Ένα μονοθέσιο της Ferrari ήταν στην κορυφή και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών του Γκραν Πρι στην πίστα του Τέξας.
Στην πρώτη περίοδο ήταν ο Carlos Sainz Jr, στη δεύτερη ήταν ο Charles Leclerc. Ωστόσο, δεν ήταν μέρα που προσφέρεται για να βγάλεις συμπεράσματα. Και ακολουθεί το γιατί.
Στο FP1, είχαμε νέα πρόσωπα. Ο Theo Pourchaire πήρε τη θέση του Valtteri Bottas στην Alfa Romeo, o Logan Sargeant πήρε τη θέση του Nicholas Latifi στη Williams, ο Alex Palou εκείνη του Daniel Ricciardo στη McLaren, ο Robert Schwartzman αντικατέστησε τον Charles Leclerc στη Ferrari και τέλος, στη Haas o Kevin Magnussen παραχώρησε το μονοθέσιό του στον Antonio Giovinazzi.
BUY NOW
Όμως όχι για πολύ, καθώς ο Ιταλός έχασε τον έλεγχο στη στροφή 6 και κάρφωσε το μονοθέσιο στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά. Προκάλεσε καθεστώς κόκκινης σημαίας και η ημέρα του, τελείωσε εκεί.
Με τον Leclerc απόντα, ο Sainz ήταν αυτός που έδωσε το ρυθμό και στο τέλος της ωριαίας περιόδου ήταν 0.224sec μπροστά από τον Max Verstappen που προσπάθησε δύο φορές με τη μαλακή γόμα αλλά δεν κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο.
Ο Lewis Hamilton συμπλήρωσε το Top3 με την αναβαθμισμένη Mercedes W13 E Performance αλλά πίσω του η κατάταξη είχε ενδιαφέρον, με τον Lance Stroll τέταρτο με την Aston Martin – μάλιστα βρέθηκε και στην κορυφή με τη συμπλήρωση 40 λεπτών.
Η κατάταξη του FP1:
Στη δεύτερη περίοδο επέστρεψαν στο τιμόνι όλοι οι «επίσημοι» οδηγοί των ομάδων ενώ η διαδικασία ήταν διευρυμένη στα 90 λεπτά, ώστε να δοκιμαστούν πρωτότυπα σλικ ελαστικά της Pirelli για το 2023. Μάλιστα, όλη η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ήταν αφιερωμένη στις δοκιμές αυτές.
Η κατάταξη του FP2:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ