Η Haas VF-22 φέρνει τη νέα εποχή της Formula 1

Haas VF-22

Η χορός των παρουσιάσεων των νέων μονοθεσίων της Formula 1 για το 2022, άνοιξε με τα αποκαλυπτήρια της Uralkali Haas F1 Team!

Η Αμερικανική ομάδα πρόλαβε τον ανταγωνισμό και μας έδειξε πρώτη το αγωνιστικό της για την επόμενη αγωνιστική σεζόν, στην οποία οι τεχνικοί κανονισμοί έχουν αλλάξει πλήρως. Η FIA ήθελε μάχες, ήθελε κλείσιμο της ψαλίδας και ελπίζει πως το σχέδιο του Έλληνα τεχνικού, Νικόλα Τομπάζη, θα πετύχει αυτούς τους στόχους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με πιο απλές εμπρός αεροτομές, λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα περιμετρικά, με πάτωμα που ενισχύει το φαινόμενο ground effect, εντυπωσιακού σχεδίου πίσω αεροτομές, τροχούς 18’’ και νέο καύσιμο που είναι βιοκαύσιμο σε ποσοστό 10%.

Το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε. Ή τουλάχιστον αυτή είναι μία από τις πρώτες ερμηνείες της Haas και της νέας σχεδιαστικής ομάδας της η οποία εδρεύει στο Μαρανέλο. Δεν είναι τυχαίο, η Haas προμηθεύεται κινητήρες από τη Ferrari – ο φετινός είναι ο 1600άρης V6 Turbo με κωδικό όνομα 066/7. Προμηθεύεται και ανθρώπους, με... απόσπαση είναι ο τεχνικός διευθυντής της αμερικανικής ομάδας, Simone Resta.

Το ίδιο και ο ένας οδηγός, ο Mick Schumacher, που είναι μέλος της Ακαδημίας της Ferrari. Ο άλλος οδηγός της ομάδας, θα είναι ξανά ο Nikita Mazepin. Και γι’ αυτό, μιας και τους λογαριασμούς τους πληρώνει ο μπαμπάς του, Dmitry Mazepin, όλο το μονοθέσιο παραμένει βαμμένο στα χρώματα της ρωσικής σημαίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο διευθυντής της Haas, Guenther Steiner, είπε: «Είναι συναρπαστικό να ξέρουμε πως σύντομα η VF-22 θα βρεθεί στην πίστα. Όλοι μας γνωρίζουμε τι είναι ικανή να πετύχει αυτή η ομάδα, το έχει αποδείξει στο παρελθόν, και με αυτό το νέο μονοθέσιο που είναι γεννημένο βάσει ενός εντελώς νέου σετ κανονισμών αλλά και με μία νέα σχεδιαστική ομάδα, πιστεύω πως μπορούμε να δείξουμε ξανά πως θα είμαστε ανταγωνιστικοί τα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα. Όλοι στην ομάδα κατέβαλαν τεράστια προσπάθεια και τώρα αρχίζει το ωραίο κομμάτι, όπου θα πάμε το μονοθέσιο στην πίστα».

Αυτό θα συμβεί στις 23-25 Φεβρουαρίου, στις πρώτες δοκιμές εξέλιξης του 2022. Θα υπάρξει ένα ακόμα τριήμερο τεστ, στις 10-12 Μαρτίου, που θα διεξαχθεί στην πίστα του Sakhir. Εκεί, στις 20 Μαρτίου, θα γίνει το πρώτο Grand Prix της χρονιάς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ