Το νέο Peugeot 308 ξεχωρίζει στην κατηγορία των οικογενειακών-μικρομεσαίων αυτοκινήτων, με τα υψηλά επίπεδα άνεσης, τεχνολογίας και ασφάλειας που προσφέρει.
Η τρίτη γενιά του 308 φιγουράρει ήδη στις εκθέσεις της Peugeot και με την πληρέστατη γκάμα κινητήρων του μας παρουσιάζει τον γενναιόδωρο και πλήρως εναρμονισμένο με τις σύγχρονες τάσεις χαρακτήρα του.
Ξεκινώντας από τις μοναδικές του σχεδιαστικές γραμμές, το νέο Peugeot 308 φέρει το νέο έμβλημα της μάρκας, έχει μεγαλύτερο μήκος, μειωμένο ύψος κι αυτό, σε συνδυασμό με το «σβήσιμο» του εμπρός μέρους, εξασφαλίζει την εικόνα ενός ακόμα πιο σπορτίφ 5θυρου hatchback.
BUY NOW
Το νέο Peugeot 308 με μοναδική σχεδίαση και κορυφαία ποιότητα κατασκευής, μας παρουσιάζει την συνολική βελτίωση της αρχιτεκτονικής που αντικατοπτρίζεται στους εσωτερικούς χώρους και τονίζει το δυναμισμό και την προσωπικότητά του νέου μοντέλου. Μάλιστα, στο κυνήγι της καλύτερης δυνατής αεροδυναμικής απόδοσής του, η Peugeot κατάφερε να τονίσει και το μοναδικό στιλ του.
Συνεχίζοντας με το μοναδικό Peugeot i-cockpit, η νέα γενιά του αναβαθμίζεται και εκμοντερνίζεται. Ειδικά στο νέο 308, σηματοδοτεί μία ξεκάθαρη αλλαγή σε ότι αφορά την εργονομία, την ποιότητα του σχεδιασμού και την τεχνολογία χάρη στο εντελώς νέο σύστημα infotainment, το Peugeot i-Connect.
Το νέο σπορ τιμόνι περιλαμβάνει αισθητήρες (οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν το πιάσιμο της στεφάνης από τον οδηγό), καθώς και χειριστήρια ηχοσυστήματος, πολυμέσων, τηλεφώνου και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Ο πίνακας οργάνων, τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, περιλαμβάνει μία ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών, ενώ είναι τρισδιάστατος στις εκδόσεις GT και GT Plus.
Η τρίτη γενιά του 308 προσφέρεται με μία πληρέστατη γκάμα κινητήρων που μας παρουσιάζει τον γενναιόδωρο και πλήρως εναρμονισμένο με τις σύγχρονες τάσεις χαρακτήρα του. Το νέο Peugeot 308 εξοπλίζεται με κινητήρες τελευταίας γενιάς, προδιαγραφών Euro 6.3, οι οποίοι διαθέτουν σύστημα Stop&Start και διακρίνονται για την αυξημένη απόδοση και την φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Η γκάμα των βενζινοκίνητων εκδόσεων απαρτίζεται από τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1.2 PureTech που αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm, και μπορεί να εφοδιαστεί και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο χρειάζεται 9,6 δλ. και η τελική του ταχύτητα ακουμπά τα 210 χλμ./ώρα. Αναλόγως το σασμάν, οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 125 έως 131 γρ./χλμ. και η μέση κατανάλωση από 5,5 έως 5,8 λτ./100 χλμ.
Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα συναντάμε τον προηγμένο 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi με ψεκασμό common rail και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm, και συνδυάζεται με το αυτόματο EAT των 8 σχέσεων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η Peugeot ανακοινώνει 0-100 χλμ./ωρα σε 10,6 δλ. και τελική ταχύτητα 207 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 ορίζονται από 117 έως 121 γρ./χλμ. και η μέση κατανάλωση από 4,5 έως 4,6 λτ./100 χλμ.
Η νέα γενιά του Peugeot 308 φέρνει για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις στην γκάμα, με συνδυαστική ισχύ 180 ή 225 ίππων. Τόσο η έκδοση Hybrid 180 όσο και η Hybrid 225 συνδυάζονται αποκλειστικά με το ειδικά εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων e-EAT. Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης του νέου 308 αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη PureTech κινητήρα, ένα ηλεκτρομοτέρ 110 ίππων και 320 Nm, και από μία μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh που εξασφαλίζει 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας από μία πλήρη φόρτιση 3μιση ωρών.
Πέρα από την φιλικότητα προς το περιβάλλον και τις κρατικές διευκολύνσεις, οι plug-in hybrid εκδόσεις του νέου Peugeot 308 χαρίζουν και δυνατές επιδόσεις. Για παράδειγμα, η έκδοση Hybrid 180 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.
Τέλος, όλες οι εκδόσεις του νέου Peugeot 308 καλύπτονται από πέντε χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά τους μέρη, με την μπαταρία των plug-in hybrid εκδόσεων να καλύπτεται για οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ