Βγαίνουν στους δρόμους τα ιστορικά οχήματα -Βρέθηκε λύση για την έκδοση νέων πινακίδων

antikes100

Το ΥΠΥΜΕ αύξησε το τίμημα στην ανάθεση δημιουργίας Μητρώου Αδειών Κυκλοφορίας Ιστορικών Οχημάτων, για τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας σε οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος.

Με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία παραγωγής λογισμικού το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάσισε να βάλει ένα τέλος στην αγωνία χιλιάδων ιδιοκτητών ιστορικών οχημάτων, οι οποίοι μέχρι πρότινος κρατούσαν τις αντίκες τους «κλειδωμένες» στα γκαράζ τους καθώς τα πρόστιμα που ορίζει η νομοθεσία είναι αρκετά υψηλά.

Μάλιστα το πρόβλημα που είχε αποκαλύψει το Carandmotor.gr, το οποίο αφορούσε στην οικονομική διαφορά εκτέλεση του έργου, αποδείχθηκε ότι λύθηκε και πλέον μέσω της πρόσκλησης στην εταιρεία το ΥΠΥΜΕ αύξησε κατά 10.000 ευρώ (το τίμημα ανέρχεται πλέον σε 30.000 ευρώ) πλέον του ΦΠΑ τον προϋπολογισμό δημιουργίας του Μητρώου Αδειών Κυκλοφορίας Ιστορικών Οχημάτων με αναβάθμιση του Κεντρικού Πληροφοριακού Συστήματος Αδειών Κυκλοφορίας, για τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας σε οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος και σύντομα οι ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων θα μπορούν να λάβουν τις νέες Άδειες Κυκλοφορίας, θα μπορούν να πληρώσουν τα μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας και να κινηθούν ελεύθερα με τις νέες Πινακίδες Κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως επισημαίνεται στο έγγραφο της απευθείας ανάθεσης: «Αντικείμενο του έργου είναι η αναβάθμιση του Κεντρικού Πληροφοριακού Συστήματος Αδειών Κυκλοφορίας, για τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας, σε οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος, με την υλοποίηση των κάτωθι λειτουργιών:

1.Διαγραφή οχήματος από το Μητρώο Αδειών και μετατροπή του οχήματος σε ιστορικό.
2.Εισαγωγή οχημάτων που δεν είναι στο Μητρώο Αδειών, σαν νέο ιστορικό όχημα.
3.Εισαγωγή οχημάτων που εισάγονται από το εξωτερικό, σαν νέο ιστορικό όχημα.
4.Έκδοση άδειας κυκλοφορίας για τις παραπάνω περιπτώσεις.
5.Διαδικασία έκδοσης αντίγραφου άδειας κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος.
6.Διαδικασία διόρθωσης στοιχείων άδειας κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος.
7.Διαδικασία μεταβίβασης οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος.
8.Διαδικασία απώλειας, κλοπής, φθοράς ή καταστροφής πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων, ιστορικού ενδιαφέροντος.
9.Διαγραφή οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος.
10.Διαδικασία αφαίρεσης στοιχείων κυκλοφορίας οχημάτων, ιστορικού ενδιαφέροντος
11.Διαδικασία δήλωσης κλοπής και ανάκλησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η υλοποίηση θα γίνει με τις ίδιες τεχνολογίες και τρόπο υλοποίησης του υπάρχοντος Πληροφοριακού Συστήματος Αδειών Κυκλοφορίας. Με το πέρας του έργου αυτού, το Πληροφοριακό Σύστημα Αδειών Κυκλοφορίας θα είναι ένα ενιαίο σύστημα που, εκτός των υφιστάμενων λειτουργιών, θα υποστηρίζει και τις επιπρόσθετες λειτουργίες που αφορούν στα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος.

Το υφιστάμενο Πληροφοριακό Σύστημα Αδειών Κυκλοφορίας έχει υλοποιηθεί σε περιβάλλον ανάπτυξης .NET. Εκτελείται σε λειτουργικό σύστημα Windows Server που φιλοξενείται στο G-Cloud, με χρήση σχεσιακής βάσης δεδομένων SQL Server και διακομιστή εφαρμογών IIS.

Η χρονική διάρκεια του έργου θα είναι μέχρι 3 μήνες και περιλαμβάνει 3 φάσεις, διάρκειας ενός μηνός, η καθεμιά.

Κατά τον 1ο μήνα, θα υλοποιηθούν οι προαναφερόμενες λειτουργίες 1 - 4.

Κατά τον 2ο μήνα, θα υλοποιηθούν οι προαναφερόμενες λειτουργίες 5 - 8.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τον 3ο μήνα, θα υλοποιηθούν οι υπόλοιπες λειτουργίες.

Σε συνεννόηση με την αρμόδια Υπηρεσία, δύναται να γίνουν τροποποιήσεις στη σειρά υλοποίησης, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ