Tα φθηνότερα diesel αυτοκίνητα στην Ελλάδα

Opel Corsa GS Line

Οικονομία καυσίμου και προσιτή τιμή προσφέρουν οι diesel προτάσεις που ακολουθούν, οι φθηνότερες που θα βρείτε στην ελληνική αγορά.

Είτε ψάχνετε για ένα μοντέλο με περισσότερο αστικό χαρακτήρα, είτε χρειάζεστε επειγόντως χώρους, τα νέα μοντέλα που ακολουθούν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σας με το παραπάνω, ενώ συγκαταλέγονται ανάμεσα στα πιο προσιτά της ελληνικής αγοράς. Έχουν παράλληλα και ένα κοινό σημείο. Ο λόγος φυσικά για τα diesel μοτέρ που φέρουν κάτω από το καπό τους που χαρακτηρίζονται από τη γνωστή ροπάτη λειτουργία αλλά και τα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης. Δείτε λοιπόν τα πέντε φθηνότερα diesel της ελληνικής αγοράς -ξεκινώντας από το πιο προσιτό- και βρείτε ανάμεσα τους εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις δικές σας ανάγκες και μπάτζετ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Fiat Tipo Sedan 1.3 MTJ 95 PS: Από 15.450 ευρώ

Στοχεύοντας στην αυξημένη πρακτικότητα και ευρυχωρία η τετράθυρη έκδοση του Tipo είναι ένα value for money μικρομεσαίο που δεν μπορούν να αγνοήσουν όσοι κινούνται για αγορά καινούριου μοντέλου και έχουν στη διάθεση τους περιορισμένο μπάτζετ.

Καλή ποιότητα κατασκευής και επαρκείς χώροι είναι εκείνα που χαρακτηρίζουν την καμπίνα του Tipo, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε επιβαίνοντες, με άνεση και σε μεγαλύτερες διαδρομές. Το σύγχρονης σχεδίασης ταμπλό παρουσιάζει προσεγμένη εργονομία, ενώ το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 520 λίτρων καλύπτει με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Όπως και οι υπόλοιπες, έτσι και η sedan έκδοση του Tipo είναι διαθέσιμη με τρία κινητήρια σύνολα, εκ των οποίων, τα δύο πετρελαίου. Ο μικρότερος 4κύλινδρος diesel έχει χωρητικότητα 1.248 κ.εκ. και η απόδοση του ανέρχεται στους 95 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και τα 200 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Με αυτό το μοτέρ το 4θυρο Tipo επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με την ιταλική εταιρία και η τελική του φτάνει στα 184 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η κατανάλωση του στον συνδυασμένο κύκλο είναι 4,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 110 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το sedan Tipo παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον, για την τιμή του, επίπεδο εξοπλισμού από τη βασική του κιόλας έκδοση. Μεταξύ άλλων, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες και το air condition, ηχοσύστημα με bluetooth και χεδιριστήρια στο τιμόνι.

Αναφορικά με τον εξοπλισμό ασφάλειας, εκτός απο ESP, ASR και σύστημα συγκράτησης σε εκκίνηση στην ανηφόρα, βλέπουμε επίσης cruise control με περιοριστή ταχύτητας, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, σύστημα υποστήριξης διατήρησης λωρίδας και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

Dacia Lodgy 1.5 Blue dCi 95 PS: Από 16.680 ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για εκείνους που ψάχνουν νέο αυτοκίνητο με πρώτο και απόλυτο κριτήριο την ευρυχωρία «σε οικονομική συσκευασία», η Dacia έχει στις τάξεις μια πρόταση που δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς. «Ακούει» στο όνομα Lodgy και ξεχωρίζει ευθύς εξαρχής για τη στάνταρ επταθέσια διαμόρφωση της καμπίνας του.

Με μήκος που φτάνει στα 4.498 χλστ., το μικρομεσαίο MPV των Ρουμάνων αποτελεί ιδανική λύση για πολυμελείς οικογένειες λόγω των επτά καθισμάτων που φέρει στην καμπίνα του. Η τρίτη σειρά αναδιπλώνεται πλήρως και έτσι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ εκτοξεύεται από τα στάνταρ 207 στα σπηλαιώδη 1.861 λίτρα. Αν οι ανάγκες σας για μεταφορά μεγάλων αντικειμένων δεν καλύπτονται από το νούμερο, τότε αναδιπλώστε και τη δεύτερη σειρά καθισμάτων για να φτάσετε τον προσφερόμενο αποθηκευτικό χώρο στα 2.617 λίτρα.

Η βασική έκδοση του Lodgy κινείται από τον γνωστό Blue dCi κινητήρα πετρελαίου του ομίλου της Renault. Σε αυτή την εκδοχή του αποδίδει 95 ίππους και 220 Nm ροπής στις 3.750 και 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα και συνεργάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων. Οι επιδόσεις που προσφέρει αντιστοιχούν σε 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 172 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κατανάλωση στον μικτό κύκλο του WLTP φτάνει στα 4,9-5,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 129-143 γρ./χλμ.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, η βασική έκδοση Life περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με το ABS να συμπληρώνεται από EBV και AFU με το σύστημα ESC και το traction control να είναι επίσης παρόντα.

Citroen C3 1.5 BlueHDi 100 PS: Από 16.750 ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σχετικά πρόσφατη ανανέωση του Citroen C3 έδωσε στο μικρό γαλλικό μοντέλο τον απαραίτητο αέρα στα πανιά του για να συνεχίσει στην επιτυχημένη εμπορική του πορεία, η οποία ξεκίνησε το 2016 και μέχρι σήμερα μετρά περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις.

Με μήκος σχεδόν στα τέσσερα, το C3 έχει τις διαστάσεις που απαιτούνται για απροβλημάτιστη κίνηση εντός των ορίων της πόλης. Οι διαστάσεις είναι επαρκέστατες και για τη δημιουργία μιας αξιοπρεπέστατης σε χώρους καμπίνα που θα φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες, με τον χώρο αποσκευών να βρίσκεται στα πολύ ικανοποιητικά 300 λίτρα. Παράλληλα, στα πρότυπα και των μεγαλύτερων μοντέλων της γκάμας της Citroen, το εσωτερικό του C3 χαρακτηρίζεται από καλή ποιότητα κατασκευής και ξεχωριστό design.

Κάτω από το καπό του C3 βλέπουμε έναν από τους πλέον οικονομικούς diesel κινητήρες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμοι ανεξαρτήτως κατηγορίας. Μιλάμε φυσικά για τον BlueHDi των 1,5 λίτρων, στην έκδοση των 100 ίππων, όπου η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει στα χορταστικά 250 Nm στις μόλις 1.750 σ.α.λ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο αστικό περιβάλλον, τα πλούσια ελέη της ροπής δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό του C3 να αλλάζει ταχύτητες στο εύχρηστο κιβώτιο των πέντε σχέσεων λίγο πάνω από το… ρελαντί. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες να βρίσκεται πολύ κοντά στα 4,3 λίτρα/100 χλμ. που ανακοινώνει η γαλλική εταιρία κατά το πρότυπο WLTP, ενώ καλές είναι και οι επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 10,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 188 χλμ./ώρα.

Στο δρόμο το C3 δίνει προτεραιότητα στην άνεση με την ανάρτηση να απορροφά με εξαιρετικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να θυσιάζεται η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες κίνησης στον αυτοκινητόδρομο. Σε αυτές τις συνθήκες το γαλλικό μικρό δεν πτοείται και καλύπτει εύκολα αποστάσεις εκμεταλλευόμενο και τη μεγάλη αυτονομία του.

Renault Clio 1.5 Blue dCi 100 PS: Από 16.990 ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Clio δεν συγκαταλέγεται άδικα στα best seller μοντέλα της γαλλικής εταιρίας επί ευρωπαϊκού εδάφους καθώς όλες οι γενιές του έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού και στη χώρα μας.

Το μικρό μοντέλο της γαλλικής εταιρίας χαρακτηρίζεται από σχεδίαση που ακροβατεί επιτυχημένα μεταξύ φινέτσας και δυναμισμού με τις γραμμές του να έχουν φίλους στις μικρότερες αλλά και πιο μεγάλες ηλικίες, με τη Renault να δίνει παράλληλα μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Σε αντίστοιχο τέμπο ακολουθεί και το εσωτερικό με τα ποιοτικά πλαστικά και τις προσεγμένες γραμμές στη σχεδίαση του ταμπλό να συμπληρώνονται από την κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Σε γενικές γραμμές η εργονομία είναι προσεγμένη με το multimedia σύστημα να δίνει παράλληλα πρόσβαση και στις ρυθμίσεις για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με εύκολο και κατανοητό τρόπο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην καμπίνα του Clio τέσσερις ενήλικες θα βρουν τους απαραίτητους χώρους για να νιώσουν άνετα εντός και εκτός των τειχών της πόλης με το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 391 λίτρων να φροντίζει δεόντως για την μεταφορά των αποσκευών τους.

Το Clio φέρει τον Blue dCi κινητήρα πετρελαίου των 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής στις 1.750-2.500 σ.α.λ. με το κιβώτιο να είναι μηχανικό έξι σχέσεων. Κατά το πρότυπο WLTP η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,1-4,6 λίτρα, ενώ οι καλές επιδόσεις βρίσκονται στα πλαίσια της κατηγορίας με τα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 11,4 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 188 χλμ./ώρα.

Opel Corsa 1.5d 102 PS: Από 17.070 ευρώ

Το Corsa είναι ένα από εκείνα τα μοντέλα που συγκεντρώνουν πάντα πολύ δυνατά στοιχεία καταφέρνοντας έτσι να κερδίσουν την προτίμηση του κοινού ανεξαρτήτως εποχής. Αυτό άλλωστε δείχνουν και τα 14 εκατ. Πωλήσεις από την πρώτη γενιά του μέχρι σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Corsa απέχει σημαντικά στον τομέα της εμφάνισης από την προηγούμενη γενιά του έχοντας ένα πιο δυναμικό σχήμα που αποπνέει στιβαρότητα και ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα των υπόλοιπων μοντέλων της γερμανικής εταιρίας.

Στο εσωτερικό το μικρό μοντέλο των Γερμανών παρουσιάζει ένα σύγχρονο και ποιοτικό «πρόσωπο» με τον οδηγό και τον συνοδηγό να εξοικειώνεται γρήγορα με τις θέσεις των χειριστηρίων και των κουμπιών, που βρίσκονται στα σωστά σημεία. Πολύ καλή είναι και η θέση οδήγησης που θα έρθει γρήγορα στα μέτρα αυτού που κάθεται πίσω από το τιμόνι, σχεδόν ανεξάρτητα από το ύψος του, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη. Οι εμπρός απολαμβάνουν άνεση και ευρυχωρία, κάτι που ισχύει και για τους πίσω, εφόσον το ύψος τους βρίσκεται στο μέσο όρο, με τους 1,85 μ. επιβαίνοντες να νιώθουν άνετα αλλά οριακά. Η καλή εικόνα στους χώρους συμπληρώνεται και από το πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτμπαγκάζ με το κανονικό σχήμα και χωρητικότητα τα 309 λίτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως μέλος του ομίλου Stellantis το Corsa φέρει επίσης κάτω από το καπό του το υπετροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,5 λίτρων που βλέπουμε στο C3, προσθέτοντας έτσι επιπλέον πόντους στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του. Σε αυτή την περίπτωση το μοτέρ συνεργάζεται με το μηχανικό εξάρι κιβώτιο με την Opel να ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα και τελική 188 χλμ./ώρα. Στα πλαίσια και των άλλων δύο μοντέλων με το ίδιο μοτέρ βρίσκεται και η μέση κατανάλωση κατά WLTP και ανέρχεται στα 4-4,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Στο δρόμο, το στιβαρό πλαίσιο του Corsa αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της ανάρτησης που δεν προβληματίζεται με τις ανωμαλίες που θα συναντήσει στους ελληνικούς δρόμους. Τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης είναι εκεί για να τα εκμεταλλευτείτε με το τιμόνι να είναι ελαφρύ αλλά άμεσο και τα φρένα να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, κάτι που βοηθά στη διατήρηση ενός υψηλού ρυθμού κίνησης στον επαρχιακό. Από την άλλη στον αυτοκινητόδρομο το Corsa αποτελεί ένα ελκυστικό σύντροφο κρατώντας τον θόρυβο σε χαμηλά επίπεδα, ενώ ενισχύει την αυτοπεποίθηση του οδηγού με παραδειγματική σταθερότητα ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ