H Cadillac προστέθηκε στα εργοστάσια που προσέλκυσε η νέα κατηγορία LMDh των υβριδικών Hypercars στους αγώνες αντοχής, και μόλις παρουσίασε το αγωνιστικό της πρωτότυπο ενόψει της εισόδου της στο σπορ το 2023.
Η Cadillac, συγκεκριμένα, θα αγωνιστεί με το GTP Hypercar τόσο στο αμερικανικό πρωτάθλημα αντοχής της IMSA, όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC). Κατά συνέπεια, το αγωνιστικό ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα γίνει τον Ιανουάριο του 2023 στις 24 Ώρες της Daytona, και θα ακολουθήσει αργότερα το ίδιο καλοκαίρι η πρώτη του συμμετοχή στο LeMans.
Η Cadillac GTP Hypercar υιοθετεί πλήθος σχεδιαστικών στοιχείων -όπως το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων- από τα αυτοκίνητα παραγωγής της αμερικανικής εταιρείας, το σασί της είναι κατασκευασμένο από τη Dallara και το -τυπικό για όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας LMDh- υβριδικό της σύστημα περιλαμβάνει τον V8 κινητήρα 5.5 λίτρων. Πρόκειται για μια ολοκαίνουρια μονάδα, και όχι για εκείνη της αγωνιστικής Corvette C8.R.
BUY NOW
Η αμερικανική εταιρεία θα ξεκινήσει τις δοκιμές του αγωνιστικού της πρωτοτύπου αυτό το καλοκαίρι. Όπως υποστηρίζει, θα υπάρξουν ορισμένες αεροδυναμικές τροποποιήσεις όταν αρχίσει ο συσχετισμός των αεροδυναμικών στοιχείων της πίστας σε σχέση με την αεροσήραγγα. Εν καιρώ θα δημοσιεύσει και περισσότερα στοιχεία για το νέο της αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Λίγες μέρες πριν από την Cadillac, η BMW παρουσίασε το δικό της αγωνιστικό πρωτότυπο M Hybrid V8 LMDh για την ίδια κατηγορία των υβριδικών hypercars των αγώνων αντοχής - που επίσης θα κατασκευάζεται από τη Dallara. Το ίδιο έκανε και η Peugeot με την πλήρη αποκάλυψη του πρωτοτύπου 9Χ8.
Παράλληλα, στη φάση της εξέλιξης των δικών τους πρωτοτύπων βρίσκονται και οι Lamborghini, Honda (Acura) και Porsche - η οποία, μάλιστα, ήδη έχει ξεκινήσει τις δοκιμές στην πίστα. Αντιθέτως, η Audi φέρεται να έχει παύσει τα πλάνα της για την εξέλιξη του δικού της αγωνιστικού πρωτοτύπου για την κατηγορία.