Το κάκιστο ξεκίνημα της φετινής σεζόν και τα σύννεφα στη σχέση του με την ομάδα της Mercedes φέρνουν τον L. Hamilton ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στην απόφαση να κρεμάσει τα γάντια του και να γράψει μέσα στο 2023 τον επίλογο της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
Ο τρόπος με τον οποίο «έκλεισε» η περσινή χρονιά για τη Mercedes AMG Petronas δημιούργησε στους φίλους της ίδιας της ομάδας αλλά και της Formula 1 την ελπίδα ότι οι Γερμανοί είχαν βρει τη λύση στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν καθόλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν, χάνοντας κάθε επαφή με την κορυφή.
Όλοι περίμεναν πως το 2023 θα ξημέρωνε με μια ισχυρότερη Mercedes και έναν L. Hamilton να μάχεται ξανά για την πρώτη θέση και την κατάκτηση του 8ου παγκόσμιου τίτλου της καριέρας του.
BUY NOW
Φυσικά το έργο του δεν θα ήταν εύκολο, απέναντι σε μια… άπιαστη Red Bull Racing και έναν μονίμως διψασμένο M. Verstappen, ωστόσο, οι περισσότεροι σταύρωναν τα χέρια πίσω από τις πλάτες ώστε τη φετινή αγωνιστική σεζόν να επαναληφθεί στον στίβο της Formula 1 η μάχη που καθήλωσε εκατομμύρια θεατές το 2021.
Βέβαια οι υψηλές προσδοκίες για την απόδοση του νέου μονοθεσίου της Mercedes δεν επιβεβαιώθηκαν στην πράξη. Τα πρώτα δείγματα γραφής, κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης του Bahrain, μόνο θετικά δεν ήταν, με τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν να επιβεβαιώνει την υστέρηση της πολυδιαφημισμένης W14.
Τόσο ο L. Hamilton όσο και ο G. Russell βρέθηκαν σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα έτη φωτός μακριά από τις δύο Red Bull Racing, βλέποντας μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ακόμα και τον F. Alonso να ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών.
Η επίδοση της Aston Martin αποτελεί μία ακόμα απόδειξη ότι η Mercedes έχει τραβήξει τον λάθος -σχεδιαστικό- δρόμο μετά και την περσινή κοσμοϊστορική αλλαγή των κανονισμών και πως το πάθημα του 2022 δεν μετατράπηκε σε μάθημα.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η αποκαρδιωτική απόδοση της W14 στο Bahrain δεν προκάλεσε μόνον εντύπωση αλλά και αντιδράσεις ακόμα και στο εσωτερικό της ίδιας της Mercedes.
Πρώτος ο T. Wolff, ο επικεφαλής της γερμανικής ομάδας, δήλωσε ότι ο εναρκτήριος αγώνας της φετινής σεζόν ήταν μία από τις χειρότερες ημέρες στην Formula 1 με τη σκυτάλη να περνά στο L. Hamilton, ο οποίος εμμέσως πλην σαφώς δήλωσε ότι η ομάδα του δεν άκουσε τις προτροπές του ώστε να εγκαταλειφθεί πλήρως το σχεδιαστικό concept της περσινής χρονιάς και να υιοθετηθεί μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία-αρχιτεκτονική.
Με την πλάτη στον τοίχο και μπροστά στο ενδεχόμενο μιας ακόμα αποτυχημένης σεζόν, η Mercedes καλείται πλέον να πάρει δύσκολες αποφάσεις που θα κρίνουν την πορεία της στο μέλλον.
Όχι μόνο τη δική της πορεία αλλά και του L. Hamilton, το συμβόλαιο του οποίου με τη γερμανική ομάδα λήγει στα τέλη του 2023 και στο 38ο έτος της ηλικίας του, ο Βρετανός βλέπει τις ελπίδες κατάκτησης ή έστω διεκδίκησης του 8ου τίτλου της καριέρας του να εξανεμίζονται.
Μολονότι, λοιπόν, ο T. Wolff έσπευσε να αντιστρέψει το κλίμα, μετά και τις δηλώσεις του L. Hamilton, ο επικεφαλής της Mercedes πέρα από τη λύση των όποιων προβλημάτων της W13, καλείται να βρει και ένα ισχυρό κίνητρο ώστε να κρατήσει στην ομάδα τον L. Hamilton μετά και το τέλος της φετινής σεζόν.
Σε διαφορετική περίπτωση πιθανότατα δεν θα μιλάμε για το τέλος της συνεργασίας του L. Hamilton με τη Mercedes αλλά για το τέλος της αγωνιστικής καριέρας του Βρετανού, καθώς το σενάριο «μεταγραφής» του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή σε κάποια άλλη και δη πρωτοκλασάτη αγγίζει τα όρια της επιστημονικής φαντασίας.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ