Peugeot 208: Οι 3 πτυχές του Best Seller

Peugeot 208

Το νέο Peugeot 208 είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στη μικρή κατηγορία και οι «δυνατές» ταξινομήσεις που καταγράφει είναι μόνο ένα από τα πράγματα που το επιβεβαιώνουν.

Στα βασικά πλεονεκτήματα του 208 συγκαταλέγεται και η ευρεία γκάμα κινητήρων με την οποία είναι διαθέσιμο. Αυτή, δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει μοτέρ βενζίνης ή πετρελαίου, αλλά και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μοτέρ 136 ίππων και αυτονομία έως και τα 350 χλμ.

Peugeot 208
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αιχμηρή σχεδίαση

Ο αιχμηρός σχεδιασμός του είναι το πρώτο στοιχείο που οφείλεις να αναγνωρίσεις στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του του μικρού Peugeot, η οποία έρχεται να δώσει συνέχεια στην παράδοση που θέλει τους Γάλλους να πρωταγωνιστούν στους δρόμους της πόλης. Φυσικά δεν είναι μόνο οι σμιλευμένες επιφάνειες του αμαξώματος εκείνες που καθιστούν το Peugeot 208 μια μοναδικό στο είδος του, αλλά και ο εμπνευσμένος σχεδιασμός του i-cockpit και ο χωρίς προηγούμενο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων.

peugeot 208

Με πλήρη γκάμα μηχανικών συνόλων

Ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης του 1,2 λίτρου και ειδικότερα η ατμοσφαιρική έκδοση των 75 ίππων εφοδιάζει την πιο προσιτή έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία περιλαμβάνει-μεταξύ άλλων- air condition, cruise control, ηχοσύστημα με οθόνη αφής πέντε ιντσών και μια πλήρη παλέτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, υπηρετώντας με συνέπεια τον αστικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου και αποτελώντας τη βάση πάνω στην οποία το Peugeot 208 έχει κτίσει την υπερτροφοδοτούμενη κυριαρχία του.

peugeot 208

Στις τρικύλινδρες turbo εκδόσεις των 110 και των 130 ίππων, λοιπόν, μπορεί να αναζητήσει κανείς τις επιδόσεις που λείπουν από τις ατμοσφαιρικές διαμορφώσεις του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε και τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα sτο μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων και το αυτόματο, το οποίο απαριθμεί 8 σχέσεις.

Με αυτόν τον τρόπο και με εξοπλιστικές εκδόσεις που ενισχύουν το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται η βενζοκίνητη γκάμα, εξασφαλίζοντας τον απαραίτητο χώρο για να λάμψει και το άστρο του ενός και μοναδικού πετρελαιοκινητήρα που διαθέτει το Peugeot 208 στη φαρέτρα του. Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.499 κ.εκ. απόδοσης 100 ίππων, ο οποίος έχει στο πλευρό του ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και ανάμεσα στα επιχειρήματά του την αποδοτική λειτουργία του. Δεν είναι μόνο τα 250 Nm ροπής που βοηθούν σε κάθε είδους διαδρομή, αλλά κυρίως οι τιμές της κατανάλωσης καυσίμου τις οποίες μπορείς να πετύχεις που βρίσκονται πολύ κοντά στα 5,0 λτ./100 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
peugeot 208

H γκάμα του Peugeot 208 στη χώρα μας συμπληρώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που δεν είναι άλλος από την ηλεκτροκίνητη έκδοση των 136 ίππων και των 260 Nm ροπής. Ένα μοτέρ και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 50 kWh πρωταγωνιστούν σε μια υλοποίηση που δεν διαθέτει αντίπαλο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, καθιστώντας προσιτή μα πάνω απ’ όλα προσβάσιμη και ελκυστική την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης. Τα σχεδόν 350 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομία του ηλεκτροκίνητου Peugeot 208, είναι μια από τις ανταγωνιστικότερες επιδόσεις που μπορεί να βρει κάποιος αυτή τη στιγμή στην αγορά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ