Formula 1: H Mercedes είναι μερικούς μήνες πίσω

Lewis Hamilton

Κανένας στο στρατόπεδο της Mercedes-AMG F1 δε θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί πως μετά από 13 αγώνες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2022, η παγκόσμια πρωταθλήτρια θα αγνοούσε τι πάει να πει νίκη.

Κι όμως, η ομάδα που έγραψε ιστορία αφού έγινε η πρώτη που πήρε οκτώ συνεχόμενους τίτλους στους κατασκευαστές, ακόμα δεν έχει δει οδηγό της στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Αν και στην πορεία, από τον πρώτο αγώνα που έγινε στο Μπαχρέιν, μέχρι τον πιο πρόσφατο στην Ουγγαρία, η απόδοση της W13 E Performance έχει βελτιωθεί σημαντικά.

Ειδικά σε ρυθμό αγώνα. Πράγμα που τόνισε σε δηλώσεις του και ο ισχυρός άνδρας της γερμανικής ομάδας, ο Toto Wolff, παρουσιάζοντας παράλληλα και το αδύνατο σημείο του αγωνιστικού μονοθεσίου της ομάδας του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Αυστριακός είπε: «Το ξεκίνημα μας στη σεζόν δεν ήταν καθόλου καλό. Αν είσαι πρωταθλητής τον Δεκέμβριο και τέσσερις μήνες μπροστά δεν μπορείς να ανταγωνιστείς τις ομάδες που πρωταγωνιστούν, είναι σίγουρα εκνευριστικό. Από τότε, η σεζόν μας αποτελεί ένα “rollercoaster”. Όμως ήμασταν σχεδόν σε κάθε Γκραν Πρι στο βάθρο. Πολλοί δυνατοί τις Κυριακές, όχι και τόσο δυνατοί τα Σάββατα. Και πρέπει να καλύψουμε μεγάλη απόσταση. Αυτό που έχει σημασία, είναι στο δεύτερο μισό της σεζόν να βρούμε περισσότερη ταχύτητα στις κατατακτήριες δοκιμές. Πάντως σίγουρα φέτος τα πράγματα δεν πήγαν πολύ καλά για εμάς, αν σκεφτεί κανείς πως περιμέναμε να μαχόμαστε για τον τίτλο».

Παράλληλα, ο Wolff που στα 50 του χρόνια αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του σπορ, εμβάθυνε στο φετινό πρόβλημα της Mercedes και αποκάλυψε πόσο πίσω είναι η W13 από τις (Red Bull Racing) RB18 και (Scuderia Ferrari) F1-75.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Αυστριακός πρόσθεσε: «Το μεγάλο πρόβλημα για εμάς στο ξεκίνημα της χρονιάς ήταν οι αεροδυναμικά παραγόμενες ταλαντώσεις – το “porpoising”. Αυτό επηρέαζε αρνητικά όλο το πλάνο εξέλιξης. Δεν μπορούσε να υπάρξει εξέλιξη από αεροδυναμικής πλευράς, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που θα θέλαμε, καθώς όσο περισσότερη κάθετη δύναμη παρήγαγε το μονοθέσιο, τόσο χειροτέρευαν οι ταλαντώσεις. Μετά τον αγώνα της Βαρκελώνης κατανοήσαμε περισσότερο τον τρόπο λειτουργίας του αγωνιστικού μας μονοθεσίου και δεν αντιμετωπίζουμε ποια αυτό το πρόβλημα. Ωστόσο, έχουμε μείνει μερικούς μήνες πίσω σε εξέλιξη και γι’ αυτό, κυνηγάμε τις ομάδες που μάχονται στην κορυφή».

Μάλιστα ο Wolff δεν κοιτάζει το πρόβλημα βραχυπρόθεσμα αλλά μακροπρόθεσμα: «Έχουμε ένα πολύ δύσκολο μονοθέσιο. Όσα έχουμε μάθει από αυτό έως τώρα, τα σκληρά μαθήματα, θα μας βοηθήσουν για τα επόμενα χρόνια. Και δεν κοιτάμε τον επόμενο αγώνα ή την υπόλοιπη χρονιά μόνο. Θέλουμε να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τον οργανισμό τα επόμενα 2 χρόνια, τα επόμενα 5 ή 10 χρόνια. Σε αυτό, τα παθήματα-μαθήματα και οι δυσκολίες αυτής της χρονιάς, θα μας βοηθήσουν».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ