Πανίσχυρες οι νέες Mercedes-AMG C63 και E63 -Μεγάλες αλλαγές ετοιμάζουν οι Γερμανοί
Το ενδεχόμενο της επιστροφής του πανίσχυρου υπετροφοδοτούμενου V8 των τεσσάρων λίτρων κάτω από τα καπό των C63 και E63 φαίνεται να εξετάζει η Mercedes-AMG, μια κίνηση που θα στείλει τις επιδόσεις τους σε νέα ύψη.
Τα μοντέλα της Mercedes-AMG έχουν αποκτήσει το δικό τους φανατικό κοινό όχι μόνο για τις εξαιρετικές επιδόσεις που προσφέρουν αλλά και για την αύρα της υπερβολής που τα περιβάλλει ειδικά στον τομέα της αίσθησης και της συνολικής απόδοσης.
Με μια ματιά στα νούμερα απόδοσης και τις προδιαγραφές τους, οι νέες Mercedes-AMG C63 και E63 σίγουρα πληρούν τα παραπάνω κριτήρια, με τα νέα 4κύλινδρα και 6κύλινδρα υβριδικά συστήματα κίνησης που χρησιμοποιούν, τα οποία και αντικατέστησαν τον V8 κινητήρα που έφεραν προηγουμένως.
BUY NOW
Ωστόσο οι αναφορές για χλιαρή υποδοχή από το κοινό της Mercedes-AMG, που ήθελε να δει το 8κύλινδρο μοτέρ να συνεχίσει να υπάρχει ως επιλογή, ολοένα και πληθαίνουν, σε συνδυασμό με παρόμοια αντιμετώπιση για τις επιλογές της γερμανικής εταιρείας και από μερίδα του Τύπου.
Σύμφωνα με νέα που έρχονται από την άλλη μεριά του Ατλαντικού, η Mercedes-AMG είναι πλήρως ενήμερη για τη διάθεση των πελατών της και τις προθέσεις του ανταγωνισμού και εργάζεται ήδη πάνω στην επιστροφή του υπετροφοδοτούμενου M177 μοτέρ κάτω από τα καπό των δύο μοντέλων της. Να σημειωθεί ότι η επόμενη συμβατική BMW M5 φημολογείται ότι θα χρησιμοποιεί επίσης έναν turbo V8 και σε αυτή την κατηγορία επιδόσεων και κύρους το λιγότερο, ακόμη και αν αυτό είναι μόνο στα χαρτιά, χάνει και στον τομέα των πωλήσεων.
Σύμφωνα με αμερικάνικα μέσα που επικαλούνται πηγές μέσα από την γερμανική εταιρεία, η περαιτέρω εξέλιξη του V8 κινητήρα για να πληροί τις προδιαγραφές Euro 7 έχει ήδη ξεκινήσει, με στόχο να αντικαταστήσει τα νέα 4κύλινδρα και 6κύλινδρα υβριδικά σύνολα που αναφέρθηκαν πιο πάνω, στις C-Class και E-Class αντίστοιχα, σε τρία περίπου χρόνια.
Ο πανίσχυρος M177 κινητήρας των τεσσάρων λίτρων και δύο turbo εξακολουθεί να χρησιμοποιείται στις AMG GT63 E Performance και AMG S63 με την απόδοσή του να φτάνει έως και τους 831 ίππους στην plug-in υβριδική εκδοχή του.
Οι πηγές που εμπλέκονται άμεσα με την εξέλιξη του μοτέρ αναφέρουν ότι η επιστροφή του εξηλεκτρισμένου κινητήρα στα δύο μοντέλα της γερμανικής εταιρείας δεν είναι ένα ιδιαίτερα δύσκολο project. Παρά το γεγονός ότι θα πρέπει να βρεθεί ο έξτρα χώρος για το μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοτέρ αλλά και την συστοιχία μπαταριών με την έξτρα ενεργειακή χωρητικότητα, τα υψηλόβαθμα στελέχη παρουσιάζονται αισιόδοξα για το τελικό αποτέλεσμα.
Αν όλα πάνε βάσει προγράμματος και ο V8 βρει πάλι τον δρόμο του στα δύο γερμανικά μοντέλα επιδόσεων, τότε αυτά θα κάνουν την εμφάνισή τους το 2026 και αναμένεται να παραμείνουν στη γκάμα της Mercedes-AMG για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που θα φτάνει έως και τις αρχές της επόμενης 10ετίας.
Αναφορικά με την απόδοση του M177 στις Mercedes-AMG C63 και E63, δεν υπάρχει ακόμη κάποια πληροφορία, ωστόσο οι 800+ ίπποι που αποδίδει το plug-in υβριδικό σύστημα στην AMG GT63 E Performance είναι σίγουρα μια καλή «βάση».