
Οι αριθμοί από το τριήμερο των μοναδικών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, μαρτυρά μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν.
Κάποτε, αν στην πρώτη ημέρα δοκιμών της Formula 1, ένα νέο μονοθέσιο έπιανε διψήφιο αριθμό γύρων, τότε η ομάδα που το είχε δημιουργήσει ήταν ικανοποιημένη. Ωστόσο αυτό αφορούσε μία εποχή όπου όλοι κυνηγούσαν το απόλυτο.
Τώρα πια, η αξιοπιστία είναι χρυσός και με κάθε οδηγό να μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι 4 υβριδικές μηχανές σε όλη τη σεζόν προτού αρχίσει να λαμβάνει ποινές, το ζητούμενο σε αυτό το πρώτο τεστ είναι κυρίως το κοντέρ να γράφει γύρους. Ξανά και ξανά.
BUY NOW
Βέβαια, πρέπει να σημειωθεί πως οι παραπάνω αριθμοί, δύσκολα θα επιτευχθούν στο αντίστοιχο τεστ του 2026. Κι αυτό λόγω των νέων τεχνικών κανονισμών, που φέρνουν νέες υβριδικές μηχανές αλλά και σημαντικές αλλαγές στα μονοθέσια.
Όμως ποιες ομάδες κάλυψαν τους περισσότερους γύρους στο μήκους 5412 μέτρων σιρκουί του Μπαχρέιν; Η Mercedes ήταν αυτή που βρέθηκε στην κορυφή, με 458, οριακά μπροστά από τη Haas και τους Racing Bulls.
Αντίθετα, στο άλλο άκρο συναντάμε την Red Bull Racing που κάλυψε μόλις 304 και την Aston Martin που σταμάτησε στους 306. Μάλιστα, η έξι φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών, ήταν η μόνη από το Top-4 που στο τριήμερο τεστ δεν έκανε πλήρη προσομοίωση αγώνα.
Αναλυτικά οι γύροι που κάλυψε κάθε ομάδα στο Μπαχρέιν:

Αν και του χρόνου, πέρα από το πρώτο τεστ εξέλιξης, οι ομάδες αναμένεται να έχουν κάποιες ημέρες στη διάθεσή τους ως shakedown με τα μονοθέσια της νέας εποχής.