GP Spain: Ο Verstappen "εξαφανίστηκε" από την εκκίνηση - Ξεκάθαρη βελτίωση της Mercedes, απογοητευτική η Ferrari
7 στα 7 για τη Red Bull με τον Max Vesrtappen να πανηγυρίζει μία από τις πιο εύκολες νίκες της καριέρας του στην πίστα της Βαρκελώνης. Η είδηση του αγώνα ήταν η βελτίωση της Mercedes που ανέβασε και τα δύο της μονοθέσια στο βάθρο, την ώρα που η Ferrari είδε τον Sainz να τερματίζει μόλις 5ος αν και εκκίνησε 2ος.
Με τον καιρό να παραμένει ερωτηματικό αφού κοντά στην πίστα έβρεχε την ώρα της εκκίνησης, η πλειοψηφία των πιλότων διάλεξε τη μαλακή γόμα, ενώ οι δύο Red Bull έκαναν τη διαφορά τοποθετώντας τη μέση γόμα. Sargeant, Leclerc που εκκινούσαν από το Pit lane λόγω αλλαγών σε καθεστώς parc ferme ήταν οι άλλοι δύο που δεν έβαλαν τη μαλακή γόμα της Pirelli.
Η εκκίνηση έφερε τον Sainz στο πλάι του Verstappen στην πρώτη στροφή με τον Ολλανδό να διατηρεί το προβάδισμα και να έχει καθαρό δρόμο στη συνέχεια. Χαμένος ήταν ο 3ος Norris που είχε επαφή με τον Hamilton και υποχρεώθηκε στο τέλος του γύρου να μπει στα pits για αλλαγή πτέρυγας και αλλαγή ελαστικών (πέρασε στη σκληρή γόμα). Ο Stroll εκμεταλλεύτηκε την επαφή των δύο πιλότων που ήταν μπροστά του, κόλλησε στον Hamilton και βρέθηκε στην 3η θέση. Ο Russel, κόβοντας και δρόμο, από 12ος βρέθηκε 7ος ενώ ο Perez που ήταν 11ος κέρδισε τρεις θέσεις στους 8 πρώτους γύρους.
BUY NOW
Η αντεπίθεση του Hamilton είχε αποτέλεσμα στον 8ο γύρο όταν με τη χρήση του DRS κατάφερε να ξαναπάρει πίσω την τρίτη θέση από τον Stroll. Στην κορυφή, όπως αναμενόταν, ο Verstappen άνοιγε τη διαφορά από τον Sainz από τους πρώτους γύρους αν και είχε τη μέση γόμα. Ο Sainz είχε το βλέμμα του περισσότερο στον Hamilton αφού ο Βρετανός μάζεψε τη διαφορά και βρέθηκε σε απόσταση DRS. Η Ferrari στον 16ο γύρο τράβηξε στα pits τον Sainz και του έβαλε τη μέση γόμα, αντίθετα η Mercedes κράτησε έξω τον Hamilton.
Η μαλακή γόμα ήταν αυτή που ταίριαζε περισσότερο στη πίστα της Βαρκελώνης ενώ η φθορά ελαστικών ήταν μικρότερη από αυτή που περίμενε η Pirelli. Ο Hamilton άντεξε ως το 25ο γύρο με τη μαλακή γόμα και πέρασε στη μέση βγαίνοντας 2,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sainz. Στον επόμενο γύρο την ίδια στρατηγική ακολούθησε και ο Russel που επέστρεψε στην πίστα στην 6η θέση. Η Red Bull δεν ακολούθησε την επιλογή των υπολοίπων και τράβηξε τον Verstappen στον 27ο γύρο και του έβαλε τη σκληρή γόμα. Το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Perez ένα γύρο αργότερα. Ο Hamilton χρειάστηκε 3 γύρους για να φτάσει και να περάσει τον Sainz και να βρεθεί δεύτερος. Η Mercedes ξεκάθαρα έχει κερδίσει τη μάχη της εξέλιξης έναντι της Ferrari. Και αυτό αποτυπώθηκε και στο ρυθμό του Russel ο οποίος κάλυψε την απόσταση από τον Sainz και τον πέρασε με τη χρήση DRS, ανεβαίνοντας στην 3η θέση.
Στον 43ο γύρο η Ferrari έκανε το 2ο pit stop της και πέρασε στη σκληρή γόμα άλλα λόγω του ρυθμού αγώνα της είχε απωλέσει τις ελπίδες της για βάθρο. Η μάχη στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα είχε επικεντρωθεί στις 2 θέσεις του βάθρου πίσω από τον Verstappen. Στη Mercedes τράβηξαν στον 46ο γύρο τον Russel και του έβαλαν τη μαλακή γόμα για να μπορέσει να πιέσει στο τέλος τον Perez ο οποίος είχε διατηρήσει τη σκληρή γόμα και είχε διαφορά 13 δευτερολέπτων, Ο ρυθμός του Βρετανού ήταν εντυπωσιακός σε εκείνο το σημείο και κέρδιζε ένα δευτερόλεπτο στο γύρο. Στη Mercedes τράβηξαν και τον Hamilton ενώ η Red Bull δεν είχε άλλη επιλογή από το να φωνάξει τον Perez και να του βάλει τη μαλακή γόμα. Ο Μεξικανός βγήκε πέμπτος πίσω και από τον Sainz. Στις πιο πίσω θέσεις η Aston Martin δεν είχε το ρυθμό που μας είχε συνηθίσει φέτος και το καλύτερο που μπορούσε να πάρει ήταν η 6η και 7η θέση.
Ο Perez χρειάστηκε μόλις δύο γύρους για να περάσει τον Sainz και έβαλε πλώρη για να καλύψει την απόσταση των 8 δευτερολέπτων από τον Russel. Ο Verstappen που δεν είχε τον ρυθμό που ήθελε με τη σκληρή γόμα, έβαλε τη μαλακή για να φτάσει ως το τέλος, έχοντας διαφορά ασφαλείας 17 δευτερολέπτων από τον Hamilton, Το μόνο που τον απασχολούσε τον Verstappen ήταν τα όρια της πίστας αφού οι αγωνοδίκες του έκαναν τρεις παρατηρήσεις και στην επόμενη θα είχε ποινή 5 δευτερολέπτων.
Ο Perez δεν κατάφερε να κρατήσει τα ελαστικά του ως το τέλος για να πιέσει τον Russel και έτσι ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον Max Verstappen να κάνει άλλο έναν περίπατο στο πάρκο και να φτάνει τις 40 νίκες. Αυτή ήταν η 3ηκαρό σημαία για τον Ολλανδό στη Βαρκελώνη και η 5η φετινή. Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής ανέβασε τη διαφορά του στους 53 βαθμούς από τον Perez και ήδη ετοιμάζεται να πανηγυρίσει τον 3ο του τίτλο.
Εντυπωσιακή η βελτίωση της Mercedes που είδε τους Hamilton και Russel να ανεβαίνουν στο βάθρο ενώ ο Perez αν και από την 11η θέση τερμάτισε 4ος νιώθει σίγουρα χαμένος από την εξέλιξη του αγώνα. Χαμένη είναι και η Ferrari με την 5η θέση του Sainz ενώ ακολούθησαν οι Stroll, Alosno, Ocon, Zhou και Gasly που συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα,
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ