Η αδυναμία που «σκότωνε» τη Ferrari

Charles Leclerc

Το 2021 ήταν μία καλή χρονιά για τη Scuderia Ferrari αφού κέρδισε τρεις θέσεις στην τελική κατάταξη των κατασκευαστών, σκαρφαλώνοντας από την έκτη, στην τρίτη.

Βέβαια υπάρχει και η άλλη ανάγνωση που λέει πως μετά από τη χειρότερη σεζόν της εδώ και 40 χρόνια, τα πράγματα ήταν δεδομένο πως θα βελτιώνονταν. Όμως βελτιώθηκαν πολύ και η ιταλική ομάδα βρέθηκε μπροστά και από τη McLaren, πίσω μόνο από τις Mercedes-AMG και Red Bull Racing που ήταν σε άλλο επίπεδο.

Αυτό που βοήθησε σημαντικά τη Ferrari, ήταν η αναβάθμιση στην υβριδική μηχανή της που ήρθε το καλοκαίρι. Και βοήθησε και με λόγους που δεν ήταν ορατοί στο ευρύ κοινό. Ο αγωνιστικός διευθυντής των κόκκινων, Laurent Mekies, εξήγησε το γιατί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Γάλλος μίλησε στο Motorsport-Total.com: «Δεν υπήρχε κάτι σχετικά με το νέο υβριδικό σύστημα που θα μπορούσαμε να πούμε πως άλλαξε τις ισορροπίες. Όμως σκέφτεσαι: “τι θα συνέβαινε αν δεν κερδίσαμε αυτά τα δέκατα ή χιλιοστά του δευτερόλεπτου;”. Με τις διαφορές τόσο μικρές, η αναβάθμιση της υβριδικής μηχανής μας αποδείχθηκε καθοριστική στο δεύτερο και κυρίως στο τρίτο μέρος της σεζόν. Σε κάποιες περιπτώσεις ήμασταν ευάλωτοι στα προσπεράσματα και αυτό σκότωνε τη γενικότερη απόδοση του αυτοκινήτου. Με το που βρισκόμασταν πίσω από ένα άλλο μονοθέσιο, αυτό ήταν. Έτσι λοιπόν, αυτή η επιπλέον απόδοση μας βοήθησε να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μας γιατί δεν ήμασταν τόσο ευάλωτοι και μπορούσαμε να οδηγούμε περισσότερο στον καθαρό αέρα».

Παρά τη βελτίωση, η Ferrari έμεινε για δεύτερη σερί χρονιά δίχως νίκη. Αυτό είχε να συμβεί από τη διετία 1992-1993.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To 2022 η ομάδα από το Μαρανέλο της Ιταλίας θα συνεχίσει με τους ίδιους οδηγούς, τον Charles Leclerc και τον Carlos Sainz Jr.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ