Με ένα κόστος έως 20.000 ευρώ μπορείτε να αποκτήσετε σήμερα άκρως αξιόλογες οικογενειακές προτάσεις νέων μοντέλων.
Έχοντας ως σταθερά και προτεραιότητα τις ανάγκες μιας οικογένειας σε χώρους, άνεση και ασφάλεια, το κόστος απόκτησης ενός καινούριου αυτοκινήτου είναι το δεύτερο πράγμα που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην τελική επιλογή.
Έχοντας μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις, σε σχέση με το παρελθόν, πιο προηγμένα και ασφαλή από ποτέ, τα σύγχρονα μικρομεσαία μοντέλα μπορούν και παραδοσιακά καλύπτουν τις ανάγκες μιας οικογένειας, ακόμη και όταν στο «παιχνίδι» μπαίνουν και υψηλότερες απαιτήσεις και μάλιστα με... κόφτη αναφορικά με το διαθέσιμο μπάτζετ.
BUY NOW
Για να προσφέρουμε λύσεις, αλλά και τροφή για σκέψη, σας παρουσιάζουμε τα καλύτερα μικρομεσαία μοντέλα που είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, με την τιμή τους να βρίσκεται κάτω από τα 20.000 ευρώ, για όλους εκείνους που κινούνται για αγορά καινούριου αυτοκινήτου με σφιχτό προϋπολογισμό.
Citroen C4 C-Cross: Από 18.250 ευρώ
Με έντονα τα crossover στοιχεία στη σχεδίαση του, το νέο C4 είναι μια επιλογή που μπορεί άνετα να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας, τη στιγμή που το ξεχωριστό στιλ, τα υψηλά επίπεδα άνεσης και η καλή ποιότητα κατασκευής έρχονται ως… στάνταρ.
Η βασική έκδοση Feel του C4 C-Cross κινείται από τον βραβευμένο PureTech βενζίνης των 1,2 λίτρων, ο οποίος στην συγκεκριμένη εκδοχή του αποδίδει 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και, πιο σημαντικά, 205 Nm ροπής στις μόλις 1.750 σ.α.λ. Με αυτό το μοτέρ το C4 C-Cross επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 11,2 δευτερόλεπτα με την τελική του να φτάνει στα 184 χλμ./ώρα.
Η φινέτσα του C4 C-Cross με τις έντονες επιρροές από το ένδοξο παρελθόν των Γάλλων (βλ. Citroen GS), συνεχίζεται και στο μοντέρνο εσωτερικό με την εκμετάλλευση των χώρων να ξεχωρίζει και το πορτμπαγκάζ να φτάνει στα 380 λίτρα. Ξεχωρίζει επίσης και η άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα Comfort, η οποία, σε συνδυασμό με τη ρύθμιση της ανάρτησης και την τοποθέτηση των Progressive Hydraulic Cushions, δημιουργεί ένα «μαγικό χαλί» που σας συντροφεύσει στην καθημερινότητα σας αλλά και στο ταξίδι.
Η βασική εξοπλιστική έκδοση Feel βρίσκεται ήδη σε ένα πολύ καλό επίπεδο με όλες τις βασικές ευκολίες που περιμένει κανείς (ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι καθρέπτες ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, μεταξύ άλλων), αλλά και όλα τα απαραίτητα συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού, όπως είναι το ενεργό σύστημα πέδησης, το σύστημα διατήρησης λωρίδας αλλά και το σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και το multmedia σύστημα των Γάλλων με την οθόνη αφής των 10 ιντσών και τέσσερα ηχεία.
Με το ίδιο μηχανικό σύνολο, ένα σκαλί πιο πάνω, αλλά εντός… προϋπολογισμού, βρίσκεται η έκδοση Feel Pack. Στα 19.900 ευρώ, η εν λόγω έκδοση προσθέτει, μεταξύ άλλων, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ατσάλινους τροχούς 18 ιντσών (από 16), καθίσματα Advanced Comfort, δύο επιπλέον ηχεία, ηλεκτρικό χειρόφρενο, επιπλέον θύρες USB-C και A, και για τους πίσω επιβάτες, ενισχυμένη ηχομόνωση, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος με κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι και υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο.
Fiat Tipo: Από 15.860 ευρώ
Αδιαμφισβήτητα μια από τις value for money προτάσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας είναι το σχετικά πρόσφατα ανανεωμένο Fiat Tipo. Με τιμή που ξεκινά από τα 15.860 ευρώ για τη βασική έκδοση, το ιταλικό hatchback αφήνει μεγάλα περιθώρια εξατομίκευσης σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά και κινητήρων.
Μέχρι και το όριο των 20.000 ευρώ οι ενδιαφερόμενοι, εκμεταλλευόμενοι και την προωθητική ενέργεια που «τρέχει» αυτόν το καιρό από την ελληνική αντιπροσωπεία, μπορούν να φτάσουν έως και το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού Life. Μπορούν παράλληλα να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών μηχανικών συνόλων: του 3κύλινδρου υπετροφοδοτούμενου 1000άρη βενζίνης των 100 ίππων, του diesel των 1,3 λίτρων και 95 ίππων, αλλά και του ισχυρότερου πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων και 130 ίππων. Το μοτέρ βενζίνης των 100 ίππων αποδίδει 190 Nm στις 1.500 σ.α.λ.
Το Tipo είναι διαθέσιμο επίσης ως station wagon αλλά και sedan με όλες σχεδόν τις εκδόσεις του να βρίσκονται κάτω από το φάσμα των 20.000 ευρώ.
Το ανανεωμένο μικρομεσαίο των Ιταλών ξεχωρίζει από την ανασχεδιασμένη μάσκα με το νέο λογότυπο της Fiat, τους νέους προφυλακτήρες αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα με την LED «φωτεινή» υπογραφή που αναβαθμίζουν συνολικά την εικόνα του Tipo.
Το εσωτερικό δέχτηκε επίσης αλλαγές με το ταμπλό να έχει ανασχεδιαστεί και να φιλοξενεί πλέον, ανάλογα με την έκδοση, έγχρωμη οθόνη TFT με διαγώνιο στις επτά ίντσες, ενώ το νέο multimedia σύστημα φέρει οθόνη αφής 10,25 ιντσών.
Toyota Corolla: Από 17.600 ευρώ
Το παγκόσμιο best seller της ιαπωνικής εταιρίας αναβαθμίστηκε στα σημεία και είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας σε βασική έκδοση κάτω από το όριο των 20.000 ευρώ.
Ειδικότερα, η Toyota Corolla προσφέρεται στην στάνταρ εξοπλιστική έκδοση Live με τον υπετροφοδοτούμενο 4ικύλινδρο κινητήρα των 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή των 185 Nm να κάνει την εμφάνιση της στις 1.500 και να παραμένει σταθερή έως τις 4.000 σ.α.λ. Το υπετροφοδοτούμενο σύνολο εξασφαλίζει καλές επιδόσεις στην 5θυρη Corolla με τα εργοστασιακά 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,3 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 200 χλμ./ώρα.
Η έκδοση Live περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο δερμάτινο τιμόνι, air condition και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος και ατσάλινες ζάντες διαμέτρου 15 ιντσών.
Στον τομέα της ασφάλειας, η Corolla παρουσιάζει υψηλά επίπεδα πληρότητας από τη στάνταρ έκδοση της που έρχεται εφοδιασμένη με επτά αερόσακους, σύστημα ελέγχου ευστάθειας VSC, ενεργό cruise control, περιοριστή ταχύτητας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών και αισθητήρα φώτων.
Η ίδια εξοπλιστική έκδοση με την προσθήκη του CVT κιβωτίου παραμένει κάτω από τα 20.000 ευρώ. Παράλληλα, οριακά κάτω από αυτή την τιμή μπορείτε, εφόσον επιθυμείτε και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ από τα 361 λίτρα της 5θυρης έκδοσης, να αποκτήσετε και την Corolla sedan με το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1,5 λίτρων και 125 ίππων.
SEAT Leon: Από 18.690 ευρώ
Πιο ολοκληρωμένη και ώριμη από ποτέ η τελευταία γενιά του SEAT Leon εξακολουθεί να απευθύνεται στους οδηγούς της μικρομεσαίας κατηγορίας που δίνουν έμφαση στο στιλ αλλά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά στην οδήγηση.
H βασική έκδοση Business είναι διαθέσιμη με τον TSI κινητήρα των ενός λίτρου με την απόδοση του να ανέρχεται στους 110 ίππους και τα 200 Nm. Το Leon των 110 ίππων χρειάζεται 10,9 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του φτάνει στα 197 χλμ./ώρα.
Με μεταξόνιο στα 2.686 χλστ. και μήκος 4.368 χλστ. το hatchback της ισπανικής εταιρίας παρουσιάζεται απόλυτα ικανό να προσφέρει άνετους χώρους για τέσσερις επιβαίνοντες -και για πέντε με μικρές παραχωρήσεις- χάρη και το πλάτος των 1.800 χλστ. Παράλληλα ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 380 λίτρα, με τα καθίσματα στη θέση τους, μια τιμή ικανοποιητική για την κατηγορία.
Στον τομέα της άνεσης η στάνταρ έκδοση Business περιλαμβάνει ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ηλεκτρικούς καθρέπτες, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων. Το σύστημα πολυμέσων είναι το τελευταίας γενιάς MIB3 του γερμανικού ομίλου με τη στάνταρ οθόνη να έχει διαγώνιο στις 8,25 ίντσες και το σύστημα ήχου να φέρει τέσσερα ηχεία. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης οι ατσάλινες ζάντες των 16 ιντσών αλλά και η πίσω αεροτομή. Πράγματα που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών είναι οι δύο θύρες USB-C στο ταμπλό
Η βασική έκδοση Business του ισπανικού μικρομεσαίου περιλαμβάνει στον εξοπλισμό ασφάλειας το σύστημα Front Assist (προειδοποίηση σύγκρουσης εμπρός και αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης για οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες), σύστημα διατήρησης λωρίδας, περιοριστή ταχύτητας, προειδοποίηση απώλειας πίεσης στα ελαστικά, σύστημα προειδοποίησης κόπωσης, ESP και πέντε αερόσακους.
Διαβάστε επίσης: