
Το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος και σε αυτό, σχεδόν… όλα έγιναν στην εκκίνηση.
Ο pole man Max Verstappen της Red Bull Racing και ο Oscar Piastri της McLaren, στριμώχτηκαν στην πρώτη στροφή. Για να αποφευχθεί η σύγκρουση, ο Ολλανδός βγήκε εκτός πίστας και επέστρεψε σε αυτή πρώτος, επιλέγοντας στη συνέχεια να μη δώσει τη θέση στον αντίπαλό του.
Μερικά δευτερόλεπτα μετά, η σύγκρουση των Yuki Tsunoda (Red Bull Racing) και Pierre Gasly (Alpine) έφερε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα κι όταν αυτό αποχώρησε, με τον Verstappen ακόμα στην πρωτοπορία, οι αγωνοδίκες του επέβαλλαν 5 δευτερόλεπτα ποινής.
BUY NOW
Το πάνελ των αγωνοδικών στον αγώνα της Τζέντα αποτελούσαν οι Nish Shetty, Loic Bacquelaine, Enrique Bernoldi και Hasan Alabdali. Και μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ανέλυσαν στη σχετική ανακοίνωση τους λόγους της απόφασής τους: «Το μονοθέσιο 81 είχε τον μπροστινό άξονα τουλάχιστον στο ύψος του καθρέφτη του μονοθεσίου 1 πριν και στην κορυφή της στροφής 1, επιχειρώντας προσπέρασμα από την εσωτερική. Στην πράξη, το μονοθέσιο 81 ήταν δίπλα στο 1 στην κορυφή. Βάσει οδηγιών, είχε πρόκριμα και δικαιούνταν χώρο. Το μονοθέσιο 1 βγήκε εκτός και απέκτησε πλεονέκτημα, το οποίο δεν έδωσε πίσω. Παρέμεινε μπροστά και προσπάθησε να αυξήσει τη διαφορά».
Έπειτα, εξήγησαν το λόγο για τον οποίο επέβαλλαν ποινή 5 δευτερολέπτων κι όχι 10, όπως συνέβη στην πορεία του αγώνα με τον Liam Lawson της Racing Bulls: «Κανονικά, η ποινή για έξοδο και πλεονέκτημα είναι 10 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, επειδή ήταν περιστατικό πρώτου γύρου και πρώτης στροφής, το θεωρήσαμε ιδιαίτερη περίπτωση και επιβάλαμε ποινή 5 δευτερολέπτων».