Η νέα γενιά της Toyota Supra θα είναι και ηλεκτρική και θερμική με βιοκαύσιμα

Toyota Supra 3.0 MT 1

Οι πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι η Toyota δουλεύει πάνω σε δύο νέες εκδοχές της επόμενης γενιάς του ένδοξου supercar Supra, μία αμιγώς ηλεκτρική και μία θερμική που θα καίει συνθετικά e-fuels.

Παρότι η Toyota βρίσκεται στο μέσον μιας ολοκληρωτικής αναστροφής για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, την ίδια στιγμή εξακολουθεί να δίνει μεγάλη σημασία στην ψυχαγωγία της οδήγησης διατηρώντας τους θερμικούς κινητήρες σε sport και supersport αυτοκίνητα, όπως η Supra.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως έχει επιβεβαιώσει και ο επίτιμος πρόεδρος της εταιρείας Akio Toyoda, το μέλλον των αυτοκινήτων της βασίζεται σε πολλαπλές πηγές ενέργειας. Την ώρα που εξελίσσει μια πλειάδα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συνεχίζει την εξέλιξη της τεχνολογίας της καύσης υδρογόνου απευθείας στους θαλάμους καύσης θερμικών κινητήρων, καθώς και συνθετικών ηλεκτρο-καυσίμων (e-fuels).

Έτσι, η νέα γενιά της Supra είναι πολύ πιθανόν ότι θα έχει δύο εκδόσεις: την αμιγώς ηλεκτρική, καθώς και μια θερμική της παλιάς καλής σχολής της σπορ οδήγησης, με εξακύλινδρο μοτέρ 3.0 λίτρων και με ήπια υβριδική υποβοήθηση, που όμως δεν θα είναι παρωχημένη διότι θα καίει e-fuels.

Μάλιστα, η τεχνολογία αυτή θα ανεβάσει την ισχύ του από τους 340 στους 400 ίππους, ενώ για τη μετάδοσή της θα προσφέρεται και η νοσταλγική -πλέον- επιλογή μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, πέραν του αυτόματου 8 ταχυτήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota εξελίσσει και τις δύο αυτές εκδοχές της Supra, σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Best Car. Μάλιστα, όπως αναφέρεται (αλλά ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί από καμία πλευρά), η συνεργασία της Toyota με τη BMW θα συνεχιστεί, για την εξέλιξη της θερμικής Supra και των αντίστοιχων σπορ αυτοκινήτων της βαυαρικής εταιρείας.

Όλα αυτά θα συμβούν στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Μέχρι τότε, η Toyota θα συνεχίζει να ρίχνει το βάρος της στην τρέχουσα γενιά της Supra, κυρίως με την διάθεση της νέας και κορυφαίας της έκδοσης GRMN μέσα στο 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη Supra GRMN η απόδοση του εξακύλινδρου κινητήρα 3.0 λίτρων αναμένεται να αυξηθεί στους 450 έως 500 ίππους, αν και φημολογείται ότι μπορεί να αγγίξει ακόμα και τους 550 hp, σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η Toyota Supra GRMN, όπως είναι λογικό, θα παραχθεί σε περιορισμένα αντίτυπα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ