Το Peugeot 208 δεν βρίσκεται τυχαία στην κορυφή της κατηγορίας του, φλερτάροντας με τον τίτλο του δημοφιλέστερου μοντέλου της ελληνικής αγοράς, καθώς συνιστά το πληρέστερο, από κάθε άποψη, αυτοκίνητο πόλης των ημερών μας.
Η επιτυχία δεν είναι κάτι που μπορείς να κατακτήσεις αν πραγματικά δεν την αξίζεις. Ακόμα και στην περίπτωση που η τύχη σε ευνοήσει και αγγίξεις έστω και φευγαλέα την κορυφή, δύσκολα θα καταφέρεις να διατηρηθείς σε αυτήν, αν δεν διαθέτεις το απαραίτητο… μέταλλο και ένα εξίσου βαρύ βιογραφικό.
Το Peugeot 208 διαθέτει όλα τα παραπάνω, αποτελώντας τον φυσικό διάδοχο του εμβληματικού Peugeot 205 και μια υπολογίσιμη δύναμη, όχι μόνο για την ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης αλλά και για το σύνολο της ελληνικής αγοράς.
BUY NOW
Ο αιχμηρός σχεδιασμός του είναι το πρώτο στοιχείο που οφείλεις να αναγνωρίσεις στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του του μικρού Peugeot, η οποία έρχεται να δώσει συνέχεια στην παράδοση που θέλει τους Γάλλους να πρωταγωνιστούν στους δρόμους της πόλης.
Φυσικά δεν είναι μόνο οι σμιλευμένες επιφάνειες του αμαξώματος εκείνες που καθιστούν το Peugeot 208 μια μοναδικό στο είδος του, αλλά και ο εμπνευσμένος σχεδιασμός του i-cockpit και ο χωρίς προηγούμενο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Κι αν η εικόνα ενός αυτοκινήτου που δοκιμάζει τα όρια της κατηγορίας του, φλερτάροντας με τον τίτλο του premium δεν είναι για κάποιους αρκετή, τότε τις απαντήσεις δίνουν τα υπεραποδοτικά κινητήρια σύνολα τα οποία απαρτίζουν την γκάμα του.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης του 1,2 λίτρου και ειδικότερα η ατμοσφαιρική έκδοση των 75 ίππων να εφοδιάζει την πιο προσιτή έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία έχει αφετηρία τα 13.500 ευρώ και προσφέρει -μεταξύ άλλων- air condition, cruise control, ηχοσύστημα με οθόνη αφής πέντε ιντσών και μια πλήρη παλέτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, υπηρετώντας με συνέπεια τον αστικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου και αποτελώντας τη βάσει πάνω στην οποία το Peugeot 208 έχει κτίσει την υπερτροφοδοτούμενη κυριαρχία του.
Στις τρικύλινδρες εκδόσεις των 110 και των 130 ίππων, λοιπόν, μπορεί να αναζητήσει κανείς τις επιδόσεις που λείπουν από τις ατμοσφαιρικές διαμορφώσεις του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε και τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων και το αυτόματο το οποίο απαριθμεί 8 σχέσεις.
Με αυτόν τον τρόπο και με εξοπλιστικές εκδόσεις (βλέπε GT Line) που ενισχύουν το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται η βενζοκίνητη γκάμα, εξασφαλίζοντας τον απαραίτητο χώρο για να λάμψει και το άστρο του ενός και μοναδικού πετρελαιοκινητήρα που διαθέτει το Peugeot 208 στη φαρέτρα του.
Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.499 κ.εκ. απόδοσης 100 ίππων, ο οποίος έχει στο πλευρό του ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και ανάμεσα στα επιχειρήματά του την αποδοτική λειτουργία του. Δεν είναι μόνο τα 250 Nm που σε κάνουν να αισιοδοξείς, αλλά κυρίως οι τιμές της κατανάλωσης καυσίμου τις οποίες μπορείς να πετύχεις χωρίς να χρειαστεί να συμβιβαστείς.
H γκάμα του Peugeot 208 στη χώρα μας συμπληρώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που δεν είναι άλλος από το ηλεκτροκίνητη έκδοση των 136 ίππων και των 260 Nm ροπής. Ένα μοτέρ και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 50 kWh πρωταγωνιστούν σε μια υλοποίηση που δεν διαθέτει αντίπαλο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, καθιστώντας προσιτή μα πάνω απ’ όλα προσβάσιμη και ελκυστική την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.
Τα σχεδόν 350 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομία του ηλεκτροκίνητο Peugeot 208 είναι μόνο ένα δείγμα των πραγματικών δυνατοτήτων ενός αυτοκινήτου, που μας ταξιδεύει στο μέλλον της αυτοκίνησης.
Διαβάστε επίσης
Οι καλύτερες προσφορές και εκπτώσεις για την αγορά αυτοκινήτου