Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Mercedes-AMG Petronas βρίσκεται μακριά από τα επίπεδα ανταγωνιστικότητας που είχε την περίοδο 2014-2021.
Μετά από οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα στους κατασκευαστές, πέρυσι έμεινε τρίτη στη βαθμολογία κι εκεί βρίσκεται και φέτος. Όμως στο Γκραν Πρι του Μονακό, η γερμανική ομάδα άλλαξε πλήρως την όψη του μονοθεσίου της.
Η W14 E Performance υιοθέτησε διαφορετικά side-pods, εμπρός ανάρτηση, πάτωμα, με στόχο την αντεπίθεση. Όμως όπως τόνισε ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, η προσπάθεια ανάκαμψης έχει ένα εμπόδιο. Το cost cap.
BUY NOW
O Wolff είπε: «Αν δεν είχαμε όρια δαπανών, θα είχαμε εισάγει ένα νέο σασί, πράγμα που δεν μπορούμε τώρα. Αυτό που κάναμε, ήταν να πραγματοποιήσουμε θεμελιώδη αλλαγή κατεύθυνσης στο σχεδιασμό μας, στον τρόπο που παράγουμε πρόσφυση αεροδυναμικά και μηχανικά. Ακόμα δεν έχει ωριμάσει η κατανόηση μας σχετικά με το τρέχον μονοθέσιο και γι’ αυτό περιμένουμε να έχουμε αναβαθμίσεις σε σταθερή βάση, εντός των υπαρχόντων οικονομικών περιορισμών».
Ωστόσο, ο Αυστριακός δεν παρέλειψε να ρίξει τη μπηχτή του με αποδέκτη τη Red Bull Racing: «Όμως, πρέπει να μένουμε όλοι εντός των ίδιων ορίων».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ