Μεγάλες είναι οι αλλαγές που αναμένονται στον τομέα των εκπομπών ρύπων για την επόμενη γενιά του Jeep Wrangler χωρίς ωστόσο συμβιβασμούς στις εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Με σχεδόν τέσσερεις 10ετίες παρουσίας στην παραγωγή, το Wrangler είναι ένα από τα μοντέλα της Jeep που έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά τους με την περιπέτεια και τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Τα σχέδια της αμερικάνικης εταιρείας προς ένα βιώσιμο μέλλον περιλαμβάνουν μεγάλες αλλαγές για το εμβληματικό τους μοντέλο, αλλαγές που θα δουν το Wrangler να μηδενίζει επί της ουσίας της εκπομπές CO2 αφού θα αντικαταστήσει το σύστημα κίνησής του με ένα αμιγώς ηλεκτρικό.
BUY NOW
Τα νέα για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της επόμενης γενιάς του σκληροτράχηλου off-roader έρχονται από επίσημα χείλη και μάλιστα από την κορυφή της διοικητικής πυραμίδας της Jeep, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Christian Meunier.
Σύμφωνα και με όσα δήλωσε ο Meunier στην βρετανική Auto Express, το off-roader που θα αντικαταστήσει την τρέχουσα γενιά του Wrangler θα είναι όχι μόνο αμιγώς ηλεκτρικό αλλά θα παρουσιάζεται ακόμη πιο ικανό στις εκτός δρόμου αναζητήσεις του οδηγού του.
Στην εξέλιξη του μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων Wrangler οι Αμερικανοί επικεντρώνονται στην περαιτέρω βελτίωση του off-roader στους τομείς της διαδρομής της ανάρτησης και του εύρους της άρθρωσης της, στα επίπεδα πρόσφυσης σε σαθρό έδαφος, στην αύξηση της ευελιξίας τους και στην αύξηση της δυνατότητας του Wrangler να περνά μέσα υδάτινα εμπόδια.
Σε όλους τους παραπάνω τομείς αξιολογούνται ούτως ή άλλως τα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας με τις κορυφαίες τους εκδόσεις να φέρουν το σήμα «Trail Rated» έχοντας περάσει και από την σχετική και ιδιαίτερα απαιτητική αξιολόγηση της Jeep.
Σύμφωνα με τον Meunier στην τρέχουσα γενιά του Wrangler και με άριστα το δέκα, το απόλυτο μοντέλο είναι το δίπορτο Rubicon με το πεντάπορτο να βρίσκεται έναν βαθμό πιο πίσω. Για την επόμενη γενιά ο στόχος είναι το... 12 και αυτή τη στιγμή οι Αμερικανοί εργάζονται πάνω στις προδιαγραφές που θα τους φτάσουν σε αυτή την εντυπωσιακή αξιολόγηση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Jeep στάθηκε και στα πλεονεκτήματα που φέρει μαζί του ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα, όπως είναι για παράδειγμα η μεγαλύτερη ακρίβεια στον έλεγχο της κίνησης αλλά και η σημαντικά υψηλότερη ροπή πρακτικά από μηδέν στροφές. Συνδυαστικά και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά βελτιώνουν συνολικά και τα επίπεδα πρόσφυσης.
Με την σειρά των λειτουργικών concept Magneto που παρουσιάζουν οι Αμερικανοί τα τελευταία τρία χρόνια δείχνουν και τις προθέσεις τους αναφορικά με την επόμενη γενιά και του Wrangler. Πιο εντυπωσιακό βέβαια από όλα το τελευταίο μέχρι στιγμής Magneto 3.0, το σύστημα του οποίου αποδίδει 650 ίππους και 1.224 Nm ροπής με το κιβώτιο του να είναι χειροκίνητο.
Περισσότερες λεπτομέρειες για την επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Wrangler δεν έγιναν γνωστές, ενώ η παρουσίαση της τοποθετείται χρονικά κάποια στιγμή από το 2027 και έπειτα.