Peugeot e-Lion Project: Πώς η γαλλική εταιρεία θα κυριαρχήσει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Ηλεκτρική «επίθεση» από την Peugeot με νέα μοντέλα και σύγχρονες τεχνολογίες που θα τη βοηθήσουν να εδραιώσει την κυριαρχία της στο νέο καθεστώς της αυτοκίνησης.
Η Peugeot ήδη αποτελεί μία από τις ηγέτιδες δυνάμεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, διαθέτοντας στην αγορά μηδενικών ρύπων μοντέλων που πληρούν τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές και καταγράφουν μεγάλη εμπορική επιτυχία.
Η γαλλική εταιρεία, ωστόσο, δεν συμβιβάζεται με τα υφιστάμενα επιτεύγματά της και στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζει να πάρει σημαντικό «ηλεκτρικό» προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της.
BUY NOW
Αιχμή του δόρατος της Peugeot σε αυτό το εγχείρημα είναι το e-Lion Project, που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ώρες και συνιστά το στρατηγικό σχέδιο της εταιρείας για την εξέλιξη σύγχρονων ηλεκτρικών μοντέλων αλλά και την υιοθέτηση μίας ολιστικής προσέγγισης που θα τη βοηθήσει να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της.
Σχετικά με την προϊοντική γκάμα της, η Peugeot ανέφερε ότι μέχρι το 2025 όλα τα μοντέλα της θα διαθέτουν μία ηλεκτρική έκδοση, και από το 2030 όλα τα Peugeot που θα πωλούνται στην Ευρώπη θα είναι 100% ηλεκτρικά.
Ειδικότερα, μέσα σε δύο χρόνια, θα κάνουν το ντεμπούτο τους πέντε καινούργια ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία θα είναι τα e-308 και e-308 SW όπως και τα e-408, e-3008 και e-5008.
Τα 308 και 308 SW θα ενσωματώνουν έναν ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα που θα παράγει 156 ίππους με την αυτονομία να υπερβαίνει τα 400 χλμ. την ίδια ώρα που η μέση κατανάλωση ενέργειας θα περιορίζεται σε 12,7 kWh.
Παράλληλα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα συγκεντρώνει το e-3008 στο οποίο θα κάνει ντεμπούτο τη νέα STLA Medium και η αυτονομία του θα κυμαίνεται γύρω στα 700 χλμ.
Επιπροσθέτως, πέρα από τα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, η Peugeot επικεντρώνεται και στα υπόλοιπα «εξηλεκτρισμένα» συστήματα κίνησης, συμπεριλαμβανομένων των ήπια υβριδικών τεχνολογιών. Στο πλαίσιο αυτό, μέσα στο τρέχον έτος θα εισάγει ένα νέο σύγχρονο 48βολτο σύστημα που θα ενσωματώνεται σε μια πληθώρα μοντέλων όπως τα 208, 2008, 308, 3008, 5008 και 408.
Το mild hybrid σύστημα θα απαρτίζεται από έναν PureTech τούρμπο κινητήρα 136 ίππων αλλά και ένα νέο διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το E-DCS6, που θα ενσωματώνει ένα μικρό ηλεκτρομοτέρ 29 ίππων. Το εν λόγω σύστημα θα βοηθήσει τη Peugeot να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου των μοντέλων της αλλά και να μετριάσει τις εκπομπές ρύπων κατά 15%.
Τέλος, το γαλλικό brand θα καταφύγει σε ακόμα πιο προηγμένες σχεδιαστικές μεθόδους, χαρίζοντας ακόμα πιο εντυπωσιακή εικόνα στα αυτοκίνητά της, αλλά και πιο άνετους χώρους στο εσωτερικό που θα καταστήσουν τις μετακινήσεις ευχάριστες για κάθε επιβάτη.