Το πρώτο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ «Beyond the Visible» αποκαλύπτει όλες τις πτυχές που περιλαμβάνει η σκληρή προετοιμασία που προηγείται της έναρξης μιας νέας σαιζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.
Η σειρά - συνολικά πέντε επεισοδίων- δημιουργήθηκε για να δείξει όχι μόνο στους φανατικούς φίλους του σπορ, αλλά και στο ευρύ κοινό το μαγικό κόσμο της Formula 1. Στο προσκήνιο βρίσκεται η τέλεια χημεία των Alfa Romeo και Sauber, τόσο στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όσο και στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Από την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου, το πρώτο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ μεταφέρει το κοινό στην αθέατη πλευρά της Alfa Romeo F1 Team ORLEN. Για πρώτη φορά οι φίλοι της Formula 1, αλλά και το ευρύ κοινό θα μπορέσουν να απολαύσουν τη γεμάτη δράση καθημερινότητα περισσότερων από 500 ανθρώπων της ομάδας που δουλεύουν ακατάπαυστα για να πετύχουν στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
BUY NOW
Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς με τίτλο «Before we hit the ground», αποκαλύπτονται οι εξαντλητικές διαδικασίες πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος. Οι εβδομάδες πριν την έναρξη της χρονιάς είναι κρίσιμης σημασίας, με όλα τα μέλη της ομάδας να εργάζονται με τη μέγιστη ένταση και συγκέντρωση. Είναι μια περίοδος με δυνατά συναισθήματα, έντονη δράση και σωματική όσο και ψυχική προετοιμασία.
Τίποτα όμως απ’ όλα αυτά μέχρι σήμερα δεν έβγαινε στο προσκήνιο. Για αυτό το λόγο η Alfa Romeo αποφάσισε να τολμήσει με το «Beyond the Visible» να αποκαλύψει όλα όσα συμβαίνουν πριν ανάψουν τα πράσινα φώτα για τον πρώτο αγώνα της σαιζόν. Κατά τη διάρκεια αυτών των εβδομάδων προετοιμασίας όλοι και όλα κινούνται γύρω από έναν κοινό στόχο: την καλύτερη δυνατή επίδοση. Πρωταγωνιστές του πρώτου επεισοδίου είναι τα στελέχη που εργάζονται ώστε να καθορίσουν τις στρατηγικές και τους στόχους που θα οδηγήσουν στη μέγιστη αποδοτικότητα της ομάδας.
Όμως η συνεργασία μεταξύ της Alfa Romeo και της Sauber συνεχίζεται και πέρα από τη Formula 1. Άλλωστε η F1 αποτελεί το απόλυτο πεδίο δοκιμών και ανταγωνισμού. Η τεχνολογία αιχμής στην υβριδική τεχνολογία, η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάπτυξη καινοτόμου λογισμικού, είναι μερικοί από τους κρίσιμους τομείς για μάρκες όπως η Alfa Romeo που έχουν ως προτεραιότητα τους την τεχνολογική υπεροχή.
Περισσότερες λεπτομέρειες στο παρακάτω βίντεο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ