Το πιο εμβληματικό ευρωπαϊκό 4x4 εμπλουτίζει διαρκώς την γκάμα του και η εξηλεκτρισμένη plug-in hybrid έκδοση των 404 ίππων του εξασφαλίζει επιπλέον χαρακτηριστικά, χωρίς να αλλοιώνει τον χαρακτήρα του.
Η επιστροφή του Land Rover Defender στη γραμμή παραγωγής ήταν από μόνη της αρκετή για να δώσει συνέχεια στη δυναστεία της βρετανικής φίρμας και την παράδοση που έχει χτίσει στην κατηγορία των αυθεντικών 4x4.
H δεύτερη κατά σειρά γενιά του Defender διατηρεί αρκετά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του εμβληματικού προγόνου του, όπως άλλωστε και τις ατελείωτες εκτός δρόμου δυνατότητές του.
BUY NOW
Το Land Rover Defender προσφέρεται σε τρείς τύπους αμαξώματος, 90, 110 και 130, με την 110 να μπορεί να εφοδιαστεί με το plug-in hybrid σύστημα κίνησης και την 130 να μπορεί να καθίσει μέχρι οκτώ επιβάτες.
Η γκάμα κινητήρων αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, από τα 2 λίτρα στην βενζινοκίνητη, με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα να αποτελείται από έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα 300 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 143 ίππων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 19,2 kWh. Η συνδυαστική απόδοση είναι 404 ίπποι και 640 Nm, και χαρίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6 δλ. Η ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζει η μπαταρία στο 5θυρο Defender 110 φτάνει τα 43 χλμ. και η φόρτισή της σε ταχυφορτιστή διαρκεί 30 λεπτά (σε ταχυφορτιστή).
Ακόμα, η τεχνολογία plug-in hybrid μεταφράζεται σε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (58 γρ./χλμ. CO2), εταιρικές φοροελαφρύνσεις και ελεύθερη είσοδο στον Δακτύλιο, ενώ η καλή ηλεκτρική αυτονομία, βοηθά με συχνή φόρτιση της μπαταρίας στην διατήρηση της κατανάλωσης βενζίνης σε πολύ χαμηλά νούμερα (2,6 λτ./100 χλμ.).
Ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα και φυσικά την εξοπλιστική έκδοση στο οπλοστάσιο του αυτοκινήτου προστίθενται χαρακτηριστικά που επεκτείνουν τις ούτως ή άλλως εντυπωσιακές εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης και στο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με τις σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, μπορεί κανείς να προσθέσει την προηγμένη εκδοχή του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου πρόσφυσης Terrain Response 2, την αερανάρτηση και τη δυνατότητα αυξομείωσης της απόστασης από το έδαφος έως και 11 εκατοστά και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα το οποίο επίσης ελέγχεται ηλεκτρονικά.
Όχι τυχαία λοιπόν, το Land Rover Defender θεωρείται μία από τις ικανότερες προτάσεις των ημερών μας, συντηρώντας τον θρύλο που το ακολουθεί, ενώ η εξηλεκτρισμένη έκδοση P400e μας δείχνει ότι έχει και λαμπρό μέλλον.