Η υβριδική αντεπίθεση της Renault είναι ήδη εδώ

Renault Clio

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η υβριδική αντεπίθεση της Renault, με τη γαλλική μάρκα να διαθέτει ήδη μια πλήρη γκάμα από hi-tech προτάσεις σε όλες τις δημοφιλείς κατηγορίες.

Μια από τις κινητήριες δυνάμεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, η Renault είναι από εκείνους τους κατασκευαστές που πολλές φορές θέτουν τα στάνταρ στις δημοφιλέστερες επί ευρωπαϊκούς εδάφους κατηγορίες. Σε αντίθεση με πολλούς άλλους Ευρωπαίους και μη κατασκευαστές, οι Γάλλοι έχουν επιλέξει το δικό τους δρόμο στον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, στοχεύοντας από την αρχή στην προσφορά προηγμένων προτάσεων στην κατηγορία των μικρών και μικρομεσαίων μοντέλων, δίνοντας έτσι πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες από την αρχή στο ευρύ ευρωπαϊκό κοινό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνολικά, στην γκάμα της Renault μπορεί να βρει κανείς αυτή τη στιγμή πέντε εξηλεκτρισμένες προτάσεις που φέρουν κάτω από το καπό τους από ήπια υβριδικά έως και plug-in υβριδικά σύνολα, οι οποίες ξεχωρίζουν για την απόδοσή τους, αλλά και την πολύ καλή οικονομία κίνησης.

Renault Clio E-Tech Hybrid

Ως ένα από τα διαχρονικά βαριά χαρτιά της Renault, το Clio αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των Γάλλων, όντας το πρώτο από τα best seller της που παρουσιάστηκε με το E-Tech full υβριδικό σύστημα κίνησης κάτω από το καπό του.

Με την υψηλή τεχνολογία της γαλλικής εταιρίας στα καλύτερα της, το υβριδικό Clio μπορεί να καλύψει έως και το 80% της κίνησης στο αστικό τοπίο κινούμενο αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, αξιοποιώντας έτσι το... 110% της μικρής συστοιχίας μπαταριών ιόντων-λιθίου των 1,2 kWh. Η τελευταία επαναφορτίζεται τόσο από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας του Clio, κατά την επιβράδυνση, όσο και με τη συνδρομή του κινητήρα εσωτερικής καύσης, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα και με το μεγαλεπήβολο πλάνο Renaulution που παρουσίασαν οι Γάλλοι πριν από μερικούς μήνες, η Renault θέλει να ηγηθεί τα επόμενα χρόνια στον τομέα του εξηλεκτρισμού και το Clio είναι ήδη μία από τις απτές αποδείξεις, ως το ισχυρότερο full υβριδικό μοντέλο που υπάρχει στη μικρή κατηγορία αυτή τη στιγμή. Ο συνδυασμός των δύο ηλεκτρικών κινητήρων και του προηγμένου ατμοσφαιρικού μοτέρ βενζίνης των 1,6 λίτρων προσφέρουν στον οδηγό 140 ίππους συνδυασμένη απόδοσης με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 180 χλμ./ώρα.

Όλα αυτά με το υβριδικό Clio να διατηρεί τη δυναμική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει και τις συμβατικές εκδόσεις του, τη στιγμή που η κατανάλωση είναι μόλις 4,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 των 96 γρ./χλμ. εξαιρούν το μικρό των Γάλλων από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το Renault Clio E-Tech Hybrid

Renault Captur Hybrid MHEV 1.3 TCe

Το compact SUV της γαλλικής εταιρίας έχει ήδη καταφέρει να πείσει το κοινό της κατηγορίας για τις αρετές του παρουσιάζοντας ένα ολοκληρωμένο «πρόσωπο» σε όλους τους νευραλγικούς τομείς. Yψηλή ποιότητα κατασκευής, προσεγμένη αισθητική, υψηλά επίπεδα άνεσης και τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που κινούνται στην αιχμή των εξελίξεων είναι εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Captur, με το γαλλικό μοντέλο να διαθέτει παράλληλα και τους απαραίτητους χώρους για να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες αλλά και τις αποσκευές τους.

Το Captur είναι διαθέσιμο μεταξύ άλλων στην ελληνική αγορά με το προηγμένο ήπια υβριδικό σύστημα της Renault, το οποίο περιορίζει τις εκπομπές ρύπων χωρίς παράλληλα να θυσιάζει τις επιδόσεις. Το εν σειρά 4κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο σύνολο, ένα από τα καλύτερα που μπορεί να βρει κανείς αυτή τη στιγμή στην αγορά, προσφέρει δυναμικές επιδόσεις χάρη στους 140 ίππους ισχύος και τα 260 Nm ροπής, ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Αυτά τα νούμερα επιτρέπουν στο ήπια υβριδικό Captur να φτάνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 9,2 δευτερόλεπτα με την τελική του να ανέρχεται στα 196 χλμ./ώρα. Παράλληλα, οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 131 γρ./χλμ., στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP, ενώ η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,8 λτ./100 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το Renault Captur Hubrid MHEV

Renault Captur Plug-In Hybrid

Αμιγώς ηλεκτρικό στην καθημερινή μετακίνηση και υβριδικό στις εξορμήσεις εκτός των τειχών της πόλης. Αυτή η πρόταση αρκεί για να περιγράψει το plug-in υβριδικό Captur, που κινείται στην αιχμή των εξελίξεων στα PHEV και φέρει κάτω από το καπό του ένα από τα πλέον προηγμένα υβριδικά συστήματα κίνησης, που φορτίζει τη μπαταρία του και από εξωτερική πηγή.

Με ενσωματωμένες τεχνολογίες από τις προσπάθειες της Renault στον μαγικό κόσμο της F1 και 150 αποκλειστικές πατέντες μόνο για το καινοτόμο κιβώτιο που συνδυάζει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, το plug-in σύστημα του Captur φέρει μπαταρία ιόντων λιθίου τελευταίας γενιάς με ενεργειακή χωρητικότητα 9,8 kWh, που επιτρέπει στο compact SUV των Γάλλων να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά έως και 50 χιλιόμετρα στο αστικό τοπίο, με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα. Παρά την ύπαρξη του hi-tech υβριδικού συστήματος, συμβιβασμοί δεν έχουν γίνει στο χώρο των αποσκευών, με την χωρητικότητα του να ξεκινά από τα 389 λίτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε πώς λειτουργεί στην πράξη το PHEV Captur στο video που ακολουθεί.

Διαβάστε εδώ όλες τις πληροφορίες του Renault Captur Plug-in Hybrid

Renault Arkana

Το νέο Arkana θέλει να επαναπροσδιορίσει τα στάνταρ στην κατηγορία των SUV με την αρχή να γίνεται από την εντυπωσιακή αισθητική του που ενσωματώνει με τρόπο μοναδικό τις coupe επιρροές σε μια κατηγορία που μέχρι πρότινος μονοπωλούνταν από premium προτάσεις με ανάλογη τιμή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μήκος που φτάνει στα 4.568 χλστ. το Arkana με τις εντυπωσιακές αναλογίες διαθέτει μια μοντέρνας σχεδίασης και φιλόξενη καμπίνα. Στα γνωστά υψηλού επιπέδου πρότυπα της γαλλικής εταιρίας, το εσωτερικό του Arkana εξυπηρετεί με το παραπάνω τις ανάγκες για άνετη μετακίνηση τεσσάρων ενηλίκων, ενώ το πορτμπαγκάζ φροντίζει για τις αποσκευές τους, έχοντας χωρητικότητα που ξεκινά από τα 480 λίτρα για την υβριδική έκδοση και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.269 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Renault Arkana Hybrid MHEV 1.3 TCe

Το νεό SUV coupe της γαλλικής εταιρίας είναι διαθέσιμο με το ήπια υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα και τον ισχυρό υπετροφοδορούμενο TCe των 1,3 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Με 140 ίππους ισχύος και 260 Nm ροπής, το ήπια υβριδικό σύνολο χρειάζεται 9,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει το Arkana από στάση με την τελική να φτάνει στα 205 χλμ./ώρα. Έτσι οι δυναμικές επιδόσεις δεν λείπουν από νέο SUV της Renault με τις έντονες coupe επιρροές, τη στιγμή που η κατανάλωση διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα (5,8-6,1 λτ./100 χλμ.) και οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP τα 132 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Renault Arkana Hybrid E-Tech

Η οικονομία περνά σε άλλο επίπεδο στην full υβριδική έκδοση του Arkana με το σύστημα E-Tech, χωρίς παράλληλα να θυσιάζονται οι επιταχύνσεις. Με συνδυαστική απόδοση που φτάνει στους 145 ίππους, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,8 δευτερόλεπτα και η τελική είναι 172 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων είναι μόλις 4,9 λίτρα, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 112 γρ./χλμ., κάτι που εξαιρεί το υβριδικό Arkana από τα τέλη κυκλοφορίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ