Ακόμα δεν υπάρχει κάτι σαφές σχετικά με τη χρήση ή όχι του DRS την επόμενη αγωνιστική σεζόν της Formula 1, ωστόσο με τα σημερινά δεδομένα φαίνεται πως αυτό δεν υφίσταται στα μονοθέσια του 2022.
Σύμφωνα με ανάλυση του Sam Collins, Βρετανού δημοσιογράφου που κάνει ενδιαφέρουσες τεχνικές αναλύσεις στο F1 TV, το επίσημο κανάλι του σπορ, το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στο περιθώριο του Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας, δεν είχε μηχανισμό DRS!
Όπου DRS, βάλτε «Drag Reduction System». Δηλαδή το σύστημα μείωσης της παραγωγής οπισθέλκουσας που εισήχθη στο σπορ το 2011 και με το πάτημα ενός κουμπιού, επιτρέπει υπό προϋποθέσεις την κίνηση μέρους της πίσω αεροτομής, ώστε να μειώνονται οι αεροδυναμικές αντιστάσεις και να ανεβαίνει η τελική ταχύτητα, διευκολύνοντας το προσπέρασμα.
BUY NOW
Όμως ο Νικόλας Τομπάζης, ο τεχνικός διευθυντής μονοθεσίων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), ήταν σαφής: «Στόχος των κανονισμών του 2022 είναι να επιτρέψουν στα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο».
Άρα, αν το προσπέρασμα είναι πιο εύκολο με «φυσικό» τρόπο, δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του αμφιλεγόμενου συστήματος DRS. Σύντομα αναμένεται να έχουμε την τελική μορφή των τεχνικών κανονισμών του 2022 και θα δούμε αν όντως το εν λόγω σύστημα θα αφαιρεθεί στη νέα γενιά μονοθεσίων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ