Formula 1: Στο Άμπου Ντάμπι έβρεξε ποινές, τέσσερις έχουν και μελλοντικές συνέπειες

Valtteri Bottas

Οι αγωνοδίκες στο τελευταίο Grand Prix του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, είχαν αρκετή δουλειά και αποδείχθηκαν κι αρκετά αυστηροί!

Σε ένα αγωνιστικό τριήμερο που είχαμε ποινές από νωρίς, όπως αυτή του Nico Hulkenberg γιατί προσπέρασε εντός pit lane κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, το μοτίβο συνεχίστηκε και στον αγώνα.

Εκεί οι αγωνοδίκες, το πάνελ των οποίων αποτελούνταν από τους Felix Holter, Loic Bacquelaine, Derek Warwick και Mohamed Al Hashmi, επέβαλλαν μία σειρά από ποινές – η πλειοψηφία των οποίων ήταν δίκαιες και δίχως αμφισβήτηση.

Το ενδιαφέρον όμως είναι πως τέσσερις από αυτές επηρεάζουν και μελλοντικά κάποιους οδηγούς. Πάμε να δούμε ποιους και με ποιο τρόπο!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ξεκινώντας από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Max Verstappen, που πέρα από τη χρονική ποινή 10 δευτερόλεπτων που πήρε ως υπεύθυνος για τη σύγκρουση με τον Oscar Piastri στην πρώτη στροφή του αγώνα, έλαβε και 2 βαθμούς ποινής στην αγωνιστική του λισάνς. Έτσι έφτασε τους 8. Θυμίζουμε πως αυτοί δεν μηδενίζουν στο τέλος της σεζόν αλλά έχουν διάρκεια ημερολογιακού έτους. Κι όποιος οδηγός φτάσει τις 12, όπως έγινε νωρίτερα φέτος με τον Kevin Magnussen, χάνει έναν αγώνα.

Τις ίδιες ακριβώς συνέπειες είχε το λάθος του Piastri στον τρίτο γύρο, όταν κι έπεσε πάνω στον Franco Colapinto: 10 δευτερόλεπτα και 2 βαθμοί ποινής στην αγωνιστική άδεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι έπειτα, είχαμε διπλή ποινή στον Valtteri Bottas, που δεν έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο την πορεία του στην Sauber – ενδεχομένως και στη Formula 1 μιας και δεν έχει ομάδα για το 2025. Αρχικά πήρε 10 δευτερόλεπτα και 2 βαθμούς ποινής για τη σύγκρουση με τον Sergio Perez στη εκκίνηση κι έπειτα, πλήρωσε ακόμα πιο ακριβά τη σύγκρουση με τον Magnussen στη στροφή 6 της πίστας της Yas Marina.

Για αυτή, ο Φινλανδός έλαβε άλλους τρεις βαθμούς ποινής στην αγωνιστική του λισάνς αλλά και τιμωρία πέντε θέσεων στο grid του επόμενου αγώνα που θα συμμετάσχει. Άρα όταν/αν βρει ξανά ομάδα στη Formula 1, θα ξεκινήσει τον πρώτο του αγώνα με μειονέκτημα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ