Αυτά είναι τα ικανότερα τετρακίνητα της ελληνικής αγοράς

Land Rover Defender

Αν και τα τελευταία χρόνια η τετρακίνηση αποτελεί είδος υπό εξαφάνιση, εξακολουθεί να ιντριγκάρει τους θιασώτες της περιπέτειας και εκείνους που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο καλούνται να αντιπαρατεθούν με τα ανυπότακτα στοιχεία της φύσης.

Ακολουθώντας την πορεία που έχουν διαγράψει τα οχήματα ελευθέρου χρόνου τα τελευταία 20 χρόνια μπορεί κανείς να διαπιστώσει τη μεταστροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών από τις βαριές, δυσκίνητες υλοποιήσεις σε ευέλικτες και αποδοτικότερες κατασκευές.

Μπορεί, λοιπόν, τα πολυδιαφημισμένα SUV να μην απώλεσαν το επιβλητικό τους ανάστημα και τον εκδρομικό χαρακτήρα τους, ωστόσο, στις περισσότερες των περιπτώσεων έχασαν μαζί με την τετρακίνηση την ικανότητά τους να επιβιώνουν μακριά από την άσφαλτο και σε όλα εκείνα τα τερέν όπου η κίνηση στους τέσσερις τροχούς συνιστά προαπαιτούμενο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις, οι οποίες έρχονται να επιβεβαιώσουν τον παραπάνω κανόνα και να υπερασπιστούν μέχρι εσχάτων την κατηγορία των off roaders παλαιάς κοπής. Προτάσεις που τιμούν και παραπάνω τον τίτλο του SUV και αξιοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την απόσταση που τους χωρίζει από το έδαφος.

Εμείς συγκεντρώσαμε τα ικανότερα δείγματα ενός είδους, το οποίο έχει αρχίσει να εκλείπει από την ελληνική αγορά με φόντο την αγωνιώδη προσπάθεια εξηλεκτρισμού που καταβάλλει σε παγκόσμιο επίπεδο η αυτοκινητοβιομηχανία.

Jeep Wrangler

Jeep Wrangler

Το Wrangler δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αποτελώντας τον φυσικό διάδοχο του αυτοκινήτου που δημιούργησε μέσα από τις ιαχές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου τον θρύλο της Jeep. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που το αμερικανικό τετράτροχο διατηρεί ακόμα και σήμερα τον αυθεντικό off-road χαρακτήρα, αποτελώντας μια από τις ικανότερες -στην εκτός δρόμου κίνηση- προτάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H μοναδική έκδοση του Jeep Wrangler στην ελληνική αγορά προσφέρεται με ένα plug-in υβριδικό σύνολο 380 ίππων, το οποίο συνδυάζει τη λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Jeep Wrangler

Το σύστημα μετάδοσης αποτελείται με τη σειρά του από ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο διαθέτει εκτός των άλλων και σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, ενισχύοντας περαιτέρω τις εκτός δρόμου ικανότητες του αυτοκινήτου.

Σε πραγματικές συνθήκες, η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου αγγίζει τα 40 χιλιόμετρα, ενώ στην υβριδική λειτουργία, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου φλερτάρει με διψήφια νούμερα.

Mercedes G-Class

Mercedes G-Class
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μία ακόμα εμβληματική μορφή της εκτός δρόμου ευρωπαϊκής σκηνής, η οποία έρχεται από το μακρινό παρελθόν συντηρώντας μια παράδοση πολλών δεκαετιών είναι η Mercedes G-Class. 

To γερμανικό off-roader έχει περάσει, πλέον, στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του, παντρεύοντας τις γνώριμες εκτός δρόμου δυνατότητές του με σύγχρονες τεχνολογίες και όλες τις απαραίτητες ανέσεις μια αυθεντικής, premium κατασκευής.

Η παλέτα εκδόσεων του αυτοκινήτου περιλαμβάνει τους εξακύλινδρους κινητήρες diesel χωρητικότητας 3,0 λίτρων και απόδοσης 286 και 330 ίππων, ωστόσο, οι κορυφαίες διαμορφώσεις της G-Class εφοδιάζονται με τον οκτακύλινδρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος στις εκδόσεις AMG αποδίδει 585 ίππους.

Mercedes G-Class

Τις ούτως ή άλλως εξεζητημένες προδιαγραφές του κορυφαίου SUV της Mercedes, συμπληρώνει το σύστημα μετάδοσης ή αν προτιμάτε τα τρία διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης -έναν σε κάθε άξονα- με δυνατότητα κλειδώματος.

Όπως και στην περίπτωση του Jeep Wrangler, έτσι και σε εκείνη της Mercedes G-Class, οι σχέσεις υποπολλαπλασιασμού ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό και συνιστούν ένα πολύτιμο βοήθεια για εκείνους που θα θελήσουν να εξαντλήσουν τις εκτός δρόμους δυνατότητες του γερμανικού τετράτροχου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ενισχυμένο πλαίσιο σκάλας προσφέρει, τέλος, ένα ακόμα φυσικό πλεονέκτημα στην G-Class, η απόσταση της οποία από το έδαφος φτάνει στο άπιαστο για τα σημερινά δεδομένα νούμερο των 24,1 εκατοστών.

Land Rover Defender

Land Rover Defender

Η επιστροφή του Land Rover Defender στη γραμμή παραγωγής ήταν από μόνη αρκετή για να δώσει συνέχεια στη δυναστεία της βρετανικής φίρμας και την παράδοση που έχει χτίσει στην κατηγορία των αυθεντικών off-roaders.

H δεύτερη κατά σειρά γενιά του Defender διατηρεί αρκετά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του εμβληματικού προγόνου του, όπως άλλωστε και τις εκτεταμένες εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Στη βάση της γκάμας του τοποθετούνται οι δίλιτροι κινητήρες βενζίνης και diesel, ωστόσο, το… κυρίως μενού περιλαμβάνει τα εξακύλινδρα σύνολα των 3,0 λίτρων.

Αντιστοίχως, οι δύο τύποι αμαξώματος -90 και 110- προσθέτουν επιπλέον επιλογές στην γκάμα του βρετανικού τετράτροχου, ενώ εντυπωσιακό είναι και το πλήθος των διαμορφώσεων που προσφέρει η γκάμα του νέου Land Rover Defender.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Land Rover Defender

Κι αυτό γιατί ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα και φυσικά την εξοπλιστική έκδοση στο οπλοστάσιο του αυτοκινήτου προσθέτονται χαρακτηριστικά που επεκτείνουν τις ούτως ή άλλως εντυπωσιακές εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης και στο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με τις σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, μπορεί κανείς να προσθέσει την προηγμένη εκδοχή του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου πρόσφυσης Terrain Response 2, την αερανάρτηση και τη δυνατότητα αυξομείωσης της απόστασης από το έδαφος έως και 11 εκατοστά και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα το οποίο επίσης ελέγχεται ηλεκτρονικά.

Όχι τυχαία, λοιπόν, το νέο Land Rover Defender θεωρείται μία από τις ικανότερες προτάσεις των ημερών μας, συντηρώντας τον θρύλο που το ακολουθεί και δικαιώνοντας τις προσδοκίες όλων μας.

Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τη λίστα με τα ικανότερα off-roader της ελληνικής αγοράς δεν θα μπορούσε να λείπει ένα Toyota. Όχι οποιοδήποτε Toyota αλλά εκείνο που τα τελευταία 70 χρόνια αποτελεί τον μοναδικό εκπρόσωπο της ιαπωνικής φίρμας στην κατηγορία των εκτός δρόμου οχημάτων.

Ο λόγος φυσικά για το Land Cruiser, το οποίο στην όγδοη κατά σειρά γενιά του διατηρείται πολύ ψηλά στην εκτίμηση εκείνων που εξακολουθούν να αναζητούν την περιπέτεια μακριά από την άσφαλτο.

Το Toyota Land Cruiser προσφέρεται σήμερα στην έκδοση diesel των 2,8 λίτρων, η απόδοση της οποίας φτάνει τους 204 ίππους και τα 500 Nm ροπής. Παρά το βαρύ σκαρί του, το Land Cruiser επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα, ωστόσο, το ιαπωνικό off-roader δεν διακρίνεται για τις επιδόσεις του ή για τις ασφάλτινες προδιαγραφές του αλλά για την ικανότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις οποιουδήποτε τερέν.

Toyota Land Cruiser

Με την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 21,5 εκατοστά, τις υδραυλικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, γνωστό και ως Crawl Control, να εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή της ροπής σε κάθε τροχό, το Toyota Land Cruiser παραμένει μία από τις ικανότερες προτάσεις της ελληνικής αγοράς μακριά από την άσφαλτο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώστε ότι στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται τα συστήματα υποβοήθησης κατάβασης και εκκίνησης σε ανηφόρα, όπως άλλωστε και πλήθος εφαρμογών ενεργητικής ασφάλειας.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ