Το δημοφιλές και ολοκληρωμένο 208 διαθέτει υβριδικές εκδόσεις με νέο τούρμπο κινητήρα απόδοσης 100 και 136 ίππων, που συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο και εξασφαλίζουν μειωμένο κόστος χρήσης.
Η εγχώρια αντιπροσωπεία της Peugeot λάνσαρε πριν μερικές εβδομάδες το ανανεωμένο 208 που πλέον διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, και νέες ήπια υβριδικές εκδόσεις βενζίνης.
Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο Peugeot 208 διατίθεται μεταξύ άλλων σε δύο ήπια υβριδικές 100 και 136 ίππων, τις Hybrid, που φέρουν νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και συνδυάζεται αποκλειστικά νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6).
BUY NOW
Στα σωθικά του τελευταίου βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το γαλλικό αυτοκίνητο πόλης (μπαταρία 0,9 kWh), σε ήπιες συνθήκες κίνησης, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου που διαθέτουν οι συγκεκριμένες εκδόσεις και φορτίζει κατά την οδήγηση, η υβριδική τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές περιστροφής του κινητήρα και έως 15% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Μάλιστα, σε αστικές συνθήκες τα νέα 208 Hybrid 100 και Hybrid 136 μπορούν να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδρομών που θα πραγματοποιήσετε, και κατ’ επέκταση με μηδενικούς ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.
Η έκδοση Hybrid 100 αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm, και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και η τελική ταχύτητα ακουμπά τα 193 χλμ./ώρα. Τα αντίστοιχα νούμερα για την ισχυρότερη Hybrid 136 είναι 136 ίπποι και 230 Nm, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,1 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 210 χλμ./ώρα.
Στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, η Hybrid 100 έκδοση απαιτεί 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 101 γρ./100 χλμ., με τα αντίστοιχα νούμερα της Hybrid 136 (διατίθεται μόνο στην έκδοση GT με 17άρηδες τροχούς) να είναι 4,6 λτ./100 χλμ. και 104 γρ./100 χλμ.
Τα επίπεδα εξοπλισμού που εφοδιάζουν τις Hybrid εκδόσεις του ανανεωμένου Peugeot 208 είναι τρία, Active, Allure και GT, με την ισχυρότερη να συνδυάζεται αποκλειστικά με το σπορτίφ και πλήρες εξοπλιστικό πακέτο GT.
Η βασική έκδοση Active περιλαμβάνει έξι αερόσακους, ESP, Hill Assist, το πακέτο Safety ( cruise control με speed limiter, Active Safety Brake, Collision Warning Alert, Lane Keep Assist, Speed Limit Information, ETSR, Driver Attention Alert), σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, προβολείς Peugeot LED Technology, αισθητήρα βροχής και φώτων, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.
Η αμέσως πλουσιότερη έκδοση Allure διαθέτει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, εσωτερικό ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες και μάσκα, φιμέ τζάμια, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, εμπρός υποβραχιόνιο ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Η πλουσιότερη GT διαθέτει ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά και φυσικά ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ανανεωμένο Peugeot 208 και τις νέες υβριδικές του εκδόσεις, απευθυνθείτε στο δίκτυο της γαλλικής εταιρείας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ