Δευτερόλεπτα μετά την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1, ο συγκινημένος Max Verstappen έλεγε μέσω ενδοεπικοινωνίας πως θέλει να μείνει στην ομάδα του άλλα 10-15 χρόνια.
Δεδομένου πως έχει πλέον το Νο1 στο μονοθέσιό του και έχει και μπροστά του σίγουρα άλλα 10, ίσως και 15 χρόνια στη Formula 1, προφανώς η πλευρά της Red Bull Racing θα ήθελε να τηρήσει αυτά τα λόγια. Ήταν της στιγμής, βασισμένα στο συναίσθημα ή προσεγμένες ατάκες που επιβεβαίωναν τα σχέση των δύο πλευρών; Μένει να αποδειχθεί τι από τα δύο.
Πολλά ακούγονται σχετικά με το (κοινό) μέλλον των δύο πλευρών, συχνά μπαίνει στην εξίσωση ο οικονομικός παράγοντας αλλά υπάρχει κάτι που για οδηγούς αυτού του επιπέδου ίσως έχει περισσότερη σημασία από ένα επιπλέον εκατομμύριο στον ετήσιο μισθό τους.
BUY NOW
Αυτό είναι φυσικά η δυνατότητα να κερδίζουν. Η πολυτέλεια να έχουν ένα αγωνιστικό με το οποίο να μπορούν να πρωταγωνιστούν. Και στη Red Bull Racing ξέρουν καλά πως αυτό είναι το κλειδί για να παραμείνει «ταύρος» ο Ολλανδός.
Είναι χαρακτηριστικά όσα είπε ο ισχυρός άνδρας της Red Bull στην F1, ο Helmut Marko, σε συνέντευξη στο AutoRevue: «Η επιτυχία είναι πολύ σημαντική για όλους μας. Είναι ο λόγος που δουλεύουμε όλοι σκληρά. Και πρέπει να έχουμε ένα μονοθέσιο που να κερδίζει αν θέλουμε να κρατήσουμε τον Verstappen μακροπρόθεσμα».
Μάλιστα, ο Αυστριακός αναφέρθηκε και στην απόφαση που επέτρεψε στη Red Bull να είναι τόσο ανταγωνιστική τη χρονιά που πέρασε: «Για αυτή την επιτυχία, στα μισά του 2020 πήραμε την απόφαση να επικεντρωθούμε πλήρως στο μονοθέσιο του 2021. Το γεγονός πως σπάσαμε μετά από επτά χρόνια την κυριαρχία της Mercedes, είχε αντίκτυπο σε όλη τη Formula 1. Το ενδιαφέρον και οι αριθμοί στην τηλεθέαση, ανέβηκαν ραγδαία. Ήταν σίγουρα η σημαντικότερη νίκη που έχουμε πετύχει στην ιστορία της Formula 1».
Πριν από αυτόν τον τίτλο στους οδηγούς, η Red Bull είχε γιορτάσει τέσσερα νταμπλ την περίοδο 2010-2013, κατακτώντας τους τίτλους στους οδηγούς διά χειρός Sebastian Vettel.
Ο Max Verstappen είναι οδηγός της Red Bull σε όλη του την καριέρα στη Formula 1. Ξεκίνησε από τη Scuderia Toro Rosso το 2015 και στα μισά του 2016 πήρε προαγωγή στη Red Bull Racing, με την οποία δεσμεύεται με συμβόλαιο έως και το 2023.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ