Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αντεπιτίθεται με μπαράζ δεκάδων νέων μοντέλων που θα κάνουν την εμφάνιση τους ή θα είναι κοντά μας προσεχώς. Δείτε τα όλα... κυριολεκτικά.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, σχεδόν 40 γερμανικά μοντέλα αναμένεται να παρουσιαστούν ή να πατήσουν τους τροχούς τους επί ελληνικού εδάφους μέσα στους επόμενους 18 μήνες με την αυτοκινητοβιομηχανία της ισχυρότερης οικονομικά χώρας επί ευρωπαϊκού εδάφους να δείχνει τα δόντια της στον ανταγωνισμό. Πάμε να τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά ώστε να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι μας περιμένει.
Audi
Q5 TFSIe (plug-in hybrid)
-Σεπτέμβριος 2021
BUY NOW
Η νέα plug-in υβριδική έκδοση του Q5 TFSIe αναμένεται να είναι εμπορικά διαθέσιμη στη χώρα μας στις αρχές του Φθινοπώρου. Η συνδυασμένη απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ και του δίλιτρου turbo TFSI φτάνει στους 367 ίππους με μέση κατανάλωση κατά WLTP τα 2,4-2,1 λίτρα/100 χλμ., αλλά και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 40 χιλιόμετρα.
Q4 e-tron/Q4 Sportback e-tron
-Σεπτέμβριος 2021-Οκτώβριος 2021
Με το ερχομό το προσεχές Φθινόπωρο στην ελληνική αγορά, το ηλεκτρικό Q4 e-tron, αλλά και η Sportback έκδοση του SUV της γερμανικής εταιρίας, θα προσφέρουν δύο ακόμη επιλογές στη μεσαία κατηγορία, κάτω από το μεγάλο SUV e-Tron. To Q4 e-tron αναμένεται στην Ελλάδα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και το Q4 Sportback, με την χαρακτηριστική κλίση της οροφής του, ένα μήνα αργότερα.
Νέο RS3
-Νοέμβριος 2021
Βρισκόμενο ήδη σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών το νέο RS3 θα είναι διαθέσιμο με hatchback και sedan αμάξωμα δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη έμφαση σε επιδόσεις και συνολική απόδοση έναντι του S3. Αναμένεται να χρησιμοποιεί το γνωστό 5κύλινδρο μοτέρ των 2,5 λίτρων με την απόδοση του να ξεπερνά τους 400 ίππους και την κίνηση φυσικά να περνά και στους τέσσερις τροχούς.
Α6 e-tron
-Παρουσίαση 2022
Το αμιγώς ηλεκτρικό Audi A6 e-tron που είδαμε για πρώτη φορά ως concept στο Σαλόνι της Σαγκάης το 2019, αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του ως μοντέλο παραγωγής τη χρονιά που μας έρχεται. Βασίζεται στην μελλοντική αρχιτεκτονική PPE της Audi και έρχεται να διευρύνει τις επιλογές στα ηλεκτρικα μοντέλα των Γερμανών με μια sedan πρόταση στη μεσαία κατηγορία, με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 700 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τέσσερα δεύτερα, για τα ισχυρότερα μέλη της οικογενείας.
BMW
M3 Xdrive και M4 Xdrive
-Ιούλιος 2021
Για πρώτη φορά στην ιστορία τους οι BMW M3 και M4 είναι διαθέσιμες με το σύστημα 4κίνησης M xDrive δίνοντας έτσι νέα διάσταση στα δύο σπορ μοντέλα των Βαυαρών. Τα συστήματα M xDrive και Active M Differential συνοδεύονται από ειδικό έλεγχο πρόσφυσης Μ, ενώ συνεργάζονται με το Dynamic Stability Control (DSC) για ακριβή αλληλεπίδραση ανάλογα με τις συνθήκες. Με 510 ίππους και 650 Nm ροπής από το εν σειρά 6κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο μοτέρ, κοντά μας σύντομα.
Ανανεωμένη Σειρά Χ3 και Χ4
-Αύγουστος 2021
H BMW φρεσκάρει τις Χ3 και X4, οι οποίες αναμένεται να παρουσιαστούν στο κοινό εντός των επόμενων ημερών. Η εμπορική διάθεση των δύο SUV των Βαυαρών δεν θα αργήσει ούτε για τη χώρα μας με τα δύο μοντέλα να είναι διαθέσιμα για παραγγελία από τον ερχόμενο Αύγουστο.
Σειρά 4 Grand Coupe
-Οκτώβριος 2021
Έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από τότε που είδαμε για πρώτη φορά τη νέα γενιά της Σειράς 4 Grand Coupe. Μεγαλύτερη σε διαστάσεις από την προηγούμενη και "πακτωμένη" με τις νέες τεχνολογικές λύσεις της BMW, σε επίπεδο ασφάλειας και συνδεσιμότητας, η 4άρα Grand Coupe θα είναι διαθέσιμη με δύο 4κύλινδρα μοτέρ βενζίνης ένα πετρελαίου, αλλά και δύο εν σειρά εξακύλινδρους. Η εμπορική διαθεσιμότητα στην Ελλάδα ξεκινά τον ερχόμενο Αύγουστο.
BMW iX
-Νοέμβριος 2021
H iX, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της BMW, έρχεται να ανεβάσει τον πήχη στην κατηγορία του, ως η εναλλακτική πρόταση της συμβατικής X5, με μήκος που φτάνει σχεδόν τα πέντε μέτρα. Σε δύο αρχικά εκδόσεις, eDrive40 και xDrive50, με απόδοση 326 και 523 ίππους αντίστοιχα, η iX προσφέρει αυτονομία έως 630 χλμ. στη δεύτερη περίπτωση χάρη στην μπαταρία των 105,2 kWh. Με τιμή εκκίνησης τα 86.450 ευρώ, κοντά μας το Νοέμβριο.
Σειρά 2 Active Tourer
-Παρουσίαση τους επόμενους μήνες, διαθέσιμο αρχές 2022
Η νέα γενιά της Σειράς 2 Active Tourer ετοιμάζεται με εντατικούς ρυθμούς με το ντεμπούτο να πραγματοποιείται πριν από το τέλος του 2021. Το MPV της BMW έρχεται για να προσφέρει ακόμη περισσότερες λύσης πρακτικότητας έναντι της απερχόμενης γενιάς. Οι διαστάσεις θα είναι μεγαλύτερες με τη νέα Σειρά 2 Active Tourer να προσφέρει έτσι περισσότερους χώρους για τους επιβαίνοντες και τις αποσκευές τους, ενώ αισθητή θα είναι η διαφορά και στο αισθητικό κομμάτι με το αμάξωμα να έχει περισσότερες δόσεις δυναμισμού.
Σειρά 2 Coupe
-Ντεμπούτο τέλη 2021 – Διαθέσιμο αρχές 2022
Πλησιάζοντας ολοταχώς προς την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης, η έναρξη παραγωγής της νέας BMW Σειρά 2 Coupe έχει προγραμματιστεί γι' αυτό το καλοκαίρι. Με κίνηση στους πίσω τροχούς, κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων στο ιδανικό 50:50 και ισχυρό εξακύλινδρο μοτέρ κάτω από το καπό, το coupe των Βαυαρών θα είναι διαθέσιμο και στην κορυφαία έκδοση 4κίνηρτη έκδοση M240i xDrive των 374 ίππων. Ντεμπούτο λογικά το ερχόμενο φθινόπωρο και διαθεσιμότητα στις αρχές του 2022.
i4
-Αρχές 2022
Οι Βαυαροί έδωσαν στη δημοσιότητα και τις λεπτομέρειες της νέας και αμιγώς ηλεκτρικής i4, του μεσαίου sedan που θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: την πισωκίνητη eDrive40 των 340 ίππων και την τετρακίνητη M50 των 544 ίππων. Με συστοιχία μπαταριών καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας στα 80,7 kWh η αυτονομία φτάνει έως και τα 590 χλμ. με το μοντέλο να είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2022 (δείτε εδώ τις τιμές των BMW i4 και iX στην Ελλάδα).
Χ1
-Εντός 2022
Η τρίτη γενιά του μικρότερου SUV της BMW έχει εντοπιστεί ήδη αρκετές φορές στο πρόσφατο παρελθόν σε δοκιμές εξέλιξης σε δημόσιο δρόμο, κάτι που σημαίνει ότι το ντεμπούτο της δεν απέχει πολύ. Η νέα X1 αναμένεται να χαρακτηρίζεται από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής εταιρίας έχοντας στο οπλοστάσιο της μια ευρεία γκάμα επιλογών σε κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και υβριδικών συστημάτων κίνησης. Η παρουσίαση του αναμένεται το 2022.
i3
-Εντός 2022
Η γκάμα της Σειράς 3 θα εμπλουτιστεί στο μέλλον και με μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που δεν αποκλείεται να ονομάζεται i3. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για "δάνειο" του συστήματος κίνησης από την ηλεκτρική iX3 και αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ισχύ 286 ίππων και ροπή στα 400 Nm. Ένα ακόμη μοντέλο των Βαυαρών, με χρονικό ορίζοντα παρουσίασης το 2022.
Σειρά 7
-Ντεμπούτο τέλη 2021
Η νέα ναυαρχίδα της BMW, η Σειρά 7 θα έρθει σίγουρα με "άγριες" διαθέσεις, λόγω και του ανταγωνισμού στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών sedan που έχει φουντώσει για τα καλά. Η κορυφαία BMW, η οποία έχει περάσει και από δοκιμές εξέλιξης στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring, θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη των τεχνολογιών που αναπτύσσει η BMW σε όλους τους τομείς, ως είθισται άλλωστε για 7άρα. Η δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης αναμένεται να είναι επίσης ένα από τα χαρακτηριστικά της, όπως και η παρουσίαση μια αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης που θα τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας.
X8
-Τέλη 2022
Έχοντας ως βάση τη X7, η Χ8 θα ενσωματώνει coupe στοιχεία στη σχεδίαση της οροφής της και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα της στοχεύει στο κοινό που προτιμά μια πιο δυναμική και εκλεπτυσμένη εξωτερική εμφάνιση. Αναφορικά με τα σύνολα κίνησης, οι επιλογές αναμένονται ίδιες με εκείνες για την X7 με το «μενού» να περιλαμβάνει και plug-in αλλά και κορυφαία έκδοση M, με ισχύ που θα ξεπερνά τους 600 ίππους.
Mercedes
AMG Project ONE
-Φθινόπωρο 2021
To hypercar της Mercedes-AMG βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία έπειτα από αρκετές καθυστερήσεις κυρίως λόγω της πολυπλοκότητας του υβριδικού συστήματος κίνησης του που μας έρχεται απευθείας από τον μαγικό κόσμο της Formula 1. Η επίσημη παρουσίαση του Project ONE των 1.000 ίππων έχει προγραμματιστεί για το ερχόμενο φθινόπωρο όταν και επιτέλους θα το δούμε χωρίς καμουφλάζ.
Mercedes-AMG GT 73e
-Παρουσίαση το καλοκαίρι
Έτσι αναμένεται να ονομάζεται η νέα και ισχυρότερη της GT 63 S 4Matic έκδοση του γερμανικού sport sedan. Με τεχνολογία από τη Formula 1, η plug-in Mercedes-AMG GT 73e θα αποδίδει πάνω από 800 ίππουες και 1000 Nm ροπής με τη συμβολή και του ηλεκτρικού μοτέρ. Έτσι ανεβάζει κατά πολύ τον πήχη των επιδόσεων έναντι της GT 63 S ων 639 ίππων. Με ενδιαφέρουν αναμένουμε και τις λεπτομέρειες για τη νέα γενιά μπαταριών που θα φέρει, η οποία έχει δύο φορές μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις υπάρχουσες "συμβατικές" προτάσεις.
Mercedes-AMG SL
-Τέλη 2021
Η επερχόμενη Mercedes-AMG SL σπάει τα δεσμά με την υπάρχουσα γενιά καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. Προς το παρόν, το ολοκαίνουριο και τεχνολογικά προηγμένο πλαίσιο που βλέπετε στη φωτογραφία, είναι και το μοναδικό στοιχείο της νέας SL για το οποίο γνωρίζουμε λεπτομέρειες. Αυτό και το γεγονός ότι η ανοιγόμενη οροφή της νέας γενιάς θα είναι υφασμάτινη παίρνοντας τη θέση της μεταλλικής, έπειτα από 20 και πλέον χρόνια. Το ντεμπούτο της κορυφαίας Mercedes-MG SL αναμένεται προς τα τέλη του έτους.
EQS
-Δεύτερο μισό 2021
Το ηλεκτρικό alter ego της S-Class, η νέα Mercedes EQS κινείται στην αιχμή των εξελίξεων και επιθυμεί να θέσει τα στάνταρ στα πολυτελή ηλεκτρικά sedan. Σε δύο εκδόσεις αρχικά, την EQS 450+ με κίνηση στους πίσω τροχούς και 333 ίππους, και την EQS 580 4Matic, που προσθέτει στο μενού ένα επιπλέον ηλετρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα, 4κίνηση και 523 συνολικά ίππους. Η εμπορική διαθεσιμότητα του πολυτελούς sedan των 5,21 μ. θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες και πριν το τέλος του έτους, ενώ μέχρι τότε αναμένεται να παρουσιαστεί και η AMG-EQS που φέρνει στο τραπέζι ακόμη υψηλότερες επιδόσεις και έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά.
S 580 e
-Δεύτερο μισό 2021
Με 510 ίππους, η νέα plug-in υβριδική S 580 e θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά μέχρι τα τέλη του έτους. Χάρη στη μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρία των 28 kWh, η PHEV S-Class μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτρικό της κινητήρα έως και 100 χλμ., ένα πρωτόγνωρο νούμερο για τα δεδομένα των PHEV μοντέλων.
Ανανεωμένη CLS
-Φθινόπωρο 2021
Αέρας ανανέωσης φύσηξε για την CLS, η οποία, έπειτα και από τις σχεδιαστικές αλλαγές που πραγματοποίησαν οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρίας, απέκτησε μια πιο δυναμική εικόνα, χωρίς να χάσει σε επίπεδα κομψότητας. Με τρεις επιλογές στους κινητήρες πετρελαίου έως και 330 ίππους και άλλες τόσες με μηχανικά σύνολα βενζίνης, η ανανεωμένη CLS είναι διαθέσιμη στην κορυφαία της έκδοση ως AMG CLS 53 4Matic με 435 ίππους. Το εμπορικό της λανσάρισμα αναμένεται τον Ιούλιο στην Ευρώπη και σύντομα μετά από αυτό θα έρθει και στην Ελλάδα.
AMG GT 4 Door Coupe
-Δεύτερο μισό 2021
Το σπορ sedan της Mercedes-AMG ανανεώθηκε τη χρονιά που διανύουμε και στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμο τους επόμενους μήνες, πριν το τέλος του 2021. Με ισχύ από 367 ίππους, για την GT 43, έως και 639 ίππους για την κορυφαία 4κίνητη GT 63 S 4Matic+, η ανανεωμένη AMG GT 4 Door Coupe φέρει μεταξύ άλλων και το τελευταίας γενιάς multimedia σύστημα MBUX της γερμανικής εταιρίας.
EQE
-Δεύτερο μισό 2021
H EQE, το μεσαίο ηλεκτρικό sedan της Mercedes έρχεται να πάρει τη θέση του στη γκάμα EQ των Γερμανών, ένα σκαλί πιο κάτω από την κορυφαία EQS. Η ηλεκτρική "E-Class" θα μοιράζεται αρκετά από τα μέρη της με τη EQS (ηλεκτρονικά συστήματα και κινητήρες, μεταξύ άλλων) και θα είναι διαθέσιμη με κίνηση στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς. Λόγος γίνεται παράλληλα και για αυτονομία της που θα φτάνει έως και τα 800 χλμ. με μία φόρτιση.
EQE SUV
-Εντός του 2022
Η Mercedes δεν θα μπορούσε να μην παρουσιάσει και ένα SUV "E-Class" ώστε να καλύψει και τις "περιπετειώδεις" ανάγκες του κοινού της μεσαίας κατηγορίας. Με κοινά σε μεγάλο βαθμό μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη με την EQE, αλλά και όλες τις διαφοροποιήσεις που απαιτούνται για άνετη κίνηση και εκτός δρόμου, η SUV εκδοχή θα είναι κοντά μας κάποια στιγμή την ερχόμενη χρονιά.
Mercedes-AMG C63
-Τέλη 2021
Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας των Γερμανών αφορά φυσικά και τα μοντέλα με σπορ προεκτάσεις όπως είναι η ερχόμενη Mercedes-AMG C63. Η νέα γενιά θα αποχαιρετήσει τον συμβατικό V8 κινητήρα της υπάρχουσας για χάρη ενός υβριδικού συστήματος που θα «βασίζεται» σε ένα δίλιτρο turbo μοτέρ. Η συνδυαστική απόδοση θα ξεπερνά τους 500 ίππους και η ροπή θα κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς, όπως άλλωστε και στον γερμανικό ανταγωνισμό, στον οποίο στοχεύει η Mercedes-AMG C63.
EQB
-Αρχές 2022
Με προαιρετική επταθέσια διαμόρφωση για την καμπίνα της και αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χλμ., η ηλεκτρική EQB αποτελεί το μοντέλο της σειράς ηλεκτρικών της Mercedes που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία, χωρίς να θυσιάζει την αίσθηση της πολυτέλειας. Σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και ιπποδυνάμεις αρχικά έως και τους 272 ίππους, το ηλεκτρικό SUV θα διανθίσει αργότερα τη γκάμα του και με μια έκδοση "long range", η οποία θα φέρει μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία και ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία με μία φόρτιση. Άφιξη στην Ελλάδα στις αρχές του 2022.
G-Class EQG
-Εντός του 2022
Όπως φαίνεται, η σκληροτράχηλη G-Class θα αποκτήσει τη δική της αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με τη Mercedes να έχει κατοχυρώσει το όνομα EQG. Το πολυτελές εκτός δρόμου ηλεκτρικό μοντέλο θα συνδυάζει τις εξαιρετικές δυνατότητες σε κακοτράχαλο τερέν με μια μπαταρία που θα ξεπερνά τα 108 kWh και θα της προσφέρει αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων. Παράλληλα, το χαρακτηριστικό κυβοειδές design θα είναι κάτι παραπάνω από εμφανές και στη νέα γενιά, με το παρελθόν της G-Class να συνδέεται με αρμονικό τρόπο με το μέλλον της.
EQS SUV
-Εντός του 2022
Η εξέλιξη του κορυφαίου SUV της Mercedes δεν είναι μυστικό με την γερμανική εταιρία να έχει παραδεχτεί ανοιχτά ότι ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στη μεγάλη κατηγορία. Με επίπεδα πολυτέλειας και τεχνολογικών εφαρμογών ανάλογα με εκείνα της EQS -"χρησιμοποιεί άλλωστε την ίδια πλατφόρμα και αρχιτεκτονική-, η γερμανική πρόταση επιθυμεί να θέσει ψηλά τον πήχη και να αποτελέσει το μέτρο σύγκρισης για τα υπόλοιπα αμιγώς ηλεκτρικά της κατηγορίας της.
GLC
-Εντός του 2022
Με αρκετές αλλαγές έναντι της υπάρχουσας γενιάς θα έρθει κοντά μας το 2022 η νέα Mercedes GLC. Το SUV της γερμανικής εταιρίας θα είναι διαθέσιμο με μια ευρεία για την κατηγορία γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και υβριδικών συστημάτων, με τη σχεδιαστική έμπνευση για την καμπίνα να προέρχεται από την κορυφαία S-Class.
Mercedes-AMG S63e
-Τέλη 2022
Η νέα Mercedes S-Class θα αποκτήσει και κορυφαία υβριδική έκδοση, με τις περιποιήσεις της AMG και έμφαση τόσο στη συνολική απόδοση όσο και στις επιδόσεις. Αυτό βέβαια χωρίς να γίνονται "θυσίες" στους τομείς της πολυτέλειας και της εξατομίκευσης. Σύμφωνα με τα όσα ακούγονται, η απόδοση του υβριδικού συστήματος θα βρίσκεται κοντά στους 700 ίππους, ενώ θα ακολουθήσει και μια ακόμη ισχυρότερη με την ονομασία S73e και ισχύ που φημολογείται πάνω από 800 άλογα.
OPEL
Ανανεωμένο Grandland
-Διαθέσιμο το φθινόπωρο
Η Opel προχώρησε πριν από λίγες ημέρες στην επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Grandland με τη φρέσκια και πιο δυναμική του σχεδίαση να οφείλεται στην υιοθέτηση της νέας «Opel Visor» μάσκας. Ο αέρας ανανέωσης «φύσηξε» και στο εσωτερικό του γερμανικού SUV με το ταμπλό να παρουσιάζεται ανανεωμένο με οθόνες 12 και 10 ιντσών για τον πίνακα πληροφοριών και το multimedia σύστημα αντίστοιχα. Αναφορικά με τα κινητήρα σύνολα το ανανεωμένο Grandland, που αναμένεται στη χώρα μας το ερχόμενο φθινόπωρο, θα είναι διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου αλλά και σε plug-in υβριδικές προτάσεις.
Νέο Astra
-Παρουσίαση σύντομα, διαθέσιμο τέλη 2021
Η νέα γενιά του Astra αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον με την Opel να έχει μπει στην τελική ευθεία για την αποκάλυψη του μικρομεσαίου της μοντέλου. Αξιοποιώντας την ίδια πλατφόρμα με εκείνη που χρησιμοποιεί το νέο Peugeot 308, το νέο μικρομεσαίο Astra έρχεται για να ανακατέψει εκ νέου την τράπουλα σε αυτή την ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία με τους Γερμανούς να έχουν μεγάλες βλέψεις για την επιτυχία και αυτής της γενιάς στον εμπορικό στίβο. Σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, αλλά και υβριδικές και εμπορικά διαθέσιμο στα τέλη του έτους.
Porsche
Macan EV
-Παρουσίαση 2022
Με βάση τη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) του γερμανικού ομίλου, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Macan αναμένεται να παρουσιαστεί στο κοινό την ερχόμενη χρονιά με στόχο να είναι εμπορικά διαθέσιμη το 2023. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που θα φέρει η ηλεκτρική Macan θα βασίζεται επίσης στην αρχιτεκτονική των 800 V που είδαμε στη Taycan, ενώ η μπαταρία της αναμένεται να προσφέρει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 600 χλμ. στις κορυφαίες εκδόσεις της.
VW
Ανανεωμένο Polo
-Σεπτέμβριο στην Ελλάδα
Το ανανεωμένο VW Polo φρεσκαρίστηκε αισθητικά και τεχνολογικά και θα βρίσκεται σύντομα κοντά μας, συγκεκριμένα εντός του ερχόμενου Σεπτεμβρίου. Η χαρακτηριστική φωτεινή "υπογραφή" που διατρέχει από άκρη σε άκρη τη μάσκα του Polo είναι και αυτή που κυριαρχεί στις εξωτερικές αλλαγές με το μικρό της Volkswagen να είναι ένα από τα πρώτα της κατηγορίας με σύστημα αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 2.
ID Buzz
Τέλη 2022
Αντλώντας σχεδιαστική έμπνευση από το θρυλικό microbus, το αμιγώς ηλεκτρικό ID Buzz αναμένεται να ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας αναφορικά με τις εξελίξεις στον γερμανικό όμιλο, ενώ θα είναι διαθέσιμο μελλοντικά και σε έκδοση με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4. Επί ευρωπαϊκού εδάφους, το ID Buzz αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε επιβατικές αλλά και επαγγελματικές εκδόσεις, με τις πρώτες να δίνουν έμφαση στην άνετη και πολυτελή μετακίνηση, αλλά και τις έξυπνες λύσεις αναφορικά με τη διαρρύθμιση της καμπίνας του.
VW Taigo
Εντός του καλοκαιριού (εμπορική διάθεση προς το τέλος του έτους)
Ξεκίνησε τη "ζωή" του ως Nivus στη Λατινική Αμερική, αλλά πλέον θα το δούμε πολύ σύντομα και στη Γηραιά Ήπειρο. Ο λόγος για το Taigo, το νέο μικρο crossover των Γερμανών με την coupe αισθητική, που μετονομάστηκε, προσαρμόστηκε περαιτέρω στα ευρωπαϊκά γούστα και θα παράγεται εδώ. Η επίσημη αποκάλυψη του Taigo αναμένεται να πραγματοποιηθεί τις επόμενες εβδομάδες και η διαθεσιμότητα του στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει πριν από το τέλος της χρονιάς.
ID.5
Τέλη 2021
Η coupe εκδοχή του ID.4 θα είναι το ID.5 που θα κεντρίζει το ενδιαφέρον του παρατηρητή με την πιο πιο κομψή και ταυτόχρονα πιο δυναμική σχεδίαση του. Οι εκδόσεις του θα δίνουν επιλογή για κίνηση στους δύο ή και του τέσσερις τροχούς με το 4κίνητο να προσφέρει παράλληλα και υψηλότερες επιδόσεις λόγω των δύο ηλεκτρικών του κινητήρων. Στην κορυφή της γκάμας θα "κάθεται" η έκδοση GTX, η οποία θα δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις δυναμικές επιδόσεις.
Διαβάστε επίσης
BMW M4 Coupe: Οδηγούμε στην Ελλάδα το βαυαρικό υπερόπλο των 510 ίππων
Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 1.5 BlueHDi των 130 ίππων
Δείτε εδώ το carandmotor.gr, το πρώτο premium site αυτοκινήτου στην Ελλάδα
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ