Αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων: Το υγραέριο και πάλι στη μόδα - Τι πρέπει να προσέξεις

LPG faults 1

Οι υψηλές τιμές στα καύσιμα οδηγούν πολλούς ιδιοκτήτες στην τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης. Τι πρέπει να προσέξω όμως κατά την αγορά του και τι βλάβες μπορεί να μου παρουσιάσει;

Σήμερα, το θέμα του LPG επανέρχεται στην επικαιρότητα καθώς οι τιμές των καυσίμων έχουν πάρει την ανιούσα. Στο πλαίσιο αυτό, ας ρίξουμε μια ματιά στις πιθανές βλάβες που μπορεί να προκαλέσει μια τόσο -κατά γενική ομολογία- δημοφιλής μετατροπή στο αυτοκίνητό μας, σύμφωνα με ό,τι έχει καταγραφεί τα τελευταία χρόνια.

LPG Faults 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια, πριν την παράθεση των πιθανών βλαβών-δυσλειτουργιών, να ξεκαθαρίσουμε πως σε κάθε περίπτωση και όταν θέλουμε να εγκαταστήσουμε κιτ υγραεριοκίνησης, υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουμε, αφού θα επιλέξουμε νόμιμο εγκαταστάτη υγραερίου, επώνυμα προϊόντα από γνωστούς οίκους και φυσικά η μετατροπή να συνοδεύεται από γραπτή εγγύηση.

Επίσης, να τονίσουμε, πως όπως μας ανέφεραν και τεχνικοί με τους οποίους μιλήσαμε, οι περισσότερες δυσλειτουργίες ενός αυτοκινήτου που μετατράπηκε σε υγραέριο οφείλονται είτε σε λάθος ρυθμίσεις, είτε σε κακή ποιότητα μερών του LPG (προϊόντα αγνώστου προέλευσης), είτε λόγω τεχνολογίας αυτοκινήτου (για παράδειγμα τα έως τώρα δεδομένα δείχνουν πως πολλά ιαπωνικά μοντέλα δε λειτουργούν σωστά με συστήματα υγραερίου). Δηλαδή σε πρακτικό επίπεδο, δηλαδή, υπάρχουν περιπτώσεις μετατροπών που προκάλεσαν μεγάλες βλάβες στον κινητήρα και άλλες περιπτώσεις που ιδιοκτήτες επέλεξαν καλό εγκαταστάτη, επώνυμα προϊόντα και δηλώνουν πλήρως ευχαριστημένοι από την επιλογή τους.

LPG Faults 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πιθανές δυσλειτουργίες αν η εγκατάσταση δεν γίνει σωστά ή το ΚΙΤ υγραερίου είναι χαμηλής ποιότητας είναι οι εξής:
Ρετάρισμα στο ρελαντί ή κατά την επιτάχυνση (ένδειξη κακής ρύθμισης αναλογίας αέρα – υγραερίου)
Δυσλειτουργία αισθητήρα λ
Υψηλή θερμοκρασία κινητήρα που οδηγεί σε «κάψιιμο» της φλάντζα κεφαλής
Βλάβη στον καταλύτη
Σπάσιμο κινητήρα – Σε ακραίες περιπτώσεις έχουν αναφερθεί περιστατικά όπου το μοτέρ χρειάστηκε επισκευή ή αντικατάσταση
Οι πιο συνηθισμένες εργασίες service ενός LPG οχήματος

Κάθε 15.000 χλμ.
Έλεγχος σωληνώσεων και συνδέσμων LPG
Έλεγχος Ηλεκτροβαλβιδων
Έλεγχος Δεξαμενής
Αλλαγή Φίλτρου Αέριας Φάσης
Αλλαγή Φίλτρου Υγρής Φάσης
Έλεγχος ανάφλεξης
Ρύθμιση Συστήματος LPG

LPG Faults 4

Κάθε 30.000 χλμ.
Έλεγχος σωληνώσεων και συνδέσμων LPG
Έλεγχος Ηλεκτροβαλβίδων
Έλεγχος Δεξαμενής
Αλλαγή Φίλτρου Αέριας Φάση
Αλλαγή Φίλτρου Υγρής Φάσης
Έλεγχος ανάφλεξης
Ρύθμιση Συστήματος LPG
Αναβάθμιση Εγκεφάλου (αν είναι διαθέσιμη από την εταιρεία)
Ρύθμιση Ηλεκτροβαλβιδων τύπου Rail

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ