Ποια μοντέλα με φυσικό αέριο πωλούνται στην Ελλάδα (τιμές)

Skoda Octavia Gran Coupe

Προσφέρουν μέγιστη οικονομία καυσίμου, εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους και επωφελούνται από τη δυνατότητα να κινούνται με δύο τύπους καυσίμου. Το carandmotor.gr παρουσιάζει όλα τα μοντέλα φυσικού αερίου (CNG) που μπορεί να αγοράσει κάποιος αυτή τη στιγμή. 

Σύμφωνα με μελέτες η χρήση φυσικού αερίου στα οχήματα επιτυγχάνει οικονομία κίνησης κατά 60% συγκριτικά με τα αμιγώς βενζινοκίνητα και 30% συγκριτικά με το ντίζελ. Αυτό συμβαίνει καθώς το φυσικό αέριο ενεργειακά είναι πιο αποδοτικό (1 κιλό φυσικού αερίου ισοδυναμεί με 1,5 λίτρα βενζίνης και 1,3 λίτρα πετρελαίου). Ο οδηγός ενός οχήματος φυσικού αερίου (CNG) επωφελείται, επίσης, και από τη χαμηλή τιμή του καυσίμου καθώς αυτή τη στιγμή το μέσο κόστος που μπορεί να βρει κάποιος στα σημεία ανεφοδιασμού ανέρχεται στα 0,86 ευρώ/κιλό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχετικά με τη λειτουργία των αυτοκινήτων CNG τώρα, η εκκίνηση γίνεται πάντα με φυσικό αέριο και όταν αυτό καταναλωθεί πλήρως, για την καύση χρησιμοποιείται απευθείας το απόθεμα βενζίνης. Πρακτικά, δηλαδή, έχουμε να κάνουμε με ένα μηχανικό σύνολο που λειτουργεί με δύο τύπους καυσίμου. 

Πέραν της χαμηλής κατανάλωσης και του σχετικά μικρού κόστους μετακίνησης, τα μοντέλα CNG, λόγω κατασκευής, διαθέτουν μικρά ρεζερβουάρ βενζίνης (στα 9 λίτρα περίπου) και η αυτονομία τους στην περίπτωση που δεν υπάρχει φυσικό αέριο είναι αρκετά μικρή. Επίσης, σε πολλές περιπτώσεις, ο ανεφοδιασμός ενός τέτοιου οχήματος μπορεί να είναι αρκετά δύσκολος λόγω του περιορισμένου αριθμού πρατηρίων με φυσικό αέριο. Σε κάθε περίπτωση πάντως, τα CNG οχήματα αποτελούν την πλέον κατάλληλη πρόταση για οικονομία στις μετακινήσεις, για αυτό και τα τελευταία χρόνια βλέπουμε και επαγγελματίες οδηγούς να στρέφονται σε αυτή τη λύση. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα 11 μοντέλα φυσικού αερίου που μπορεί να αγοράσει κάποιος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. 

Μοντέλα με φυσικό αέριο

Fiat 

Fiat Panda
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην γκάμα της ιταλικής φίρμας συναντούμε το Panda με τον κινητήρα 0,9 ΤwinAir σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης (70 και 80 ίππων). Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση του μίνι ιταλικού μοντέλου ανέρχεται στα 3,7 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα κάτι που μεταφράζεται σε ένα κόστος της τάξης των 3,1 ευρώ. Οι τιμές του Fiat Panda CNG ξεκινούν από τα 13.500 ευρώ. 

SEAT

Στην περίπτωση της SEAT οι επιλογές φυσικού αερίου είναι τέσσερις. Στα Ibiza και Arona για την κίνησή τους φροντίζει ένας 1.000άρης TSI με 90 ίππους, με το κόστος αγοράς να διαμορφώνεται στα 16.890 και 18.090 ευρώ αντίστοιχα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση τοποθετείται στα 3,8 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ, και τα δύο μοντέλα, εξοπλίζονται με ντεπόζιτο βενζίνης 9 λίτρων και 13,8 κιλών φυσικού αερίου.

SEAT Leon

Στα μεγαλύτερα Leon και Leon Sportourer, η SEAT τοποθετεί τον 1,5 TSI με ισχύ στα 130 άλογα. Εδώ οι δεξαμενές φυσικού αερίου μπορούν να είναι 17,3 κιλών, με το ντεπόζιτο βενζίνης να παραμένει στα 9 λίτρα. Το μέσο κόστος κίνησης, με βάση την εργοστασιακή κατανάλωση των 3,7 κιλών/100 χλμ., βρίσκεται και πάλι στα 3,1 ευρώ. Οι τιμές των Leon και Leon Sportourer CNG διαμορφώνονται στα 25.290 και 26.690 ευρώ αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Skoda

Skoda Kamiq

H Skoda προσφέρει 3 μοντέλα με δυνατότητα επιλογής φυσικού αερίου: Το μικρομεσαίο Scala, το crossover Κamiq και τη μεσαία Octavia Grand Coupe σε σεντάν και station wagon αμάξωμα. Στην περίπτωση των Scala & Kamiq G-Tec, το 1.000άρι TSI μοτέρ αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής. Με πλήρη ανεφοδιασμό φυσικού αερίου, δηλαδή στα 13,8 κιλά, η Skoda αναφέρει πως η αυτονομία αγγίζει τα 410 χιλιόμετρα. Σε αυτά υπολογίστε επιπλέον 220 χιλιόμετρα λόγω της ύπαρξης δοχείου βενζίνης 9 λίτρων. Οι τιμές των Scala και Kamiq με φυσικό αέριο τοποθετούνται στα 18.150 και 19.850 ευρώ αντίστοιχα. 

Skoda Octavia Gran Coupe
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Στη μεσαία Octavia Grand Coupe & Sport Wagon, η Skoda τοποθετεί τον 1,5 TSI με 131 ίππους (οι τιμές ξεκινούν από τα 25.100 ευρώ). Για την περίσταση, η συγκεκριμένη έκδοση της Octavia εξοπλίζεται με μεγαλύτερες δεξαμενές φυσικού αερίου, στα 17,33 κιλά, ενώ η μέση κατανάλωση των 3,8 κιλών ανά 100 χλμ., μεταφράζεται σε ένα κόστος που δεν ξεπερνά τα 4 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.

VW 

vw golf

H γκάμα της VW στον τομέα του φυσικού αερίου αφορά τα eco up! και Golf TGI. To μίνι μοντέλο εφοδιάζεται με 1.000άρι τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ 68 ίππων και κοστίζει 15.100 ευρώ. Στην περίπτωση του μικρομεσαίου Golf, συναντούμε τον 1,5 TSI με 130 ίππους. Όπως και στην Octavia, η χωρητικότητα φυσικού αερίου βρίσκεται στα 17,3 κιλά και εκείνη της βενζίνης στα 9 λίτρα. Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου ανέρχεται στα 4 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα. Το κόστος απόκτησης του VW Golf TGI διαμορφώνεται στα 26.250 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

Αυτά είναι τα best seller μοντέλα στην Ελλάδα

Τα καλύτερα SUV της ελληνικής αγοράς έως 22.000 ευρώ

To πιο πετυχημένο μικρό μοντέλο της 20ετίας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ