Citroen e-C3

Η σπάνια 4x4 έκδοση του θρυλικού Citroen 2CV που κατασκευάστηκε σε μόνο 694 αντίτυπα

Citroen 2CV 4x4 Sahara

Η Citroen κατασκεύασε την περίοδο 1958-'71 μια σπάνια εκδοχή του μυθικού της αυτοκινήτου που άλλαξε την αυτοκίνηση: το τετρακίνητο, με έναν κινητήρα σε κάθε άξονα, 2CV 4x4 Sahara.

Με τα 3,8 εκατομμύρια αντίτυπά του μεταξύ του 1948 και του 1990, το 2CV συνέβαλλε όσο λίγες τετράτροχες δημιουργίες της ιστορίας στον «εκδημοκρατισμό» της αυτοκίνησης, στη δυνατότητα απόκτησης προσωπικού αυτοκινήτου. Μεταξύ των εκατομμυρίων 2CV, τα μόλις 694 του 2CV 4x4 Sahara δείχνουν και τη σπανιότητά του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ήταν μια έκδοση κύρους του 2CV: το αυτοκίνητο που μπορεί μεν να ήταν απλό, λιτό και απέριττο, αλλά μπορούσε να αντιμετωπίσει ακόμα και δύσκολες εκτός δρόμου προκλήσεις με την τετρακίνησή του, ή ακόμα και να τολμήσει τη συμμετοχή στο Rally Dakar.

Το 2CV 4x4 Sahara ήταν τετρακίνητο χάρη σε δύο κινητήρες, 425 κ.εκ. και 12 ίππων, που καθένας τους κινούσε από έναν άξονα. Κάθε μοτέρ μοτέρ μπορούσε να λειτουργεί ανεξάρτητα από το άλλο, που σημαίνει πως όταν δεν υπήρχαν ανάγκες τετρακίνησης ο οδηγός είχε τη δυνατότητα να επιλέγει από το 2CV του θα είχε την κίνηση στους εμπρός ή στους πίσω τροχούς. Η τελική ταχύτητα με έναν κινητήρα έφτανε τα 65 km/h και με δύο τα 105 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το συγκεκριμένο αντίτυπο του 2CV 4x4 Sahara δημοπρατείται αυτές τις μέρες από τον οίκο RM Sotheby’s στο Goslar της Γερμανίας, με τιμή εκκίνησής που υπολογίζεται στα 80-100 χιλιάδες Ευρώ. Κατασκευάστηκε στο τέλος του 1964 στο εργοστάσιο της Citroen στην Πορτογαλία, και πουλήθηκε στον πρώτο του ιδιοκτήτη στις 6 Ιουνίου 1965.

Άλλαξε πολλές φορές χέρια και δέχθηκε αρκετές ανακατασκευές, ώσπου ο σημερινός του ιδιοκτήτης το αγόρασε σε δημοπρασία το 2018. Το γαλλικό αυτοκίνητο διαθέτει και την πιστοποίηση της Πορτογαλικής Λέσχης Ιστορικών Οχημάτων, με μια χαραγμένη επιγραφή στο ταμπλό του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ