Ποιος λέει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακριβά; Τα 5 αυτοκίνητα που σας παρουσιάζουμε αποτελούν τις πιο προσιτές ηλεκτρικές προτάσεις της αγοράς αυτή τη στιγμή.
Στην αγορά αυτοκινήτου έχουν διεισδύσει πλέον τα ηλεκτρικά με πολλές προτάσεις και αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία, που μπορούν να καλύψουν με άνεση τις ανάγκες μας. Τα ηλεκτρικά είναι εκ φύσεως περισσότερο ακριβά στην παραγωγή τους έναντι των συμβατικών αυτοκινήτων, αφού μόνο και μόνο το κόστος των μπαταριών τους αρκεί για να τα θέσει εκτός συναγωνισμού.
Τα αναμφισβήτητα οφέλη που συνεπάγεται η αγορά τους όμως στην τσέπη μας καθώς και τα προνόμια που τα συνοδεύουν, όπως η απαλλαγή τους από τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας, όσο και η κρατική επιδότηση που ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, διαμορφώνουν μερικές εξαιρετικές επιλογές.
BUY NOW
Εμείς εστιάζουμε στις πιο προσιτές προτάσεις της αγοράς των ηλεκτρικών αυτή τη στιγμή και σας παρουσιάζουμε τα 5 μοντέλα που κυρίως μέσω της χαμηλής τους τιμής μπορούν να σας ανοίξουν το δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση.
Dacia Spring
Το Spring είναι το με διαφορά πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της αγοράς αυτή τη στιγμή, με την τιμή του να ξεκινά από τις 18.950 ευρώ με επιδότηση. Το δημοφιλές μοντέλο της Dacia στην Ευρωπαϊκή αγορά, πρόσφατα ήρθε και στη χώρα μας και δίνει άλλο νόημα στις αστικές μετακινήσεις με την ευελιξία του και την πρακτικότητά του, το καλό επίπεδο εξοπλισμού του, αλλά και με την άνεση που προσφέρει.
Ο ηλεκτροκινητήρας του Spring αποδίδει 65 ίππους που ικανοποιούν απόλυτα δεδομένου του αστικού προσανατολισμού του, ενώ στο δάπεδό του υπάρχει η μπαταρία με χωρητικότητα 48 kWh που του προσφέρει αυτονομία της τάξης των 220 χλμ. σε μεικτό κύκλο, ή 310 χλμ. σε αποκλειστικά αστική χρήση.
Tιμή με επιδότηση: Aπό 18.950 ευρώ
Απόδοση: 65 PS, 113 Νm
Κατανάλωση (WLTP): 14,5 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία (WLTP): 220 χλμ.
0-100 χλμ./ώρα: 13,7 δλ.
Τελική ταχύτητα: 125 χλμ./ώρα
Χώρος αποσκευών: 290 λτ.
Φόρτιση (ΑC 6,6kW): 13 ώρες
Φόρτιση (DC 30kW) για το 10-80%: 40 λεπτά
MG 4
Το MG4 είναι το χάτσμπακ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της MG και ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα, με τιμή που ξεκινά από τις 24.448 ευρώ μετά την κρατική επιδότηση. Το MG4 διακρίνεται για την ξεχωριστή του σχεδίαση, την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής του, τους επαρκείς του χώρους και την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά, ενώ προσφέρεται και με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών.
Η έκδοση που μας αφορά και που το καθιστά ως ένα εκ των πιο προσιτών ηλεκτρικών, είναι η Excite σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοση 170 PS, ο οποίος του χαρίζει ανταγωνιστικές επιδόσεις και χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Το MG4 εφοδιάζεται με μπαταρία καθαρής ενεργειακής πυκνότητας 51 kWh, προσφέροντάς του αυτονομία έως και 350 χλμ. σε μεικτή χρήση.
Tιμή με επιδότηση: Aπό 24.448 ευρώ
Απόδοση: 170 PS, 250 Νm
Κατανάλωση (WLTP): 17,0 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία (WLTP): 350 χλμ.
0-100 χλμ./ώρα: 7,7 δλ.
Τελική ταχύτητα: 160 χλμ./ώρα
Χώρος αποσκευών: 363 λτ.
Φόρτιση (ΑC 6,6kW): 9 ώρες
Φόρτιση (DC 88kW) για το 10-80%: 40 λεπτά
MINI Cooper E
Το νεότερο αυτοκίνητο στην 5άδα των πιο προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς, είναι το νέο MINI Cooper Ε, το οποίο στη βασική του έκδοση μετά την επιδότηση, κοστίζει από 25.450 ευρώ. Το νέο Cooper συνδυάζει για άλλη μια φορά το ρετρό με το μοντέρνο με εντυπωσιακό τρόπο, διατηρώντας το μοναδικό του στυλ αισθητικά, ενώ διακρίνεται και για το high-tech εσωτερικό του και ιδιαίτερα για την στρογγυλή και λεπτή OLED οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό.
Η βασική ηλεκτροκίνητη έκδοση Essential, εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 187 ίππων με αποτέλεσμα το μικρό αμάξωμα να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Η μπαταρία του έχει ενεργειακό περιεχόμενο 40,7kWh (ωφέλιμο 36,6kWh), κάτι που σημαίνει πως με μια φόρτιση το MINI Cooper E μπορεί να διανύσει λίγο παραπάνω από 300 χλμ. (305 χλμ.).
Tιμή με επιδότηση: Aπό 25.450 ευρώ
Ισχύς, Ροπή: 150 PS, 230 Νm
Κατανάλωση (WLTP): 14,3 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία (WLTP): 305 χλμ.
0-100 χλμ./ώρα: 7,3 δλ.
Τελική ταχύτητα: 160 χλμ./ώρα
Χώρος αποσκευών: 210 λτ.
Φόρτιση (ΑC 11kW): 4 ώρες και 30 λεπτά
Φόρτιση (DC 75kW) για το 0-80%: 28 λεπτά
Fiat 500e
Το Fiat 500e είναι το μικρότερο μοντέλο της 5άδας και ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, με τιμές που ξεκινούν από τις 26.300 ευρώ με την επιδότηση. Το μοναδικό του στυλ και ο μοναδικός αστικός του χαρακτήρας αποτελούν και στην ηλεκτρική του έκδοση τα βασικότερα χαρακτηριστικά του, αν και ως ηλεκτρικό αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον ακόμα και σε οδηγικό επίπεδο.
Το Fiat 500e εφοδιάζεται με κινητήρα απόδοσης 118 ίππων, οι οποίοι του χαρίζουν πολύ καλές επιδόσεις. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 42 kWh (ωφέλιμη 37,2 kWh) με αποτέλεσμα η αυτονομία του να ανέρχεται στα 320 χλμ. σε μεικτό κύκλο, ή στα 460 χλμ. σε αστικό κύκλο οδήγησης (WLTP), μιας και μιλάμε πάλι για ένα αστικού χαρακτήρα αυτοκινήτου.
Tιμή με επιδότηση: Aπό 26.300 ευρώ
Ισχύς, Ροπή: 118 PS, 220 Νm
Κατανάλωση (WLTP): 14,2 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία (WLTP): 320 χλμ.
0-100 χλμ./ώρα: 9,0 δλ.
Τελική ταχύτητα: 150 χλμ./ώρα
Χώρος αποσκευών: 185 λτ.
Φόρτιση (ΑC 11kW): 4 ώρες
Φόρτιση (DC 85kW) για το 10-80%: 35 λεπτά
MG ZS EV
Η ΜG κάνει για άλλη μια φορά την έκπληξη, αφού εκτός από το μικρομεσαίο της χάτσμπακ MG4, προσφέρει σε εξαιρετική τιμή και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του B-SUV της, του ZS EV. Με τιμή που ξεκινά από τις 27.950 ευρώ (με επιδότηση), το MG ZS EV γίνεται έτσι το πιο προσιτό ηλεκτρικό B-SUV της αγοράς. Και στην ηλεκτρική του έκδοση, το ZS ξεχωρίζει για τους μεγάλους του χώρους, την πρακτικότητα της καμπίνας του, τον πλούσιο εξοπλισμό και την 7ετή του εγγύηση.
Ως ηλεκτρικό, το ZS EV εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 177 ίππων που αρκούν για να το κινήσουν κάτι παραπάνω από σβέλτα, ενώ η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 51kWh, προσφέροντάς του ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 320 χλμ. στον κύκλo WLTP.
Tιμή με επιδότηση: Aπό 27.950 ευρώ
Ισχύς, Ροπή: 177 PS, 280 Νm
Κατανάλωση (WLTP): 17,8 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία (WLTP): 320 χλμ.
0-100 χλμ./ώρα: 8,6 δλ.
Τελική ταχύτητα: 175 χλμ./ώρα
Χώρος αποσκευών: 448 λτ.
Φόρτιση (ΑC 6,6kW): 8 ώρες και 45 λεπτά
Φόρτιση (DC 75kW) για το 10-80%: 43 λεπτά
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ