηρούς» -υπάρχουν και σε αυτό το επάγγελμα, όπως και σε κάθε άλλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το να μεταφέρετε το αυτοκίνητό σας στο συνεργείο δεν είναι συνήθως λόγος χαράς, αλλά μάλλον πηγή ανησυχίας. Αν μπούμε στη θέση των οδηγών, καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν πολλά ερωτήματα που θα θέλαμε να απαντήσουμε πριν αφήσουμε το όχημα στα χέρια του μηχανικού..

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι πιο πιεστικές ερωτήσεις είναι ακριβώς αυτές για τις οποίες πρέπει να σιωπήσουμε, αφού οι μηχανικοί φαίνεται να νιώθουν κάπως τρομοκρατημένοι από αυτές και ίσως δεν είναι έτοιμοι να απαντήσουν με ακρίβεια. Ας δούμε όμως μαζί ποιες ερωτήσεις δεν πρέπει να κάνετε στον μηχανικό σας.

Synergeio 4

Πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο και πόσο θα κοστίσει η επισκευή; Είναι, σύμφωνα με τους ειδικούς, δύο από τα τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να ρωτήσετε τον υπεύθυνο του συνεργείου. Ακούγετε περίεργο, αλλά με αυτές τις ερωτήσεις πρόκειται ουσιαστικά να πάρετε την απόφαση για πώς θα οργανώσετε το πρόγραμμά σας ενώ επισκευάζεται το αυτοκίνητο και φυσικά, για το εάν είστε σε θέση να πληρώσετε το κόστος επισκευής. Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό και αποτελεί την αιτία που βλέπετε πολλά οχήματα να εγκαταλείπονται στα συνεργεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τρίτη ερώτηση ταμπού για τα συνεργεία είναι το κόστος της επισκευής. Το να έχουμε μια γενική ιδέα για το τι μπορούμε να χρεωθούμε είναι καλό, αλλά το να επιμένουμε να γνωρίζουμε την ακριβή τιμή είναι κάτι που «μπορεί να εκνευρίσει» τον μηχανικό και να τον κάνει να μην συμπεριφερθεί με προσοχή στο αυτοκίνητό μας. Επιπλέον, ο ειδικός προσθέτει ότι δεν πρέπει ποτέ να προσπαθήσουμε να διαπραγματευτούμε την τιμή.

Τέλος, αν ακολουθήσουμε τις συμβουλές του μηχανικού, δεν πρέπει ποτέ να πούμε ότι επιλέξαμε το συνεργείο του γιατί είναι κοντά στο σπίτι μας. Αυτό φαίνεται να προσβάλλει τα συναισθήματα των ανθρώπων και, όπως στην προηγούμενη ερώτηση, μπορεί να οδηγήσει σε μια κάπως άβολη σχέση μεταξύ του συνεργείου και του πελάτη.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ