To Audi RS Q e-tron οργώνει την έρημο

Audi RS Q e-tron

Η αντίστροφη μέτρηση για την αγωνιστική πρεμιέρα του Audi RS Q e-tron έχει αρχίσει, με το ηλεκτρικό SUV να πραγματοποιεί εξαντλητικές δοκιμές ενόψει του Ράλλυ Ντακάρ του 2022, που διεξάγεται ξανά στα εδάφη της Σαουδικής Αραβίας.

Μετά τις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιήθηκαν αρχικά στη Γερμανία και εν συνεχεία στην Ισπανία, αυτή τη φορά η Γερμανική ομάδα βγήκε στην έρημο. Ταξίδεψε στην Αφρική και συγκεκριμένα στο Μαρόκο, όπου κρίθηκε πως μπορούσε να γίνει ρεαλιστική προσομοίωση όσων τα RS Q e-tron θα συναντήσουν στην Αραβική Χερσόνησο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι περιελάμβανε το μενού; Έρημο, αμμόλοφους, εφιαλτικά υψηλές θερμοκρασίες – μία τυπική ημέρα στο Ράλλυ Ντακάρ δηλαδή! Οι δοκιμές κράτησαν δύο εβδομάδες και σε αυτές συμμετείχαν και τα τρία πληρώματα της dream team που έχει φτιάξει η Audi.

Ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, με συνοδηγό τον Edouard Boulanger, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz, με τον Luca Crus και ο άλλοτε πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström, με συνοδηγό τον Emil Bergkvist, δούλεψαν ακούραστα πάνω στο set up του ηλεκτρικού SUV.

Ήταν το πιο σκληρό έως τώρα τεστ του οχήματος, όμως παράλληλα ήταν και διαδικασία συλλογής εμπειριών για τους μηχανικούς της Audi Sport. Με τις θερμοκρασίες να ξεπερνούν τους 40 βαθμούς Κελσίου και τις αμμοθύελλες να περιπλέκουν τα πράγματα, οι δοκιμές ήταν καθοριστικές για τη συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης, καθώς η διαχείριση της θερμότητας αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την απόδοσή της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Audi RS Q e-tron φέρει μονάδες κινητήρα/γεννήτριας (MGU) τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Τεχνολογία που εξελίχθηκε στη Formula E και έχει δεχθεί μόνο μερικές μικρές τροποποιήσεις για το project του Ράλλυ Ντακάρ.

Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ