Πιο κοντά από ποτέ στην είσοδό τους στη Formula 1 είναι οι Porsche και Audi, αφού συζητούν την εμπλοκή στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ από το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2026.
Τότε θα αλλάξουν οι κανονισμοί των κινητήρων, τότε θα απλοποιηθούν -όπως όλα δείχνουν- οι περίπλοκες υβριδικές μηχανές που δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με την τεχνολογία που περνάει στα αυτοκίνητά μας, τότε θα δούμε νέους «παίκτες» στις πίστες.
Η έντονη φημολογία υπάρχει εδώ και καιρό, ήταν γνωστό άλλωστε πως εκπρόσωποι του Volkswagen Group έχουν δώσει το «παρών» σε όλες τις σημαντικές συναντήσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια ανάμεσα στους εκπροσώπους του σπορ (FIA και Liberty) και τους κατασκευαστές που συμμετέχουν ήδη σε αυτό.
BUY NOW
Το βασικό αγκάθι για τις εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν οι MGU-H, που φέρεται να έχει συμφωνηθεί να τεθούν εκτός κάδρου όταν οι τεχνικοί κανονισμοί αλλάξουν σελίδα. Πράγμα που συμβαίνει χάρη στη σύμφωνη γνώμη και των εταιρειών που συμμετέχουν σήμερα στη Formula 1.
Μάλιστα, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, η τελική απόφαση για τους κανονισμούς του 2026 θα παρθεί σε συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την προσεχή εβδομάδα, δηλαδή πριν από το Γκραν Πρι της Τουρκίας (είναι προγραμματισμένο για τις 10 Οκτωβρίου).
Και σύμφωνα με τους Γερμανούς, αφού συμφωνήθηκε να εγκαταλειφθεί η χρήση των MGU-H, τότε όχι απλά ανοίγει ο δρόμος αλλά θεωρείται εξαιρετικά πιθανή η εμπλοκή τόσο της Audi, όσο και της Porsche.
Σε μία Formula 1 που θα συνεχίσει να έχει V6, με την βασική αρχιτεκτονική των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων να παραμένει ως έχει αλλά την ηλεκτρική απόδοση του υβριδικού συστήματος να ανεβαίνει στα 350 kW.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ