Ο άνθρωπος που οδηγούσε την ίδια Ferrari για 71 χρόνια

Ferrari 212 Inter Mexico

Μια παράξενη αυτοκινητική ιστορία έρχεται από το Μεξικό: η ιστορία ενός ανθρώπου που είχε στην κατοχή του μια Ferrari 212 Inter του 1951, την οποία είχε στην κατοχή και οδηγούσε για επτά δεκαετίες ο ίδιος άνθρωπος.

Ο συγκεκριμένος Μεξικανός αγόρασε καινούρια αυτή τη Ferrari 212 Inter coupe -με αμάξωμα που είχε την υπογραφή της Ghia- πριν από 71 χρόνια, και τη συντηρούσε ο ίδιος όλα αυτά τα χρόνια βάσει όσων του είχαν δείξει αυτοπροσώπως οι τεχνικοί του Μαρανέλο. Κρατούσε πάντοτε το cavallino του σε άρτια κατάσταση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, πεντακάθαρος κάτω από το καπό κρύβεται ο αυθεντικός V6 κινητήρας των 2.6 λίτρων -που δεν χρειάστηκε καν ποτέ ανακατασκευή- ενώ σε ανάλογη κατάσταση βρίσκεται και το μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Τα μόνα που μαρτυρούν το πέρασμα του χρόνου είναι το ξύλινο τιμόνι και οι δερμάτινες επενδύσεις του εσωτερικού, που φυσικά έχουν χάσει τη γυαλάδα τους και έχουν ορισμένα στίγματα.

Ωστόσο, η κατάσταση του εσωτερικού αποδεικνύει ότι ο Μεξικανός ιδιοκτήτης αυτής της Ferrari την οδηγούσε καθημερινά και την φρόντιζε στην εντέλεια, σε βαθμό που δεν χρειάστηκε ούτε και σε αυτόν τον τομέα ανακατασκευή. Οι μόνες επεμβάσεις που έκανε ήταν να βάψει το αμάξωμα το 1971 και να αντικαταστήσει τα πατάκια του εσωτερικού.

Τον περασμένο Οκτώβριο ο Μεξικανός έφυγε από τη ζωή, και οι απογονοί του εξετάζουν το ενδεχόμενο να βάλουν αυτή τη Ferrari 212 Inter σε δημοπρασία. Για τους συλλέκτες, έχει ιδιαίτερη σημασία πως αυτό είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που δεν έχει αλλάξει ποτέ χέρια, όπως έχει φυσικά και η άψογη κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι, ίσως, σημαντικότερο για εκείνους ότι άνηκε στον ίδιο άνθρωπο για 71 χρόνια, ο οποίος το πρόσεχε σχολαστικά, από όση θα είχε αν είχε ανακατασκευαστεί πλήρως με τα αυθεντικά του εξαρτήματα και είχε τοποθετηθεί και κάποιο μουσείο.

Παράλληλα, είναι πολύ σπάνιο να βρει κανείς δύο ίδιες Ferrari 212 Inter. Η εταιρεία του Μαρανέλο κατασκεύασε συνολικά 80 σασί του αυτοκινήτου το πρώτο μισό της δεκαετίας του 1950, αλλά ανέθεσε την κατασκευή των αμαξωμάτων τους σε πολλούς και διαφορετικούς σχεδιαστικούς οίκους - όπως τους Vignale, Touring, Pininfarina και Ghia. Έτσι, η 212 Inter εμφανίστηκε με διαφορετικά σχέδια, σε διθέσιο είτε τετραθέσιο, coupe ή cabriolet αμάξωμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ